Stel je persoonlijke vraag #53

Ik had het nog gelezen en ik begrijp je reactie nu beter :relaxed:

3 likes

Ik wil het graag ook weten.

2 likes

Geen bonen :sweat_smile:
Jammer, want vind het best lekker en goede vleesvervanger maar heb nog geen boon ontdekt waar m’n darmen niet van op hol slaan :grimacing:

3 likes

Haha ik heb zelf een goedkope Android dus dat soort fijne details gaan me volledig voorbij :-1:t2:

4 likes
  • Frituurpan
  • Frietpan
  • Friteuse
  • Anders (??)

0 stemmers

Zou het kunnen dat jij rabies hebt, het nog niet weet en als het zich toont je eraan zult sterven?

• Ja ik weet niet zeker of ik bijvoorbeeld in mijn slaap wel eens ben gebeten (onzichtbaar) door een vleermuis
  • Nee ik weet héél zeker van niet
  • Ik denk eigenlijk heel sterk van niet, maar toch ben ik nu een beetje stresserig als ik eraan denk

0 stemmers

En aids?

• Ja het zoú kunnen
  • Nee zeker zeker weten niet
  • Ik denk nu van wel, dankjewel

0 stemmers

3 likes

Ook gewoon vaak ‘frituur’

8 likes

Ben je weleens bang voor botulisme?

• Nee weet niet eens wat het is
  • Gewoon nee
  • Ja en ik check ook m’n blikken erop
  • Gewoon ja

0 stemmers

2 likes

Normaal gesproken niet maar de Quooker op mijn werk was vorige maand lauw en toen dacht ik wel ???

Ik bedoel nog steeds thee gedronken maar dacht wel mss ga ik dood

4 likes

Nee normaal niet, maar als iemand me bijvoorbeeld zelfgemaakte jam geeft gooi ik dat wel altijd weg omdat ik het niet vertrouw :joy:

Vertrouw dan toch meer op bonne maman haha. Ken het begrip trouwens van Teunie van Eenvoudig Leven, love her.

1 like

Ik ben ooit in de tropen door een kitten gebeten en heb daar niks mee gedaan, uit onwetendheid/domheid. Dus ik zou het kunnen hebben en dan weet ik ook wel van waar precies. Thanks kitten in 2014

3 likes

Dan was je inmiddels wel gestorven, dus je hebt t niet.

13 likes

Oh ik dacht dat het 20 jaar later nog kon manifesteren maar ik lees nu inderdaad maximaal 2 jaar!

1 like

Ik heb echt wekelijks krassen op mijn handen/armen van straatkatten dus zou best kunnen.

Ik zit er zelfs over te denken om een rabies vaccinatie te nemen maar het is zo duur :confused:

1 like

Hoe duur is het in de VS? Ik heb me destijds voor stage in de VS tegen Rabies laten vaccineren en dat was niet goedkoop maar zeker ook niet onbetaalbaar.

(Ik heb ooit -voor de studie- een filmpje gezien van mensen met Rabies. Dat was ook een goede motivator).

3 likes

Met een rabies vaccinatie moet je als nog 2 vaccinaties halen als je wordt gebeten. Je hoeft alleen geen antistoffen shot. Altijd als nog langs een dokter gaan voor medisch advies als je in het buitenland wordt gebeten of gekrabt .

2 likes

Oooooooooh dan ga ik ook niet dood aan rabies denk ik.

@Echo ik heb die inenting gehad, maar je moet dan idd alsnog extra vaccinaties, het enige is dat het je tijd oplevert (de eerste moet zonder eerdere vaccinaties binnen 24 uur dacht ik? En met eerdere vaccinaties heb je meer tijd om hem te halen). Ik ging naar moeilijk bereikbare gebieden; dus die tijdwinst kon heel belangrijk zijn. Als jij gewoon in een stad woont is het misschien niet de moeite/geld waard.

3 likes

Maar jam is te zuur voor botulisme, al kunnen er wel andere nasty dingen in groeien, maar volgens mij zie je die wel vaak.

Ik eet vooral niet uit blikken die helemaal ingedeukt met een scherp randje zijn, maar verder denk ik er niet zoveel aan.

3 likes

Heb jij hetzelfde beroep als (een van) je ouders?

• Ja allebei
  • Ja 1 ouder
  • Nee maar wel zelfde sector
  • Nee totaal iets anders
  • Gewoon nee

0 stemmers

Werd jij vroeger gestimuleerd om hetzelfde als (een van) je ouders te studeren?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Nog niet maar merk wel dat ik steeds meer op m’n vader begin te lijken en wel meer die kant op wil. Ik denk je het het best kunt beschrijven als financieel analist.
Leek me vroeger het saaiste ooit maar vind het nu heel leuk.

1 like