Peas in a pod is een uitdrukking (2 dingen die hetzelfde of close zijn) geen naam voor een peulvrucht haha ![]()
Heb je wel eens het stink van een stinkdier geroken? ![]()
- Ja, in de omgeving/auto geroken
- Ja, ben zelf besproeid
- Nee
0 stemmers
De sportschool
Aaah wauw! Heftig wel dat die dat in de gaten houden
Heftig of goed?
Ik heb
- Stijl haar
- Slag in m’n haar
- Een beetje krullen in m’n haar
- Heel veel krullen in m’n haar
0 stemmers
Het liefst zou ik
- Stijl haar hebben
- Slag in m’n haar hebben
- Een beetje krullen in m’n haar hebben
- Heel veel krullen in m’n haar hebben
0 stemmers
Oh tot slot om te kijken of het gras groener is aan de overkant.
Ik …
- Heb het haar dat ik wil
- Zou liever iets anders willen
0 stemmers
Ik vind mijn krullen mooi, maar het is zo fijn en broos, zo het graag dikker willen.
Dit is ook gebeurd bij een vriendin van mij die anorexia had, haar sportschool zei dat ze niet meer elke dag mocht komen.
ik vind steil haar en sommige slag en krullen allemaal mooi maar ik heb echt zo’n nietszeggende slag waar je niets mee kan. dus dan heb ik liever steil OF krullen hahaha
Ken jij iemand met 2 vaatwassers?
- Ja
- Heb ik zelf
- Nee
- Slim!
- Dat vind ik raar
0 stemmers
In het kantoor waar ik werk zijn 2 vaatwassers, is echt wel fijn. Maar daar zijn natuurlijk ook meer mensen dan in een gemiddeld huishouden bedenk ik me nu.
Oh ja dan kan ik het me helemaal voorstellen!
Ik ken iemand in zijn eentje want dan hoeft er nooit servies de kast en ik weet niet, volgens mij zou ik me steeds vergissen welke voor schoon en welke voor vuil is
Dit is over het algemeen wel zichtbaar toch ![]()
Zeker als ie open is, maar ik bedoelde meer als je er voor staat. Maar dat kan ook aan mij en mijn gekluns liggen, ik doe al jaren de verkeerde kast open voor een beker bijvoorbeeld en ik heb het ooit zelf ingericht en het heeft nooit anders gestaan
Kan beide, verschilt vast ook per soort gym maar verbaast me dat dit wordt gedaan gewoon!
Heeft iemand ooit overwogen om een Cricut te kopen? Vind het zon belachelijk apparaat maar Mascha lijkt helemaal fan. Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken…
- Ik heb een cricut en gebruik het vaak
- Ik heb een cricut en gebruik hem te weinig/nooit
- Ik wil graag een cricut
- Ik vind een cricut onzin
0 stemmers
Ik heb er geen en vind het geen onzin. Mijn nichtje heeft er een en maakt er echt wel leuke dingen mee. Alleen hoef ik er zelf geen te hebben.
Hoe komt het in je op haha. En dat is toch helemaal niet praktisch
Wat doe je dan als de vaat in je schone vaatwasser nog niet helemaal op is en de vieze al wel moet draaien. Ga je dan je schone vaat nog een keer wassen?
stel je woont samen met je partner en diens kind. het kind wordt 4 en de ex van je partner wil de verjaardag graag met iedereen vieren in het huis waar jij woont met je partner. dus ook met de ouders van de ex, vrienden van de ex, etc. je hebt prima contact met de ex maar gewoon alleen met ophalen/wegbrengen een casual praatje.
- vind ik prima, het belang van het kind staat hier voorop
- rot op, vier het gewoon 2x en dan apart van elkaar
- anders namelijk
0 stemmers