Frontline EMDR, I’m in
En iedereen aan de Ritalin, beetje doorwerken hoor
Frontline EMDR, I’m in
En iedereen aan de Ritalin, beetje doorwerken hoor

Dit maar dan op een terras van een wijnbar, sign me up.
Anders even kijken wat voor foto’s mensen je sturen. Dan haal je de androïden er ook zo uit
Hahahahahahahaha love dit!
Bij het leger hebben ze het motto ziek zijn is een keuze.
Edit: aan FF in het leger heb je toch niks? Lopen jammeren wanneer de vijand over hun grenzen gaat.
Ja ik zou vanwege mijn slechte ogen al afgekeurd worden. Mooi
Nja het hele idee van oorlog voeren is natuurlijk dat de vijand niet over de grens gaat
Omg ik mis echt de tijden van bijbaantjes
Zo onserieus zoo gezellig ![]()
Ja maar dan moet je juist handelen! Bommetje hier, tegenactie daar, landjepik om de hoek, niet gaan miepen dat ze iets doen wat niet mag.
Ja ok daar heb je wel een goed punt. Maar daar precies komt dus de Ritalin van pas!
Nou laat maar ![]()
Als er hier langs de grenzen oorlog uit zou breken, wat denk je dat je eerste reactie zou zijn?
0 stemmers
En denk je dat de eerste reactie van je partner hetzelfde is?
0 stemmers
Als ik geen ouders meer zou hebben, dan zou ik meteen het land verlaten zonder twijfel. Maar weet nu al dat mijn moeder dat nooit zou doen en ik zou haar echt niet achter kunnen laten in haar eentje.
Als je ziek bent, denk je dan ook wel eens: ik wilde dat ik nu in de 19e eeuw leefde en naar het sanatorium werd gestuurd.
0 stemmers
haha dat was veel later toch ook nog? mijn familie heeft nogal een tbc-geschiedenis haha en mijn oma heeft daar echt jaren gezeten toen ze in de 20 was. lijkt me echt kut maar ze had daar wel een vriendin gemaakt die echt tot de dood haar bestie was dus dat vond ze wel leuk
Welke peulvruchten eet je wel eens?
0 stemmers
Ja klopt mijn opa heeft daar ook in z’n jeugd echt jaren gewoond, echt 5 jaar ofzo? En hij kwam uit 1930/35 denk ik? Dus dat bestond wel tot i.i.g. de tweede wereldoorlog
Ja maar niet door dit filmpje maar door hun allerhande extra over bonen! Voor als iemand nog leuke recepten zoekt dan is het kookboek Bonen! Van Joke Boon een aanrader. Daar staan heel erg veel lekkere en veelzijdige recepten in.
Haha ik hou er zo van als mensen een functie of hobby hebben die bij hun naam past. Maar goede tip van die allerhande en het boek.