Stel je persoonlijke vraag #53

Maar dit is ook echt zo met supermarktproducten. Duitse, Franse en Belgische supermarkten hebben vaak al jaren in het vaste assortiment producten voordat het hier eens wordt geïntroduceerd.

Wel kut dat je alle keukenmessen en opscheplepels hebt gekocht, want ik zie dat alleen het slabestek over is voor ons.

4 likes

dan liever de van cristofle

5 likes

Nee.

Enige wat je zo mag presenteren is lekker old school sigaretten, of anders gewoon kaasstengels.

40 likes

Ik ga deze post ff bewaren :joy:

3 likes

Ik vind het wel leuk dus wie weet verkoop ik drie nieren en heb ik binnenkort genoeg zegels

6 likes

Oké ik denk dat ik zo ook mee doe @unglaublich

2 likes

Haha ik liep net met m’n vriend in de AH en die zei “oh dit vind ik wel mooi!” :smiling_face_with_tear:
Gelukkig had ik hier al gelezen dat alleen het bijpassende bestek erin kan en toen haakte hij al af.

5 likes

Ik werd twee jaar geleden op het zebrapad bijn van mn sokken gereden door iemand in zo’n auto, terwijl ik dus met mn kind liep. Ik stak toen een beetje boos mn vuist in de lucht richting die auto zo van ‘hey idioot!’. Ging ie stoppen en uitstappen :roll_eyes:. Echt een lul van een vent zat er ook in.

1 like

Hier kan tenminste een deksel op. Maar dan heb je dus altijd een paasei geëtaleerd staan.

1 like

Als jij iemand op straat iets verkeerd ziet doen (wat verder ongevaarlijk is) zeg je daar dan iets van? Bijv iemand parkeert diens fiets ergens waar het niet mag dat je dan zegt “je mag daar niet parkeren hé!”

• Ja ik ben die persoon :slight_smile:
  • Nee doe ik niet

0 stemmers

2 likes

Haha nee gewoon er iets van zeggen als de situatie verder niet onveilig is of iemand anders belemmerd. En dan met zo’n bemoeial toontje “dat mag niet hé!”

Wel verbaasd door deze polluitslag

2 likes

Optie drie
Nee ik klaag er achteraf over op het forum - 100 procent

27 likes

Nuance zit hem in ‘wat ongevaarlijks’, zodra ik iets potentieel gevaarlijk vind zeg ik er wat van

3 likes

Ligt er heel erg aan wat. Als er iemand op een invalidenparkeerplaats parkeert zonder zon kaart zeg ik het bijvoorbeeld wel. Of als iemand zover over de stoep parkeert dat je niet meer kan lopen.
Maar als iemand zijn fiets niet in de fietsenrekken parkeert niet, dat doe ik zelf ook en dat boeit me ook 0.

Mensen waar ik me gewoon aan erger, omdat ze bijvoorbeeld in een Dodge ram rijden in NL krijgen van mij een passief aggressieve houding. Dat varieert van een boos aankijken tot een pink omhoog als ze zich aso gedragen in het verkeer.

2 likes

Alleen als mensen hun hondenpoep niet opruimen zeg ik er iets van. Weet niet of dat helemaal onder ongevaarlijk valt.

Nou ja lijkt me vooral goor en aso en niet per se gevaarlijk. Er natuurlijk wel een theoretische kans dat je over een drol uitglijdt en je heup breekt, maar die lijkt me vrij nihil.

Oh maar dan mag je ook ja stemmen
Ik kijk zelf nooit of die persoon dan wel zo’n kaart heeft en mss is iemand alsnog slecht ter been of weet ik veel dus daar ga ik me niet mee bemoeien

4 likes

Mensen die afval op straat gooien heb ik ook wel eens aangesproken, maar dat hangt er wel vanaf of ik me ‘veilig’ genoeg voel om me uit te spreken.

6 likes

Ja parkeren op een laadplek met een brandstof auto, vuilnis uit het raam gooien, parkeren op een plek voor vergunninghouders (maar dat is goed bedoeld voor diegene want gegarandeerd een bekeuring), wiet roken op een irritante plek, wildplassen, lawaai maken etc.

Ik bemoei me overal wel mee helaas. Haat het maar ik kan er niks aan doen :sob:

7 likes

Misschien moet ik maar bij handhaving gaan werken

51 likes