Ik hoorde laatst in de bus: ‘Als je een kipfilet kookt en in een blad sla wikkelt heb je een lekkere maaltijd waardoor je vet verliest’
Ja dan verlies je inderdaad vet. En je wil om te leven ook.
Ik hoorde laatst in de bus: ‘Als je een kipfilet kookt en in een blad sla wikkelt heb je een lekkere maaltijd waardoor je vet verliest’
Ja dan verlies je inderdaad vet. En je wil om te leven ook.
Het überhaupt een maaltijd durven noemen ook
Om dan in de avond alles te grazen wat je in huis hebt
heb je het gezond leven topic aangeraden?
Zou jij iemand daten met een burn out?
0 stemmers
En iemand met borderline?
0 stemmers
Lekkerste Kinder chocolade?
0 stemmers
Smeer jij je in met bodylotion?
0 stemmers
Heb jij van huis uit geleerd dat je je tong ook moet poetsen?
0 stemmers
Hoe vaak per week kook jij?
0 stemmers
Nou ja zes keer per week sta ik in de keuken dus elke dag komt het dichtst bij
Op de laatste vraag wil ik wel meer gaan koken dit jaar, mijn man doet dit altijd… Ik vind persoonlijk koken niet echt leuk, maar wie weet is dat na een tijd lang niet hoeven koken veranderd
welk topic heb ik nou weer niet bijgelezen
Winter vol liefde
Vind jij het leuk om te ~ organisen ~
0 stemmers
Ik heb 2 horror inbouwkasten waar ik de afgelopen 2 jaar ALLES in heb gesmeten maar ik ga zo naar de ikea lekker bakken halen en dan alles uitzoeken en opnieuw ordenen echt zoveel zin in orde
Ik ben er best prima in maar ik haal er geen vreugde uit, er zijn zo veel leukere hobby’s.
Oh ik dacht dat je een activiteit bedoelde, dat vind ik wel leuk.
Maar vooral omdat het mijn spullen niet zijn, zowel man als kind zijn verzamelaars en er mag nooit iets weg terwijl ik het liefst met de bezem erdoor zou gaan
Ik ga wel heel goed op filmpjes van mensen die dit doen
Ik vind om het aan te pakken wel leuk, maar ik ben niet zo’n goede bijhouder
Heb je aanraders?
ik heb ooit mijn hele berging aangepakt en soms vind ik het nog zo chill om er gewoon in te staan en te zien hoe alles een vaste plek heeft en mijn systeem werkt. Foto’s heb ik ooit nog hier op het forum geplaatst, zo trots was ik haha.
Maar soms ben ik ook mega trots op een nieuw systeem en haal ik mijn vriend erbij die dan reageert: ok, eerst lag het hier, en nu… hier?
Ik ben er niet slecht in maar het is parels voor de zwijnen want ik kan het niet bijhouden
Ik denk altijd dat ik het heel leuk vind, dus dan koop ik bakjes en al die onzin, trek ik de hele kasten leeg en dan denk ik “ja…… nu heb ik geen zin meer.”