Volgens mij is het in Amerika wel een gebruikelijke naam toch? Net als Barbie (kort voor Barbara), maar in Nederland vind ik het wel gek klinken
Ik ken iemand die zo heet en het past perfect bij haar
Zij is Brits. Ik dacht eerst toen ik een stukje van haar documentaire zag dat ze dat als koosnaampje voor haar baby gebruikte.
Ga je dit weekend carnavallen?
- Ja, meerdere dagen
- Ja, één dag
- Nee
0 stemmers
Heerlijk deze reactie en dan verder scrollen en alle anorexia-posts te zien krijgen. Takes one to know one
- Dit voelt Belgisch
- Dit had ook overal elders kunnen gebeuren
0 stemmers
Ik heb een familielid die 60+ is en het heeft. Die is er nooit voor behandeld. Ze is ook behoorlijk zorgmijdend. Echt heel verdrietig om te zien.
Ik denk zeker dat zoiets hier ook kan gebeuren
Zou je iets van Hermes willen hebben? Niet om door te verkopen maar om te gebruiken.
- Ja
- Nee
- Heb ik al, namelijk
0 stemmers
Ik ben de laatste tijd weer into preppy style en vind een paar dingen zo mooi
Hier hetzelfde. Diegene probeert ook zelfs soms eetstoornis gedrag op anderen te projecteren. Door bijv. over andere familieleden te zeggen dat ze vroeger zo mooi en slank waren. Of dingen als “gewoon een maand lang alleen beschuitjes eten, dan word je weer lekker slank”.
Ik zie bij diegene echt vreemd eetgedrag, ik vind het echt zielig dat ze hier nog steeds mee loopt maar tegelijkertijd kan ik diegene totaal niet uitstaan door bovenstaande opmerkingen.
Ik vind het vooral heftig dat je na je 60e nog steeds niet de zelfreflectie hebt om die opmerkingen nog te maken en in te zien dat je zelf ziek bent. Diegene denkt echt dat ze gezond is namelijk.
Gratis ja, voor dat geld nee
Als je het zo zou kunnen kopen wel, maar ik ga niet eerst 100 sjaaltjes kopen
Mensen die zo kijken:
- Ik vind dit iemand hotter maken
- Ik vind dit iemand niet hotter maken
- Het maakt voor mij geen verschil
0 stemmers
(Dit is een topmodel dus kennelijk werkt het iig heel goed voor haar)
Ik denk dan dat je aan de opiaten zit.
Ja er zijn wel mensen bij wie je natuurlijk het oogwit onder het oog ziet, maar bij haar niet want op foto’s dat ze gewoon vooruit kijkt heeft ze het niet, Kylie jenner heeft het ook niet natuurlijk en doet altijd haar oogleden naar beneden.
Vind het zelf heel suffig staan, maar ik ben oud dus mijn mening is irrelevant.
Over het algemeen vind ik dit wel hot ja, maar bij de vrouw in de jouw post niet
Heb jij een favoriet bijbelboek?
- Ja en ik ben christelijk
- Ja en ik ben niet christelijk
- Ja en ik ben christelijk geweest maar nu niet meer
- Nee en ik ben christelijk
- Nee en ik ben niet christelijk
- Nee en ik ben christelijk geweest maar nu niet meer
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Heh?! Als in het boek of versies?
De Bijbel is een boek dat bestaat uit deelboeken, beginnend met Genesis en eindigend met Openbaring.
Billie Eilish doet dit ook en vind het er zoooooo irritant en aandachtsgeil uitzien