Stel je persoonlijke vraag #53

Nou ja zes keer per week sta ik in de keuken dus elke dag komt het dichtst bij

2 likes

Op de laatste vraag wil ik wel meer gaan koken dit jaar, mijn man doet dit altijd… Ik vind persoonlijk koken niet echt leuk, maar wie weet is dat na een tijd lang niet hoeven koken veranderd

2 likes

welk topic heb ik nou weer niet bijgelezen

31 likes

Winter vol liefde :sunglasses:

5 likes

Vind jij het leuk om te ~ organisen ~

• Ja en ik ben er goed in
  • Ja maar ben geen ster
  • Nee
  • Was ik er maar goed in

0 stemmers

Ik heb 2 horror inbouwkasten waar ik de afgelopen 2 jaar ALLES in heb gesmeten maar ik ga zo naar de ikea lekker bakken halen en dan alles uitzoeken en opnieuw ordenen echt zoveel zin in orde :joy:

8 likes

Ik ben er best prima in maar ik haal er geen vreugde uit, er zijn zo veel leukere hobby’s.

8 likes

Oh ik dacht dat je een activiteit bedoelde, dat vind ik wel leuk. :sparkles:

20 likes

Maar vooral omdat het mijn spullen niet zijn, zowel man als kind zijn verzamelaars en er mag nooit iets weg terwijl ik het liefst met de bezem erdoor zou gaan

1 like

Ik ga wel heel goed op filmpjes van mensen die dit doen

3 likes

Ik vind om het aan te pakken wel leuk, maar ik ben niet zo’n goede bijhouder

1 like

Heb je aanraders? :grin:

1 like

ik heb ooit mijn hele berging aangepakt en soms vind ik het nog zo chill om er gewoon in te staan en te zien hoe alles een vaste plek heeft en mijn systeem werkt. Foto’s heb ik ooit nog hier op het forum geplaatst, zo trots was ik haha.

Maar soms ben ik ook mega trots op een nieuw systeem en haal ik mijn vriend erbij die dan reageert: ok, eerst lag het hier, en nu… hier?

22 likes

Ik ben er niet slecht in maar het is parels voor de zwijnen want ik kan het niet bijhouden

5 likes

Ik denk altijd dat ik het heel leuk vind, dus dan koop ik bakjes en al die onzin, trek ik de hele kasten leeg en dan denk ik “ja…… nu heb ik geen zin meer.”

7 likes

Ik vind het ook prettig dat alles in hokjes is ingedeeld. Maar er is altijd eerst een bom ontploft en je moet me niet storen.

3 likes

Ja, dat je net alles lekker hebt ingericht en dan nog een hele teringzooi achter je hebt staan die net niet in die categorieën passen.

7 likes

Denk jij dat er dit jaar een nieuwe pandemie aankomt?

• Ja, inclusief lockdowns, maatregelen, vaccinaties etc.
  • Ja, maar niet met zulke extreme gevolgen zoals in 2020
  • Misschien
  • Nee, ik denk het niet
  • Anders

0 stemmers

(Ik zit in een potentieel pandemie algoritme op social media :sob:)

2 likes

Ik vind die H5N1 in koeien ook wel beetje eng. Maar ja lastig te voorspellen hoe dat precies loopt allemaal natuurlijk. En met SARS-CoV2 ging het deels natuurlijk ook wel zo hard omdat daar (vrijwel) niemand al iets van een bestaande afweer tegen had, dat is met een griepvirus wel weer anders
Maar goed ik ga er zelf eigenlijk wel vanuit dat ik in mijn leven nog wel meerdere pandemieën mee ga maken, er is sinds COVID ook echt niks veranderd aan dingen als intensieve veeteelt/inperken van leefgebied van wilde dieren die uiteindelijk de kans zoönose en dus uiteindelijk ook pandemieën groter maken.

17 likes

Ik denk niet dat ze weer zover gaan als de laatste keer. Dat kan Nederland financieel denk ik niet aan. En ik heb het idee dat de meeste mensen de adviezen dan ook massaal in de lucht gaan slaan.

4 likes

Hammimommy heb ik een hele tijd gekeken, en ook Her86m2. Maken beide ook andere content trouwens!

1 like