Stel je persoonlijke vraag #53

• Naar carnaval in Brabant
  • Naar carnaval in Limburg
  • Naar carnaval in BraziliĆ«

0 stemmers

2 likes

Ik vind dit een tint rood die bijna niemand goed staat.

12 likes

En het shock effect is groot als iemand het een keer niet op heeft, daarom zou ik er zelf niet aan beginnen

5 likes

Een tiener in mijn omgeving is in de wereld van de miss-verkiezingen gestapt en is daarin ook nog eens succesvol. Nu wordt er best wat gedaan om te zorgen voor een fijne en veilige sfeer, maar in hoeverre is dat echt zo? Of is de omgeving zo toxisch als ik denk dat het is? Iemand die daar info over heeft?

2 likes

Is Gouda een leuke stad voor een dagje uit?

• Geen idee
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Naar carnaval in Aalst (Belgiƫ)

3 likes

Ik ben laatst naar deze tentoonstelling in Museum Gouda geweest en vond ik een aanrader!

4 likes

Ik ben benieuwd of meer mensen dit doen. Ik heb de hele dag een hoofd vol gedachten en oppoppende to do’s die ik niet altijd direct ergens kan noteren.
Ik maak dan zinnetjes in m’n hoofd om ze te kunnen onthouden.
Ik heb nu bijvoorbeeld: ik wees Angelique af in de dienstauto en nu slik ik Rennies :joy:
Door het beeld/verhaal dat ik er dan bij zie kan ik het makkelijk onthouden.

(ik moet niet vergeten afwijzingen te mailen, Angelique te bellen, dienstauto regelen, en Rennies meenemen)

• Ik doe dit ook (noem een leuk voorbeeld please)
  • Ik doe dit niet
  • Ik doe dit nog niet maar neem dit aan als tip

0 stemmers

2 likes

Wil jij in een autovrije wijk willen wonen?

• Ja!
  • Nee
  • Nee, ivm een beperking oid

0 stemmers

Lijkt me op zich wel lekker rustig maar ook wel onhandig met de week-boodschappen. Of misschien mag je dan wel met de auto de wijk in rijden, spullen uitladen en dan weer de auto wegzetten. Krijg je ook wat meer beweging maar weer minder in de winter bij kou en donker.

4 likes

Hypothetisch. Ik wil autovrije straten, maar ook een auto en die gaan niet samen.

21 likes

Ik zou idd denken dat het net als op een vakantiepark is. Even heen en weer rijden en dan op de parkeerplaats. Maar dan krijg je toch flapdrollen die daar schijt aan hebben

@Shaaar er zijn speciale parkeergarages voor de wijk :grin:
Dus je kan wel je auto houden. Iig als je dat bedoelt

5 likes

Ik vind een autovrije straat niet erg, dus dat ik een stukje moet lopen naar de parkeerplaats, maar de hele wijk autovrij zou toch wel lastig worden met boodschappen.

1 like

Ik wil niet in autovrije wijken wonen. Rare vibes in zulke wijken.

6 likes

Nee dat hoef ik niet. Ik heb geen auto om tien minuten naar mijn auto te moeten fietsen. Ik vind de autovrije wijk die ze nu in Utrecht plannen daardoor ook echt onaantrekkelijk. Plus puntje bij paaltje hebben de rijkste bewoners altijd auto’s voor de deur.

2 likes

Nee daar ben ik echt veel te lui voor

Ja dat is idd wel zo, zo’n agressieve ā€˜kijk hier spelen kinderen en lopen we allemaal gezellig op straat te recreĆ«ren :grimacing::grimacing::grimacing:’ vibe

Wat ik wel graag wil is een fatbikevrije wijk

32 likes

En is een wijk met judgende en te nieuwsgierige mensen.

6 likes

@Daelyss True. Een van mijn buren (autovrije straat) is een keer ā€˜s avonds laat naar buiten gekomen om te klagen over dat gasten peuken in de put gooiden tijdens een feestje.

4 likes

En sowieso allemaal

Nja

afbeelding

4 likes