Stel je persoonlijke vraag #53

Hierin merk ik dus een generatiekloof want ik heb altijd ingepeperd gekregen om fulltime te werken en vond het altijd best raar als net afgestudeerden maar 2 of 3 dagen gingen werken zonder reden. Maar dat komt echt door mijn opvoeding. Gen zers staan hier inderdaad totaal anders in.

6 likes

Ik heb m even opgezocht zodat niet iedereen dat hoeft te doen:

Voor een man van 74 vind ik het best een catch ja. Al vind ik z’n net worth van 1.5 miljoen dan weer relatief schamel om mee te doen aan zo’n programma.

8 likes

Alleen ziet hij er zo uit

32 likes

Ohh dat vind ik echt fucking irritant, ook hoevaak ze zich ziek melden met de meest debiele dingen en het maar allemaal heel normaal vinden.

13 likes

Haha oncharmante foto wel maar dat verschil in haarlijn is wel insane. En die vrouwen? Zien die er ook veel minder glamour uit?

3 likes

Ik vind de vrouwen er wel glamorous uitzien! En leuker en socialer. Vind dat ze leuker verdienen dan met z’n 17en om deze meneer strijden

Edit sorry ik zie dat er een speciaal topic is over dit programma, ga er nu heen

1 like

Vind ik ook top, maar ik heb ook een jonge collega die zich ongeveer iedere maand ziek meldt vanwege haar ‘mental health’. Dan moet je toch je baan of je werkuren gaan heroverwegen.

7 likes

Ik denk dat jij een ander seizoen van de golden bachelor hebt gevonden, de Amerikaanse oid. Die andere foto is die van de Nederlandse

10 likes

Dit is de Amerikaanse ouwe gozer. De Nederlandse ouwe gozer is niet per se een catch.

4 likes

@Karl_Lagerfeld hmm ja okee, dat is gelukkig niet mijn ervaring - meer dat ze open zijn over in therapie zijn (soms moet je daar toch onder werktijd heen tenslotte) of over een add-diagnose of zo.

Een soort vriendelijke Louis van Gaal

2 likes

Ik snap je hoor, begon zelf ooit met 40 uur en later 36 uur omdat ‘zo’ hoort maar ik werd daar totaal niet gelukkig van. Bij drukte/ziekte of andere redenen ben ik echt de beroerdste niet en heel flexibel maar vast zou ik dus nooit meer 40 uur willen werken.

1 like

Ja echt fijn dat je een iets relaxtere mentaliteit hebt en niet 60u pw wilt werken.
Maar je hoeft je niet ziek te melden omdat je slecht geslapen hebt omdat je miauwende kat je wakker hield (echt gebeurd). En dan werken ze ook ‘maar’ 24u pw en dan ook nog ziekmelden als een gek omdat ze even een dipje hebben of een snotneus. En dan ook nog per Whatsapp, omdat ze niet durven te bellen.

Verder vind ik het meer schijt hebben aan wat je aan kan qua figuur wel positief, wat hierboven ook al werd aangehaald. Meer schijt hebben aan de geldende norm.

3 likes

Ik vind het altijd zo kinderlijk. Toen ik 13 was vond ik bellen ook heel spannend. Op een gegeven moment zou je toch een keer moeten lijkt mij. Bij mij op het werk geldt alleen een telefonische ziekmelding.

3 likes

Haha bij ons melde iemand zich ziek omdat zijn fitbit had aangegeven dat er iets buiten zijn patroon lag dan normaal

19 likes

Als je een kaart stuurt aan een stel en je weet 1 van beide voornamen niet dan

• Zet je naam die je wel weet + partner
  • Zet je iets als ‘stel achternaam’
  • Gok je gewoon wat
  • Nog iets heel anders

0 stemmers

4 likes

Nou als er iemand ‘belangst’ heeft ben ik het wel, maar ziekmelden doe ik altijd telefonisch.

1 like

Dan negeer ik die persoon en richt ik me alleen op degene die ik wel ken.

32 likes

Mijn tante stuurde een kerstkaart geadresseerd aan Riley en ???

Ze heeft mijn vriend gewoon ontmoet

22 likes

Hahah zo ken ik er ook nog wel wat millennials :smiling_face_with_tear: (mn eigen generatie) of gen x-ers, de zgnmde ‘luie ambtenaren’ volgens collega’s :rofl:

2 likes