Ik ben nog de hele week vrij
Hahaha tyfus, ik bedoelde horizontaal
Ouders van mijn man wilden altijd naar de wok met ons volgens mij vooral om bij mijn tweede gang langs het buffet te kunnen zeggen âWaar laaaaat je het allemaal?!â
Echt bemoei je met jezelf en laat mij lekker eten
Wow een tosti! Ja ik eet heel anders dan de rest (99% van mijn collegaâs zijn mannen) waarvan het gros niet eet of iets afhaalt. Op een salade krijg ik al commentaar en quinoa is vogelvoer
Ik zou maandag fijner vinden, maar ik merk heijn dat er veel dicht is op de maandag en ik vind het leuk om op mijn vrije dag iets te ondernemen
ik zou een collega die zegt âgoh nou lekker zeg1!!â nog irritanter vinden dat âwtf doe jijâ omdat het nog veel kutter klinkt haha
Beetje zoals collegaâs die heel zuur âzo zo nou nou toe maar geniet ervan hoor.â zeggen als je in de zomer een week op vakantie gaat.
Vind jij het leuk om over eten te praten?
Ik mis soms nog een collega waarbij we het bijna altijd over eten/gerechten hadden
- Ja leuk!
- Mwah nee saai
- Zo af en toe
0 stemmers
letterlijk mijn nummer 1 lievelingsonderwerp
Ligt er aan wat de insteek is. Recepten en ideeën uitwisselen is top. Gedoe over wat al dan niet wel of niet goed voor je is vind ik echt stom.
Oh nee het was gelukkig alleen maar gewoon het erover hebben wat we hadden gegeten of welk recept lekker was. Hoe je het beste het kon maken/bereiden. Welk restaurant goed is etc
Geen sonja bakker shit
HĂš bah ja in dezelfde categorie als Goedemiddag roepen als iemand om 9 uur begint
Ja vreselijk. Vooral rond deze periode als ik dan al die debiele theorieën hoor van mensen die er niks van weten en alles maar aannemen.
Ik hoorde laatst in de bus: âAls je een kipfilet kookt en in een blad sla wikkelt heb je een lekkere maaltijd waardoor je vet verliestâ
Ja dan verlies je inderdaad vet. En je wil om te leven ook.
Het ĂŒberhaupt een maaltijd durven noemen ook
Om dan in de avond alles te grazen wat je in huis hebt
heb je het gezond leven topic aangeraden?
Zou jij iemand daten met een burn out?
- Ja
- Nee
- Nee en mijn zoon ook niet
0 stemmers
En iemand met borderline?
- Ja
- Nee bedankt
- Nee en mijn zoon ook niet
0 stemmers
Lekkerste Kinder chocolade?
- Bueno
- Choco Bons
- Maxi reep
- Surprise
- Hippo
- Cards
- Country
- Delice
- Joy
- Pingui
- Choco fresh
- Tronky
- Duo
- Melkschijfje
0 stemmers
Smeer jij je in met bodylotion?
- Elke dag
- Af en toe
- Nooit
0 stemmers
Heb jij van huis uit geleerd dat je je tong ook moet poetsen?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Hoe vaak per week kook jij?
- Elke dag
- Om de dag
- 2-3 keer per week
- Eens per week
- Nooit
0 stemmers