Stel je persoonlijke vraag #53

Je kunt het nog steeds krijgen, maar het verloop is over het algemeen minder ernstig. Voor kinderen maakt dat minder verschil, maar als volwassene is het verloop vaak veel vervelender en wellicht de vaccinatie waard.

2 likes

Ah gelukkig dat hij er niet heel veel last van had!

2 likes

Heb jij vaak een slapende hand?

• Nooit
  • Zelden
  • Soms
  • Vaak
  • ALTIJD

0 stemmers

2 likes

Wat koop jij wel eens van de “luxe koeken”?

• Gevulde koek
  • Roze koek
  • Gangmaker
  • Mergpijp
  • Appelkoek
  • Kano
  • Kokosmakroon
  • Vruchtenkoek (zo’n rondje met gekleurde gelei erin)
  • Custard cake
  • Stroopwafel
  • Stroopkoek
  • Boterkoekreep
  • Niks van dit

0 stemmers

5 likes

Kokosmakronen maak ik liever zelf. Zoveel lekkerder als ze nog een beetje warm zijn. Ik mis Spakenburgs hart nog in de lijst, dat is echt mijn favoriet.

2 likes

Girl, dit zijn luxe koeken?? :sweat_smile:

33 likes

Maar dat is toch niet iets landelijks? Zie dat in Amersfoort bijv nog wel in de winkels liggen maar in Utrecht en Zeist nooit. Is volgens mij zeer regionaal.

@Lula nee dit zijn “luxe koeken”.

6 likes

Ja ik heb hier echt nog nooit van gehoord en na googlen ook geen herkenning

5 likes

Ja goed punt eigenlijk, ben er zo aan gewend dat het hier in elke supermarkt gewoon ligt😅

3 likes

3 likes

Ja luxe koeken ken ik wel maar die Spakenburgs niet

2 likes

Oh, ik vond het al gek. Spakenburgs zegt mij ook niet echt iets.

2 likes

Maar wel gewoon de vieslekker variant uit het normale schap. Een roze koek hoort niet luxe

14 likes

Ja die bedoel ik ook inderdaad, de voorverpakte, niet van de broodafdeling.

2 likes

Als jij je huis verkoopt, zou je een persoonlijke brief in de bus van geĂŻnteresseerden dan kunnen waarderen?

Als je het bod doet, kun je altijd een persoonlijk bericht achterlaten. Dus de brief is nog bovenop dat bericht.

• Ja dat waardeer ik. De kans is groter dat ik het die mensen gun.
  • Nee dat waardeer ik niet. Ik gun het die mensen gelijk minder.
  • Neutraal. Ik ga toch wel voor bijvoorbeeld het hoogste bod/beste voorwaarden. Ongeacht brief

0 stemmers

1 like

O dan moet ik m’n antwoord veranderen. Stroopwafels van daar vind ik nl wel top maar de gevulde koeken bleke slappe dingen.

1 like

Anders: plaatsvervangende schaamte, maar als ze het hoogste bod plaatsen dan krijgen ze het huis wel hoor.

5 likes

Ik denk dat het voor mij wel een pluspunt zou zijn als mensen onze tuin bijvoorbeeld mooi vinden en niet willen betegelen haha. Ik denk wel echt dat zoiets zou meewegen maar natuurlijk niet als de bedragen 50.000 uit elkaar liggen

2 likes

Maar hoeveel zou dit je waard zijn (gewoon puur nieuwsgierig haha)?

Wij hebben dit bij een huis gedaan waar we onszelf echt zagen wonen en kreeg toen reactie van de verkoper dat ze het heel leuk vond dat we dit deden. Het huis toen niet gekregen omdat het hoogste bod iets van 80k hoger was dan ons bod (nr.2). Ze had aangegeven dat als het verschil minder groot was, ze ons gekozen had (waarvan je nooit zeker weet of dat echt zo is natuurlijk). Maar ik zou het dus ook kunnen waarderen als iemand dat bij ons zou doen.

6 likes