naar de kringloop brengen
Ik wil hier graag nog aan toevoegen dat naast een spaarkaart met 30 zegels, je hier alsnog 49,99 voor mag neertellen.
en dan past ook alleen het bijbehorende bestek erin ![]()
Het punt is toch ook vooral dat autos zo ongeloofelijk inefficient zijn, 80 procent van de tijd staan ze gewoon stil. Dus nadenken over hoe we dit efficienter kunnen inrichten is wel echt vooruitgang. Helaas zijn de vliegende autos van de jetsons niet realiteit.
Ik vind het ook afschuwelijk lelijk en heb uit zelfkastijding vandaag in de appie ook nog even live bewonderd. En het is echt heel lelijk.
Waarom zou je een met hout beklede kurkentrekker met enorm groot een merknaam erop met je bestek erin op je aanrechtblad zetten?!
Los van dat ik het niet functioneel vind, vind ik ook de naam zo weird, mijn brein maakt het altijd af als smeg-ma dus alleen daarom al kan het niet in mijn huis
Ik vind dat die lepels echt veel te intiem met elkaar zijn.
En dat is dan ook nog zonder bestek ![]()
Stel je partner doet mee aan een bokswedstrijd. Zou je dan naar de wedstrijd gaan kijken?
- Ja leuk, lekker kijken hoe die klappen vallen
- Ja om te supporten, maar wel met enige tegenzin
- Nee, ik hoor wel hoe het is verlopen
0 stemmers
Ik word al agressief van het idee dat je dan ook telkens die hele set lepels en vorken eruit moet halen als je er eentje bij wil steken?
omg en dan doet een partner/gast ƩƩn keer een extra of verkeerde lepel er bij en je krijgt ze er allemaal nooit meer uit
helemaal afhankelijk van wat voor type boksen
Zoveel vragen. 1. Ga je bij iemand eten moeten ze een vork en lepel eruit halen met hun vingers op het deel dat je in je mond stopt.
-
Je wilt toch ook gewoon je bestek zo in die lade kunnen gooien ipv eerst netjes op elkaar stapelen en dan in een mini uitsparing stoppen.
-
En dan de hele dag tegen je stof vangend bestek aankijken???
-
LELIJK
-
Wat moet je dan met al het bestek dat je al hebt en wat letterlijk iedereen die 1 dag op zichzelf woont al heeft?
-
Etc etc
hahaha kan de forummer die er als eerste een heeft/ziet bij vrienden/ouders/kennissen aub verslag uitbrengen
Ik vind overal maar 6 van wel karig. En onhygiƫnisch om je bestek zo bloot te hebben staan. Maar het is van Smeg dus er zijn vast mensen die het willen hebben.
Ik hoorde om me heen al mensen die vroegen of ik voor ze kon sparen. Dus er zijn fans
Die smeg-actie liep een jaar of twee ook al hier in Belgiƫ. Ik heb keukenmessen en serveerlepels bijeengespaard maar dat bestekding was als een van de eerste uitverkocht.
overleeft de paus deze week
- nee deze week is t echt klaar
- ja
- anders
0 stemmers
donderdag gaat het gebeuren denk ik
Je moet je eerder afvragen waarom dit drie jaar later bij jullie in de winkel komt. Nederland is blijkbaar alleen maar goed voor onze afdankertjes.
ik had zaterdag al zoān gevoel dat hij zou overlijden, maar hij is er nog. maar denk wel echt dat het eind deze week voorbij is.
als het toch over de katholieke kerk gaat: ga jij vasten tijdens de vastentijd tussen aswoensdag en pasen?
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja, wat ga je vasten?
- vlees/vis
- alcohol
- roken
- snoep
- taart/gebak
- chips
- kaas/nootjes/borrelplanksnacks
- frituursnacks