Stel je persoonlijke vraag #53

Iedereen trillend en huilend in een hoekje

10 likes

Ik denk dat ik niet door de keuring kom, haha.

En zo wel dan heb ook weinig vaardigheden waar je wat aan hebt in een oorlog. Maar vroeger wilde ik piloot worden, dus als ik móét dan wil ik wel gevechtspiloot worden. Als ik echt in een oorlog beland dan ga ik denk ik liever midden in de actie zitten dan stressen aan de zijlijn. Zeg ik nu veilig vanaf de bank :joy::sweat_smile: @Kryptonite dat inderdaad.

6 likes

allemaal overprikkeld

16 likes

Omdat ik uitging van de mensen die ik het meeste spreek en die mensen zie ik ook vaak irl dus dan zie ik hun telefoons ook?

Ik kan je denk ik van de meeste vrienden ook vertellen welk hoesje ze erom hebben en wat hun achtergrond is :joy:

5 likes

Gewoon je grenzen aangeven. Als je niet wil vechten, lekker thuisblijven en me-time.

29 likes

Ja en als je een snotneus hebt gewoon ziekmelden!!! Ziek = ziek

10 likes

maar je moet het dan wel rustig en netjes aankaarten :hugs: virtuele knuffel

4 likes

Haha ik voel me echt een boomer, maar ik vind alle telefoons er hetzelfde uitzien! Kan wat achtergronden en hoesjes voor de geest halen idd maar wat voor telefoons het zijn ¿?

3 likes

We hebben 5 vrouw aan het front en 58 die de administratie doen. Top team

23 likes

Jij als sergeant in ‘t veld, lets go

& @Jumpsuit bij ons had dat verschil tussen vakkenvullen en vers/kassa vooral
Met leeftijd te maken. 14-15 jarigen mogen vullen maar niet kassa of vers. Dus liever 14 jarigen die vullen dan 16 jarigen (want :money_mouth_face:)
En voor vers moest je bij ons een x aantal keer per week en ook vanaf 6u.

Edit: oja en jongens vaker vullen. Want die jongens van 16 werkten toch wel sneller kratten bier en zware dozen weg dan de meisjes van 14 :sweat_smile:.

2 likes

Whaha doet me denken aan zo’n meisje op een podcast. Ze vroeg of je midden in een gevecht om een time out mocht vragen.

1 like

Ik ga gewoon mijn best doen om afgekeurd te worden :sweat_smile:

1 like

ik zou eigenlijk wel spion willen zijn

12 likes

Ik denk dat kinderen krijgen dan het makkelijkst is :joy::joy::joy:

Ik grap tegen vrouwen met kinderen dat dat waarschijnlijk hun voordeel is. Dan is de eeuwen oude overtuiging dat moeder voor de kinderen zorgen nog wel eens handig.

3 likes

Frontline EMDR, I’m in

En iedereen aan de Ritalin, beetje doorwerken hoor

5 likes

IMG_9468

Dit maar dan op een terras van een wijnbar, sign me up.

9 likes

Anders even kijken wat voor foto’s mensen je sturen. Dan haal je de androïden er ook zo uit

9 likes

Hahahahahahahaha love dit!

4 likes

Bij het leger hebben ze het motto ziek zijn is een keuze.

Edit: aan FF in het leger heb je toch niks? Lopen jammeren wanneer de vijand over hun grenzen gaat.

11 likes