Stel je persoonlijke vraag #53

In Groningen en Friesland koop ik dit op de markt! Ik heb het zelf nog nooit in een supermarkt aan gevonden.

2 likes

Gewoon ownen dat je een paar lelijke, comfy schoenen in huis hebt. Boeiend

12 likes

Crocs
 voor in de tuin. Oké en soms gaan ze in de zomer mee de supermarkt in.

6 likes

Meestal agent toch?

5 likes

Ik ken echt geen enkele serie waarin hij agent speelt

Penoza

4 likes

Ik weet het wel, want het ligt in provincie Utrecht en de reli broers van mijn oma en hun afstammelingen wonen er, maar dat vind ik allemaal toch nare mensen door hoe zij denken over veel dingen.

Maar ik vergeet dus altijd dat dat Spakenburg heet en niet Staphorst, in mijn hoofd is dat één en dezelfde (nare) plek.

1 like

Alles in combinatie met jou is smerig :cry:

2 likes

Ik heb geen Uggs maar wil deze eigenlijk wel heel graag

6 likes

Probeer het in combinatie met een Spakenburgs Hart. Dan weet je helemaal niet wat je overkomt.

Oeh waar? Nu ben ik benieuwd

5 likes

Op andere plekken kun je het ook vinden bij kramen van bakkerij t stoepje

3 likes

Voor m’n gevoel ook echt pas sinds de laatste jaren en idd OVERAL. Heb verder geen idee hoe die dude heet. De vijver is klein :face_with_spiral_eyes:

1 like

Die speelt volgens mij echt van alles. Ook random types in Toren C jaren geleden al en in Nieuw zeer nu. Maar heb ook geen idee wat zn naam is.

Maar ook weer niet overal. Hier heeft Het Stoepje het niet, zit in de verkeerde regio volgens de marktkoopman.

1 like

Ja maar hij is ook een collega van mij en ik zag hem gister ook in de supermarkt.
Er zijn ook gewoon heel veel mannen die op hem lijken.

3 likes

Oh gek! Ik woon totaal niet in de buurt maar de kraam hier heeft het wel

Ja, en ik woon juist best in de buurt en hier dus niet, haha. Misschien vinden dat ik het dan maar gewoon zelf moet halen :grin:

1 like

Haha oooh echt. Ik zat me er juist om te verwonderen omdat hij zo’n bepaalde kop heeft die je niet vaak ziet (lees: ik). Dus vond het gek dat ie met zijn hoofd overal voor gecast wordt. Maar ok: wel the white man next door :grimacing:

2 likes

Ben het met je eens. Die vent heeft wel een aparte kop. Als hij een hond was zag hij er zo uit:

39 likes