Ik zou het vooral heel grappig vinden als iemand mijn maat 41 als voetje zou bestempelen
Haha ja daar heeft het ook waarschijnlijk mee te maken. Het beste past mij maat 35. Maar ik merk dat ik me eraan erger dat het dan ineens een voetje is pff. En vrienden kunnen er soms bijna om lachen. Ja sorry dat ik niet enorme poten heb.
Alleen mijn oma doet dat altijd en dan is het prima. Maar als iemand anders het zou doen ieuw
Ben je tevreden met je schoenmaat?
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Ik heb zoān bloedhekel aan mensen die dit doen. Maar het aller ergste zijn de mensen die zeggen: Ga maar lekker naar je mannetje.
Ik ben getrouwd met een halve viking van 1.85 met een chocolade verslaving. Doe normaal.
Ik heb de meest standaard maat. Vind het alleen jammer in de opruiming. Ik heb een vriendin met maat 37, die vind altijd de meest leuke schoenen dan. Dan zie ik soms wel eens groen van jaloezie.
Ah wel jammer dat het nu een semantische discussie wordt.
Ik weet zelf dus echt niet wat ik het minst lelijk vind want het is allebei niet supermooi natuurlijk.
Rechts is de deurmat die ik in de gang heb waar dus de randjes afgehaald zijn (en passend gemaakt om ergens in te kunnen liggen) dus die had ik even neer gelegd om te kijken of ik een deurmat daar wel āleuk zou vindenā ivm de kat en vieze pootjes.
Nu heb ik vandaag dezelfde deurmat gehaald maar dan zes jaar later haha (zie je ook wel aan de kleur) maar nu zit ik zo erg in twijfel of ik die randjes wel of niet eraf zal snijden. Er komt vast ooit nog wel iets mooiers maar voor de komende tijd is dit een prima oplossing.
Ohja ik heb die deurmat op de gang niet zelf gedaan dus het kan vast nog wat netter haha. Kortom de vraag is randjes eraf of toch eraan laten? Ik laat de meeste stemmen het beslissende antwoord geven.
- Randjes zo laten
- Randjes eraf halen
0 stemmers
(Links is dus nieuw).
Ik zou de randjes er aan laten maar dan vooral omdat de mat dan veel beter blijft liggen.
Hij bleef laatste 24 uur goed liggen maar kan er ook altijd nog een soort plakkertje voor kleedjes ofzo onder doen natuurlijk. Tegen de tijd dat ik daar geen deurmat meer neer ga leggen ga ik toch verhuizen en de vloer eruit haha.
Nouja, dit is een forum, hier staat het zwart op wit en wordt het toevallig alleen gebruikt door mensen die geen kinderen willen en zich daar openlijk over uiten. Als je inmiddels weet dat mensen het niet leuk vinden kun je de term ook gewoon vermijden, zeker gezien het onderwerp jou niet in eerste persoon raakt of uitmaakt. Accepteer gewoon dat mensen niet vergeleken willen worden met beesten, zeker als het gaat om een ervaring als bevallen???
Ik was niet degene die het zei, ik vond het alleen grappig dat er (zoals ik al wel verwachtte) meteen een reactie op kwam, omdat ik het nog steeds iets onzinnigs vind om over te vallen. Maar ik gebruik het hier idd niet meer omdat ik geen zin heb in gezeik
Abla als je geen zin hebt in gezeik zeg dan ook niet dat je het grappig vindt haha
De reactie is waarom je het doet. Edgy energy.
Ik ben eigenlijk wel blij dat jij dit altijd doet, want vroeger zei ik zulke dingen ook wel eens maar als je het een ander consequent ziet gebruiken, vooral iemand die ouder is dan jezelf bent, zie je echt hoe lame en tryhard het overkomt om altijd āiām too coolā te doen.
Dus, dankjewel
Ik werd vandaag door een jongen die toch wel 10 jaar jonger was dan ik aangesproken met jongedame
Je krijgt bewust maar onterecht voorrang bij het oversteken. Wat doe je:
- Ik steek gewoon over
- Ik steek over en ik groet ābedanktā
- Ik steek niet over, hou je even aan de regels man
0 stemmers
En als je bedankt, hoe doe je dat:
danā¦
- steek ik alleen mān hand op
- steek ik mān hand op en mime ik ābedanktā
- zeg/roep ik hardop bedankt
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
Normaal mime ik het dus naar automobilisten, maar nu kreeg ik als fietser voorrang van een andere fietser en nu zei ik het ook playbackend. Aaaaawkward
Haha dit heb ik ook een keer gehad toen iemand voor me opstond in de trein toen ik eruit moest. Ik zei dus playbackend dankjewel, zo kut
HĆØ zijn wij zoogdieren? En zijn er nog meer zoogdieren?
Gelukkig wel! Anders kon er schimmel Ćn ons groeien leerde ik vandaag op het world wilde web.
FYI ik heb geworpen en ik vind mezelf wel lekker intact verder.