Stel je persoonlijke vraag #53

Padel

• Ja, leuk
  • Nee, nmsvpe
  • Padel?

0 stemmers

2 likes

• Ik vind dat inderdaad lastig
  • Geen moeite mee

0 stemmers

Uit dit artikel. Echt genoten van de stelligheid van deze man :grin:

https://www.ad.nl/gezond/nacontroles-screening-en-droge-ogen-ziekte-allemaal-flauwekul-vindt-deze-expert~a105b18c/

2 likes

Side note: Ik ben een hypochonder, dus dat is gelijk weer het andere uiterste. Al ga ik echt niet voor elk ding naar de dokter, die drang heb ik er vrij snel uit gesloopt toen ik merkte dat dat een ding begon te worden.

3 likes

Ik vind dat Squash voor mensen die daar niet fit genoeg voor zijn.

3 likes

Nou, volgens mij kan padel best intensief zijn…

1 like

Heb jij ooit last van belangst gehad?

• Ja en nog steeds heb ik er last van
  • Nee alleen als tiener
  • Nooit last van gehad
  • Zo af en toe

0 stemmers

Ik bedoel ik kan het best begrijpen als tiener ofzo. Maar als je in je laat twintiger of begin 30. Dan kan je toch bijna niet overleven als je dat hebt?!
Moet wel toegeven dat mn ouders me zelf altijd dwongen om zelf te bellen. Heeft onderbewust misschien geholpen.

5 likes

Als tiener wel. Toen heb ik als vakantiebaantje in de receptie van een camping gewerkt en daarna was ik er wel vanaf.

4 likes

Ja toen ik stage liep en voor het eerst allerlei bedrijven moest bellen, haha! Daarna nooit meer last van gehad.

2 likes

Ik had niet per se alleen belangst (gewoon sociale angst in het algemeen), maar daar kun je hele effectieve therapie voor volgen. Het is ook nuttig voor mensen die niks aan durven te kaarten/moeite hebben met oogcontact/niet naar een feestje durven als ze daar niemand kennen/de hele nacht wakker liggen als ze een afspraak met een nieuw persoon hebben etc.

Vind het leven echt veel te lang om je druk te blijven maken om ieder contact met een ander mens terwijl je daar mogelijk hulp bij kunt krijgen

20 likes

Haha het ging over belangst.

9 likes

Hahah ik hoop zo dat jij hier voor altijd blijft posten

4 likes

En waarom? Ja sorry ik posste iets over belangst en het gaat ineens over algemene sociale angst in je post.

1 like

Omdat ik geen belangst meer heb door die therapie :smiley:

41 likes

Kende jij deze afkortingen?

Rap: rhythm and poetry

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spa (drinkwater) : sanitas per aqua

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kliko: Klinkenberg & Koster, de mensen achter de merknaam

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn man regelt alle dingen waarbij gebeld moet worden, ik loop altijd vast en dan moet ie er alsnog achteraan.
Grappig in deze is wel dat ik jaren met veel succes op verschillende callcenters heb gewerkt, als mensen iets van mij moeten kan ik dat juist heel goed haha

3 likes

De meeste mensen moeten niks van een callcenter :stuck_out_tongue:

2 likes

Niet perse bel angst maar de eerste keer omroepen in de supermarkt (ā€œattentie DKW afdeling brood alstublieft, attentie DKW afdeling broodā€ :skull:) heb ik echt intens lang uitgesteld

5 likes
Heb jij vroeger in een supermarkt gewerkt?
  • Ja
  • Nee
  • Werk ik nu

0 stemmers

En op welke afdeling dan
  • Kassa
  • DKW (kruidenierswaren/vullen)
  • Een Versafdeling
  • Administratie
  • Anders

0 stemmers

En vond je dat leuk?
  • NEE
  • Mweh, was okĆ©
  • Ja
  • Ja heel erg leuk

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat Spa betrekking had op de plek Spa (waar de waterbron ligt)

38 likes

Dit zijn echt van die tiktok wijsheden. Rap en spa dan, die van kliko zou nog best kunnen

3 likes