Stel je persoonlijke vraag #53

Is er iets aan de generatie onder je dat je tof vindt/gebruik van maakt/inspirerend vind?

• Ja millenial en bewonder iets van gen z
  • Ja gen z en bewonder iets van gen alfa (omg)
  • Ja gen x en bewonder iets van millenials
  • Nee millenial en bewonder niks
  • Nee gen z en bewonder niks
  • Nee gen x en bewonder niks

0 stemmers

1 like

De gen Zers waarmee ik werk kunnen goed grenzen aangeven en komen voor zichzelf op. Ik ging akkoord met minimumloon, geen pauzes en bijzondere kledingvoorschriften. Daar heb ik achteraf wel spijt van.

34 likes

Mijn Gen Z-collega’s zijn veel opener over mentale gezondheid, dat vind ik positief.

37 likes

Ja vind ik ook!

En ik vind het echt chill dat ze gewoon puistenpatches opdoen van ‘hoi hier ben ik met mijn puist, die ik zo uitdroog en m’n huid bescherm’ terwijl wij allemaal gingen krabben/dikke lagen concealer (oranje) erop/ het erger maken omdat omg zo gĂȘnant een puist.

En vind het ook leuk dat ik dikke Gen Z’ers in korte rokjes/croptops zie, bij ons hadden alleen de allerdunste mensen dat aan want omg echt gĂȘnant als je niet een paris Hilton buik hebt.

41 likes

Als jij tampons gebruikt, welke zijn dit dan?

• Gebruik ik niet
  • Ob
  • Yoni
  • Andere tampons van natuurlijke materialen
  • Huismerk

0 stemmers

2 likes

Ik voel me hier dus echt een oud wijf in, want ik vind dit ook leuk maar ik heb dus stagiaires die ook in croptop naar hun stage komen en dat vind ik dan weer best ongepast. Maar misschien loop ik daar dan dus ook in achter ofzo, vind het dan ook wel lastig er iets over te zeggen.

7 likes

Maar @Zemraluani heeft het over in het algemeen, wat los staat van de context waarin het wordt gedragen. In jouw werkveld vind ik het ook niet gepast/verstandig om in een crop top te komen werken, dat maakt je niet een oud wijf.

2 likes

Ja snap ik, maar moest er opeens weer aan denken. Maar misschien hangt het wel wat meer samen met de iets relaxter houding die die generatie naar mijn idee wel heeft.

Geen idee welk werkveld ze heeft, maar bedoelde in het algemeen!

Ken genoeg mensen van mijn eigen generatie die in de zomer dan in lange zwarte broeken liepen, niet eens super dikke mensen maar mensen met geen ‘modellenbenen’ en ik vind het heel chill dat bij Gen Z allerlei mensen met ‘lelijke’ benen gewoon voor comfort kiezen en lekker aandoen wat ze willen.

Lelijke benen is trouwens ook mijn millenial mind denk ik, want dikke cellulitis benen zijn natuurlijk niet objectief lelijk.

19 likes

Als je moest kiezen hoe je vermoord zou worden omdat je in South Carolina de doodstraf hebt gekregen, wat zou je waarschijnlijk doen:

• Elektrische stoel
  • Injectie
  • Vuurpeloton

0 stemmers

Als je wat meer info wilt:

3 likes

Die injecties falen te vaak. Doe mij maar dood met garantie dat je ook echt dood gaat.

14 likes

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Hoe dan ook, de doodstraf blijft inhumaan.

Stel, je bent al lange tijd op zoek naar een koopwoning tijdens deze huizencrisis. Je vindt je droomwoning, MAAR deze woning is onderdeel van de Benjamin Netanyahukade of Vladimir Poetinsingel. Zou dit voor jou een reden zijn om af te zien van dit huis?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Is afhankelijk hoe die hele buurt heet. Is het bijvoorbeeld de ‘oorlogshedenbuurt’ dan laat ik het huis aan mij voorbij gaan.

0 stemmers

Ik heb mn stem aangepast naarmate ik het artikel verder las want yikes, 20 minuten.

Maar damn, die laatste zin: “waarna drie vrijwilligers vanaf ongeveer 4,5 meter op hem schieten.”

Neem aan dat ze bedoelen agenten/militairen oid die aangeven geen bezwaar te hebben dit te doen, maar hoe het er nu staat leest het alsof een random red neck met zn eigen pistool even langs mag komen.

17 likes

Ik woon in een dure buurt met allemaal overdreven namen en het is hier een dikke bende met drugs en politie en schietpartijen dus nee om de straatnaam zou ik het niet laten

2 likes

Klinkt als Brabant

3 likes

Haha ja of Rotterdam

Beide niet :sweat_smile:

2 likes

Eens en ze houden van een goede werk-prive balans, 40 uur werken hoeft niet perse. Dat probeer ik ook meer na te leven, zou als het niet noodzakelijk is ook nooit meer standaard 40 uur per week werken.

1 like

Ook alarmerend als dit agenten etc zijn maar ja je hebt een beul nodig I guess??

5 likes

Ik zet net golden bachelor aan (voel me met de minuut dommer worden) en omg

Vinden jullie die man een catch?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee hoe die is/eruit ziet

0 stemmers

2 likes