Stel je persoonlijke vraag #53

Hahahahahahaha dit is pijnlijk accuraat

2 likes

Zit jij op Signal?

• Ja, fuck Meta!
  • Ja, maar ik heb ook nog Whatsapp
  • Ja, alleen omdat ik 1 of 2 mensen ken die niet meer Whatsappen
  • Nee, nog wel van plan
  • Nee, ook niet van plan
  • Wat is Signal?

0 stemmers

Nee sorry deze hond associeer ik altijd met Pharrel

13 likes

Mijn uggs sinds deze winter na 14(!) jaar kapot… dus ik heb ze nog maar telt denk ik niet he. Toen ze kapot gingen eens teruggezocht en in 2010 besteld via winkelindeusa.nl, toen kon je ze hier volgens mij nog niet kopen. Overigens waren ze toen ook €100 goedkoper.
Vroeger was alles beter…

3 likes

Jaweeeeel toen verkocht de bijenkorf ze zelfs al! En lang daarvoor ook gewoon in losse winkels in Nederland

Uiteraard beter toen ja ook de kwaliteit :sob:

3 likes

Die van mij zijn ook al 10 jaar oud. Ik vind het echt een top aankoop en als ze volgende winter de geest geven koop ik de volgende dag nieuwe.

1 like

Alleen voor m’n werk, is intern verplicht vanwege het vertrouwelijke karakter. Vond dat helemaal spannend toen ik net begon maar in de praktijk wordt het alleen voor verjaardagen gebruikt haha

2 likes

Bahahah
Net als Richard Gere
IMG_7192

Ik kijk wel 1000x liever naar Richard dan naar naamloze sjaak

35 likes

Je bent ziek, maar onder invloed van paracetamol en/of ibuprofen kun je nog redelijk functioneren. Meld je je ziek?

• Ja, ziek is ziek
  • Nee ik ga gewoon aan het werk
  • Nee maar doe wel rustig aan
  • Alleen als de planning dat toe laat
  • Anders

0 stemmers

Tsja, wat is ziek? Die definitie is voor iedereen zo anders heb ik gemerkt. Hoofdpijn dat met paracetamol weggaat? Dan uiteraard wel werken. Koorts of heel erg verkouden/slap? Dan niet. Ik werk met kwetsbare ouderen dus better safe than sorry.

7 likes

Maar ik heb geen collega’s dus ik kan niemand aansteken

2 likes

Ja maar wel thuis

10 likes

Dit ben ik nu, s’avonds koorts maar overdag (en dankzij paracetamol) niet dus wel aan het werk maar vanuit huis (standaard) en wat rustiger aan. Merk wel dat nadenken een stuk langzamer gaat dan normaal.

Omg hahah ja echt, hij heeft een heel vreemd hoofd, in combinatie met zn stem word het bijna eng.

2 likes

Maar als je elke keer ā€˜s avonds nog koorts hebt dan weet je toch dat je teveel doet overdag?

9 likes

Ik dacht echt dat dit James Hetfield (zanger van Metallica) was

1 like

Als ik paracetamol nodig heb om redelijk te functioneren ben ik gewoon ziek. Zeker als ik dan einde dag toch nog koorts zou hebben.

10 likes

Haha ja nu je het zegt
Het is trouwens Hajo Bruins. Zit in penoza, oogappels, fuckulteit, onopgelost, gooische vrouwen, dertigers & so on.

3 likes

Ik vind de pijnstillers niet echt een graadmeter, eerder waar ik ze voor slik. Als ik opsta met hoofdpijn die met een paracetamolletje verdwijnt dan kan ik prima werken. Verder werk ik ook bijna iedere maand met pijnstilling tegen menstruatiekramp. Met pijnstilling heb ik daar verder geen last van. In het geval van algehele malaise waarvoor ik pijnstilling moet nemen zou ik thuiswerken of ziek melden, afhankelijk van de ernst.

3 likes

Ja same, ik neem echt best wel vaak een pijnstiller tegen hoofdpijn oid maar dan ben ik verder niet ziek. Als ik echt ziek ben en met paracetamol ā€œop zich kan functionerenā€ maar wel met heel veel moeite zou ik mij eerder ziek melden. Maar ik heb meestal werk waarbij ikzelf verantwoordelijk ben en het ook zelf later moet inhalen zeg maar. Dan is het soms chiller om gewoon te accepteren dat ik ziek ben en mij ziek te melden dan wat te proberen en uiteindelijk langer ziek te zijn en niets gedaan te krijgen