Stel je persoonlijke vraag #53

Ja toen ik stage liep en voor het eerst allerlei bedrijven moest bellen, haha! Daarna nooit meer last van gehad.

2 likes

Ik had niet per se alleen belangst (gewoon sociale angst in het algemeen), maar daar kun je hele effectieve therapie voor volgen. Het is ook nuttig voor mensen die niks aan durven te kaarten/moeite hebben met oogcontact/niet naar een feestje durven als ze daar niemand kennen/de hele nacht wakker liggen als ze een afspraak met een nieuw persoon hebben etc.

Vind het leven echt veel te lang om je druk te blijven maken om ieder contact met een ander mens terwijl je daar mogelijk hulp bij kunt krijgen

20 likes

Haha het ging over belangst.

9 likes

Hahah ik hoop zo dat jij hier voor altijd blijft posten

4 likes

En waarom? Ja sorry ik posste iets over belangst en het gaat ineens over algemene sociale angst in je post.

1 like

Omdat ik geen belangst meer heb door die therapie :smiley:

41 likes

Kende jij deze afkortingen?

Rap: rhythm and poetry

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spa (drinkwater) : sanitas per aqua

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kliko: Klinkenberg & Koster, de mensen achter de merknaam

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn man regelt alle dingen waarbij gebeld moet worden, ik loop altijd vast en dan moet ie er alsnog achteraan.
Grappig in deze is wel dat ik jaren met veel succes op verschillende callcenters heb gewerkt, als mensen iets van mij moeten kan ik dat juist heel goed haha

3 likes

De meeste mensen moeten niks van een callcenter :stuck_out_tongue:

2 likes

Niet perse bel angst maar de eerste keer omroepen in de supermarkt (“attentie DKW afdeling brood alstublieft, attentie DKW afdeling brood” :skull:) heb ik echt intens lang uitgesteld

5 likes
Heb jij vroeger in een supermarkt gewerkt?
  • Ja
  • Nee
  • Werk ik nu

0 stemmers

En op welke afdeling dan
  • Kassa
  • DKW (kruidenierswaren/vullen)
  • Een Versafdeling
  • Administratie
  • Anders

0 stemmers

En vond je dat leuk?
  • NEE
  • Mweh, was okĂ©
  • Ja
  • Ja heel erg leuk

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat Spa betrekking had op de plek Spa (waar de waterbron ligt)

38 likes

Dit zijn echt van die tiktok wijsheden. Rap en spa dan, die van kliko zou nog best kunnen

3 likes

Backronyms! Vind dat wel een leuk fenomeen juist altijd, save our souls voor SOS is er ook zo een. Kliko is inderdaad wel echt zo!

8 likes

Ik ging vorige week boodschappen doen en ik heb ooit bij die AH gewerkt. Toen zei een oud-collega tegen zo’n ventje achter de toonbank; zie je haar, dat is Lula en er is niemand die sneller brood kan snijden en inpakken dan zij. Hij wilde er tegenin gaan maar ze snauwde hem meteen toe: NEE JIJ OOK NIET! Ik werk daar al 15 jaar niet meer. Blijkbaar ben ik nog steeds een legende :joy:

47 likes

:tomato:

32 likes

waarom is die tomaat zo mooi en gedetaileerd

17 likes

@Lula heeft die waarschijnlijk uit een kunstwerk geript

2 likes

Haha ik had laatst ook iets leuks in de AH. Ik vroeg om een brood, dat moest ze nog in een zak doen en stickeren. Was de rol in het prijs-apparaat op. Medewerkster stond vijf minuten te klooien om het te vervangen en lukt maar niet en toen heb ik het voor haar gedaan :rofl: Echt vol bewondering werd ik bedankt haha. Is voor mij inmiddels ook 11 jaar geleden dat ik er gewerkt heb, maar altijd nog leuke herinneringen aan

24 likes

kan jij goed zien welke kleuren je het beste staan?

• ja, altijd al
  • ja, maar dat heb ik moeten leren
  • een beetje
  • nee heb ik moeite mee
  • ik ben daar niet mee bezig

0 stemmers

en kan jij goed het verschil zien tussen een koele en een warme kleur?

• ja
  • beetje
  • nee

0 stemmers

en tussen muted en gesatureerd/bright?

• ja
  • beetje
  • nee

0 stemmers

draag je wel eens kleuren die je minder goed staan?

• ja, expres om mijn uiterlijk een meer clashende look te geven
  • ja, omdat ik het mooie kleuren vind
  • ja, omdat ik een all black gyal ben
  • ja, om een andere reden
  • waarschijnlijk, omdat ik niet goed weet wat me wel en niet staat
  • weet ik allemaal niet
  • nee, ik houd me bij de kleuren die me het beste staan

0 stemmers

als je kleuren draagt die je niet het beste staan, werk je daar dan op een manier omheen?

• ja, ik verander wat aan mijn teint dmv zelfbruiner of makeup
  • ja, ik draag sommige kleuren alleen of liever in de zomer of winter
  • ja, ik probeer het niet te dicht bij mijn gezicht te dragen
  • ja, ik draag bepaalde kleuren alleen of liever als ik een bepaalde haarkleur heb
  • ja, ik doe nog iets anders
  • nee, ik wil het expres laten clashen
  • nee, ik houd me er niet mee bezig

0 stemmers

laatste poll

• ik houd van beeldende kunst maar niet van kleurenanalyse mbt kleding en uiterlijk
  • ik houd van beeldende kunst en ook van kleurenanalyse mbt kleding en uiterlijk
  • ik houd niet van beeldende kunst en niet van kleurenanalyse mbt kleding en uiterlijk
  • ik houd niet van beeldende kunst maar wel van kleurenanalyse mbt kleding en uiterlijk
  • ik vind dat kleurenanalyse een vorm van schoonheidsideaal is en daarmee een overwegend negatief verschijnsel
  • ik vind dat kleurenanalyse een vorm van schoonheidsideaal kan zijn maar positief/neutraal omdat je er mee kan doen wat je wil en het over kleurtheorie beter begrijpen gaat
  • ik vind dat kleurenanalyse gewoon helemaal neutraal is

0 stemmers

2 likes