Stel je persoonlijke vraag #53

Zullen we anders een “post je handschrift”-topic maken? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit is zoooo boeiend. Ik ben echt een heel afgunstig persoon, echt lelijk hahaha. Ik heb laatst een interessante aflevering (?) van Contrapoints gekeken over envy. Wel heel interessant hoe mensen tegenwoordig ge-envied willen worden terwijl dat vroeger echt not done was om al die aandacht op je te betrekken.

3 likes

Die is er al

2 likes

Als ik ergens een mening over heb laat ik dat wel duidelijk horen, het maakt me ook niet uit of ik met iemand praat die hoger in functie of ouder is. Zeker als ik goed ingelezen ben in een onderwerp vind ik het ook leuk om een stevige discussie aan te gaan. Mijn collega’s reageren daar eigenlijk altijd wel positief op, nu kunnen we ook prima na zo’n discussie uit elkaar gaan met “we hebben een andere mening, even goede vrienden”. Daar moet je natuurlijk wel geluk mee hebben.

Ik ben inmiddels ook zo ver dat mijn werkgever niet meer op AliExpress besteld, omdat hij weet dat hij daarmee kinderarbeid en slechte arbeidsomstandigheden faciliteert.

5 likes

Vind jij het een ongeschreven regel dat je als alleseter van de schaarste vegasnacks afblijft? Als 1/5 van het aanbod vega is bijvoorbeeld

• Ja ik hou daar rekening mee
  • Nee ik eet gewoon waar ik zin in heb
  • Ben zelf vega maar ja afblijven
  • Ben zelf vega maar nee boeit me niet als ik daardoor zelf misgrijp

0 stemmers

Draag jij enkel zwarte kleding?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

als er nu verkiezingen zouden zijn, zou je dan anders stemmen dan je de vorige keer hebt gedaan?

• ja
  • nee
  • weet ik niet/nvt

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet meer op welke partij ik heb gestemd eigenlijk.

17 likes

M’n collega’s willen altijd per se bij elke lunch naast de standaard vega ook vlees bestellen. En dan na 1 middelmatige vleesbroodje verlekkerd naar de buffelmozzarella kijken. Jammer maat, succes met je droge worst joejoe

3 likes

Heb jij een iPhone?

• Ja :clinking_glasses::credit_card:
  • Nee :poop:

0 stemmers

Hebben de meeste mensen in je digitale contactcirkel een iPhone? Ik vraag dus eigenlijk of de meeste mensen met wie je appt een iPhone hebben?

• Ja
  • Nee
  • Is echt 50/50

0 stemmers

Gebruik jij als iPhone persoon de berichten app om via daar met andere iPhone personen te connecten?

• Ja
  • Nee wil niet
  • Nee want meesten hebben geen iPhone
  • Ik ben een Android gebruiker :clown_face:

0 stemmers

Ik snap dus niet waarom je signal of een andere app moet downloaden als je meta ook kan boycotten door je eigen berichtenfunctie te gebruiken.

4 likes

Ik wil wel via de berichten app maar bijna iedereen om mij heen met een iPhone gebruikt whatsapp om te appen.

3 likes

Nou start een revolutie! Is echt een chille app ook, ik teken ook vaak antwoorden bijvoorbeeld.

4 likes

Ja wij hebben net een Messages gezins-groep gemaakt. De meeste mensen die ik ken hebben toch een iPhone

4 likes

Je kan ook emojis op elkaar plakken daarmee

4 likes

I know als je de verzendknop ingedrukt houdt kan je ook de Emojis het hele scherm laten vullen, dan krijgen ze een soort regen van emojis. Werkt vooral goed met de clown als iemand iets doms zegt.

7 likes

En de speciale effecten bij happy birthday of happy new year etc zijn stiekem ook wel heel leuk!

2 likes

We kunnen ook gewoon weer gaan sms’en natuurlijk

3 likes

Dit ís de sms app op een iPhone. Als je stuurt naar iemand met een iPhone gaat het digitaal via je cloud en zijn je berichten blauw. Als je stuurt naar iemand met ene Android stuurt ie het als sms, gaat het uit je bundel, en zijn de berichten groen.

9 likes

Wow ik heb net een buzzer gestuurd naar m’n zusje super leuk

5 likes

Vind jij €10/$10 een goeie prijs voor een handsanatizer?

• Te duur
  • Nee precies goed geprijsd

0 stemmers

1 like

Voor zeep? Of bedoel je wat anders.

2 likes