Stel je persoonlijke vraag #53

Dat is je gedachte bij een driedubbele moord? :joy:

3 likes

Oh nee helemaal niet! Had je al een tijdje niet gezien en jij bent wel een van de originele forummers toch? Vond het oprecht gezellig haha

3 likes

Gelukkig niet :joy:

Oh thanks. :blush::heart: Ja ben even weggeweest, probeer weer wat meer actief te zijn!

7 likes

Zou jij het volhouden om de rest van je leven niet meer te praten? Als je wel praat ga je meteen dood.

• Ja, als het moet, dan moet het
  • Nee, ik zou het even volhouden, maar dan vast een keer per ongeluk mijn mond opentrekken
  • Nee, ik ben binnen 24 uur al dood
  • Nee, ik geef per direct op

0 stemmers

ja deze poll is geĆÆnspireerd door a quiet place

1 like

Ik kan denk ik maximaal 20 minuten stil zijn.

2 likes

Niet praten lukt me nog wel als het moet denk ik, behalve als ik pijn heb oid dan ga ik echt jammeren en janken

3 likes

Heb jij de film Speak No Evil gezien?

• Ja, het origineel
  • Ja, de remake
  • Nee, maar wel van plan
  • Nee

0 stemmers

Ik gister het origineel, dat einde laat me niet los.

2 likes

Hebben je ouders toen je nog op school zat, je wel eens ziek gemeld. Terwijl jullie eigelijk op vakantie/een weekend weg gingen?

• Ja, 1 keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Vaak genoeg. Ze melden zich ook makkelijk ziek voor werk. Ik ben juist het tegenovergestelde dus ik heb dit niet meegenomen uit mijn opvoeding.

5 likes

Staat ie online op een streamingdienst?? Hij staat nog op mn horrorlijst.

1 like

Niet voor vakantie, maar wel toen ik op m’n 16e persĆ© vooraan wilde bij het concert van The Script en op vrijdagochtend al voor de Ziggo Dome wilde gaan bivakkeren.

Wilde ze ook in eerste instantie niet doen, maar nadat ik een paar keer had gezegd dat ik mezelf anders toch na het eerste uur zou ziekmelden heeft ze het toch gedaan.

Dag van m’n leven gehad wel toen šŸ«¶šŸ»

12 likes

Volgens mij zijn er 2 films (weet niet of ze anders zijn oid), maar er staat er een op Videoland in ieder geval.

1 like

Wel meerdere keren voor andere dingen. Laatste uitvoering van een theaterproject met afterparty? Volgende dag ziek. Geen zin in een soort teambuildingdag op school? We melden je wel ziek.

Mijn ouders waren daar best chill in en ze wisten ook wel dat ik de kantjes er niet vanaf liep en een verantwoordelijk kind was. Dus gemiddeld eens per jaar ziekmelden voor mijn eigen plezier vonden ze prima.

Ik vind het ook niet schandalig als ouders hun kind ziekmelden voor een vakantie. Lijkt me echt vreselijk om alleen in de schoolvakanties weg te kunnen, dus groot gelijk.

3 likes

Is wel eens gebeurd. En in de bovenbouw van de middelbare kreeg ik van m’n ouders 1 ā€œgratisā€ ziektedag per kwartaal. Die mocht ik naar eigen inzicht inzetten, en dan meldden zij me ziek.

8 likes

Ja 1x, gingen 1 dagje eerder weg in de meivakantie. Maar toen geloofde de directrice het niet en kregen we de inspectie op bezoek. Best heftig eigenlijk, die kwamen toen thuis en wilde apart met mij en mijn moeder praten.

Ik heb dus braaf toestemming gevraagd voor een dagje verlof voor een weekend weg (dus niet eens de maandag Ʃn de vrijdag). Mag niet. Ik vind dat zoooo stom. Nu houd ik haar alsnog thuis met risico dat we een boete krijgen. :smiling_face_with_tear:

2 likes

op hbo max staan het origineel!

1 like

Meerdere keren naar een pretpark oid geweest op de basisschool maar volgens mij werd dit door mijn ouders gewoon aan school gecommuniceerd. Er waren ook kinderen die standaard afwezig waren op hun verjaardag dus denk dat mijn school het allemaal wel best vond zolang het incidenteel was

3 likes

Nouja je snapt toch ook wel dat je hier als school gewoon niet aan kan beginnen? Dat wordt een soort glijdende schaal en voor je het weet mis je regelmatig een deel van de klas, hoeveel keer per jaar moet je zoiets dan goedkeuren per kind, wat is een geldige reden en wanneer niet etc. En ja ja in de huidige situatie werk je in de hand dat ouders onterecht hun kind ziek melden voor zo’n dagje.

11 likes