Stel je persoonlijke vraag #53

Met elke AGV die je wil!

Biecht: ik eet as we speak pata.t met appelmoes en mayo erbij :sweat_smile:

6 likes
Heb je wel eens kroket met appelmoes gegeten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens katten- of hondenvoer gegeten?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maakt niet uit het uit nieuwsgierigheid of voor een weddenschap was of omdat je het stiekem lekker vind

2 likes

Mijn fave is stamppot zuurkool met appelmoes.

5 likes

Ik vind appelmoes echt iets voor kleuters

4 likes

Volgens mij was dat wel de achterliggende gedachte inderdaad.

Dit bestaat. Bron: schoonfamilie. Die doen dat gelukkig niet meer, anders had ik het ook niet gegeten. Maar dan dreef je vanillevla dus in een restje jus met aardappelklontjes en broccolistukjes.

Mijn moeder heeft hier trouwens ook een keer ruzie over gehad op haar werk. Werkte toen in een verpleeghuis en alle bewoners kregen dus een kwak yoghurt of vla op hun etensbord en er was een bewoner die dat niet wilde en een apart bakje wilde. Volgens mijn moeders collega’s konden ze daar niet aan beginnen, want straks wil iedereen dat?! Mijn moeder heeft toen met de keuken geregeld dat meneer wel een apart kommetje kreeg. Ze kan nog steeds erg vurig hierover vertellen en het is inmiddels wel 30 jaar geleden.

Beide bovenstaande voorvallen komen uit Overijssel trouwens. Dus wellicht ook provincie gerelateerd?

5 likes

Of bejaarden. Lepelt makkelijk weg.

1 like

Volgens mij is dit gewoon iets boers, want in Zeeland gebeurde (hoop ik) dit ook. Tussen de middag warm avg’tje, daarna toetje van hetzelfde bord.

3 likes

In Brabant ook, dus is niet provincie gerelateerd haha

5 likes

Ja bij ons ook! Of met stukjes boterhamworst erin.

1 like

Mijn moeder maakte altijd fusilli met blauwe kaas (liefst castello blue) en hamblokjes als ze geen zin had om te koken, en dat maak ik nu ook nog steeds wel eens als ik geen zin heb om te koken en niet weer wil bestellen/afhalen, vind dat nog steeds heel lekker eigenlijk.

Wij aten vroeger echt zelden toetjes trouwens, maar als, dan kregen we wel gewoon een apart bakje gelukkig :smile:

1 like

Zin om rijst met boter, suiker en kaneel te gaan maken nu want nooit op en vet nieuwsgierig?

Maar love boter, suiker en kaneel (een pannenkoek met kristalsuiker en kaneel is echt het allerbeste) en love rijst dus kan alleen maar lekker zijn.

Morgen maken.

5 likes

Best veel mensen op mijn werk hebben dus een ‘slikstoornis’ en dan mogen ze dus geen vaste voeding meer omdat ze zich anders kunnen verslikken. Krijgen ze dit:

IMG_6290
Gemalen eten. Fucking goor. En al erg genoeg.

Maar mijn collega’s maken het dan nog erger door daar een enorme lepel appelmoes bij te doen en dan roeren ze dat allemaal lekker door elkaar. Krijg je zo’n grijzige/beige massa :nauseated_face:

Vind het soms nog te goor om mensen aan te bieden. Voor zowel mezelf als mn client.

14 likes

Hoe noem jij wat er op dit ijsje zit?

• Sprinkles
  • Discodip
  • Snoepjes
  • Kleurtjes
  • Kraaltjes
  • Hagelslag
  • Muisjes
  • Iets anders

0 stemmers

7 likes

Spikkels

164 likes

Omg die ben ik helemaal vergeten haha

7 likes

Ja ik zou dan dus zeggen doe die sonde er maar in

13 likes

Ohw! Vroeger als bijbaantje in een verzorgingshuis gewerkt en dan dit aan de lopende band op moeten scheppen OM ZEVEN UUR 'S OCHTENDS! (Oke, nog altijd minder erg dan alleen nog maar op deze manier kunnen eten). Er waren dan ook nog gradaties: fijngemalen, grofgemalen. Dat tweede met van die brokkeltjes maakte het niet per se appetijtelijker, zeg maar.

2 likes

Whahaha ik was in mn avonddienst eens uitgehongerd op de afdeling en toen zei de verpleging ‘oh we hebben nog wel een maaltijd over’ en dat was dus aardappelpuree, gemalen erwten en GEMALEN VIS :joy: :cry:

4 likes

Ik heb weleens gevraagd waarom het niet los aangeboden kon worden en toen zeiden ze dat ze op deze manier van alles wat binnen kregen. Ik snap nog steeds niet waarom je dan niet gewoon om en om een lepel kan aanbieden.

3 likes