Stel je persoonlijke vraag #53

Voor mij: dat ik niet per ongeluk al op versturen klik.

14 likes

Dan kan je het later nog ff rustig nalezen zonder het per ongeluk te sturen
En dan staat er ook niet heel de tijd “aan het typen” vind ik zelf altijd heel hinderlijk

22 likes

Amai hier had ik nog nooit bij stil gestaan maar dat kan inderdaad dus echt nog handig zijn :smiley:

3 likes

Vind jij vrouwen van jouw leeftijd er vaak ouder of jonger uitzien

• Ouder
  • Jonger
  • Gewoon precies de leeftijd eigenlijk

0 stemmers

2 likes

Schatten mensen jou vaak

• Jonger
  • Ouder
  • Precies je leeftijd

0 stemmers

2 likes

Alledrie. Echt geen peil op te trekken

11 likes

Maar even, in welke situatie worden leeftijden geschat? Behalve als je alcohol/sigaretten etc. koopt, maar verder kom ik echt nooit in die situatie?

2 likes

Nouja ik hoor eigenlijk elk half jaar wanneer er een nieuwe stagiaire start en het op een gegeven moment over leeftijden gaat “Oh ben jij x jaar oud? Had echt jonger verwacht”

5 likes

O ik zie dit best vaak gebeuren? :rofl: maar misschien werk ik op een raar kantoor.

3 likes

Als iemand vraagt ‘hoe oud ben jij?’ En dat diegene dan zegt: ‘hoe oud denk je dat ik ben? :face_with_hand_over_mouth:🫣 :kissing_closed_eyes::relieved::innocent:

35 likes

Mijn cliënten vragen dat soms
En nieuwe collega’s / samenwerkingspartners die het indekken met “en hoe lang doe je dit werk al?”

2 likes

Ik cringe altijd als mijn collega zegt ‘hoe oud denk je dat ik ben?’, want ze wordt altijd ouder geschat en is daarna beledigd. :rofl:

4 likes

Vandaag nog dacht iemand dat ik in de 40 was terwijl ik net 34 ben geworden :skull_and_crossbones:

1 like

Dan plus ik er sowieso 8 jaar bij op als iemand dat zegt

7 likes

Het verschilt zo erg. Sommige vrouwen van mijn leeftijd zien eruit alsof ze bijna bejaard zijn, en sommige alsof ze net klaar zijn met studeren

6 likes

Ik vind vrouwen van mijn leeftijd er wel vaak volwassener uitzien maar ik zie er wat dat betreft precies hetzelfde uit natuurlijk. Ik loop alleen een beetje achter in mijn hoofd met hoe oud ik ben en wat voor persoon je dan bent.

21 likes

Ja echt haat aan dit. Ik stel gewoon een vraag, hoef niet gelijk mee te doen aan je persoonlijke quiz.

Idee van @Lemongrab vind ik wel een goede oplossing. Nu probeer ik altijd naar beneden af te ronden.

7 likes

Ja ik heb dat dus heel vaak bij tv programma’s (nu b&b bijv) dat er dan 28 jaar staat bij iemand en ik dan denk huh hoezo ben jij niet 40. Maar mss ben ik gewoon delulu

11 likes

Als je in de kroeg staat

4 likes

Vind de ruimte bij whatsapp te klein voor lange berichtjes, druk niet perongeluk op versturen en kan het nog effe rustig nalezen!

1 like