https://deliciousmagazine.nl/kerst/drankjes/kerstnegroni/
Ik heb wel eens dennensiroop gemaakt voor drankjes!
https://deliciousmagazine.nl/kerst/drankjes/kerstnegroni/
Ik heb wel eens dennensiroop gemaakt voor drankjes!
Ik zou de Amsterdamse equivalent van DansaertVlamingen eerder in de Pijp zien dan in oud-Zuid/grachtengordel
Oké, wacht. Ik denk dat grachtengordel is voor mensen die rijk geboren zijn en in de stad wonen? Waar gaan de gentrifiers wonen, dus een eerder armere buurt inpalmen, prijzen opdrijven en er leuke boetiekjes openen met rare namen zoals BROOD, bakker die enkel zuurdesembrood verkoopt of een creative agency daarnaast. De kledingwinkel met enkel hippe namen en 10 artikels in de winkel want dat is lekker slow.
@Chuckie Beschrijf ik nu De Pijp?
zeker weten!
Ik moest gelijk denken aan Haarlem bij de beschrijving van Gent
Ik vergeet altijd dat Haarlem bestaat.
Is wel een beetje de vergeten stad van de Randstad.
Nee eerder Noord
hahaha, het lijkt alsof jullie het zelf niet weten.
Ik woon of ben opgegroeid in Amsterdam en denk dat een van de wijken hieronder het best bij de DansaertVlaming past.
0 stemmers
De pijp is dat hele proces al laaaannngggg door, de Baarsjes, oost omgeving Javastraat etc zijn ook al in vergevorderd stadium en nu noord. Delen van noord zijn ook al flink onderweg en andere delen komen nog.
Ja precies
Jordaan
Ben/ken jij iemand die al z’n lange haar naar voren draagt waardoor de achterkant er rattig en triest uitziet?
0 stemmers
Jordaan en ook wel bos en lommer
Ja eigenlijk letterlijk heel amsterdam, alleen nieuw west valt nog mee maar gaat daar ook gebeuren.
Ik hoop dat het zo ver doortrekt dat de aangrenzende stad waar ik naartoe ben verhuisd ook hip wordt
Ja want stel je voor dat je op een niet-hippe plek woont waar de mensen die opgegroeid zijn gewoon kunnen blijven wonen
Oud-West, en nu ook deels Noord.
Wat vind jij enger ?
0 stemmers
En het minst eng?
0 stemmers
Zie net de beelden uit Los Angeles, echt heftig. @Echo u oké?
Jeetje het was maar een grapje omdat ik het jammer vind dat ik uit amsterdam weg ben verhuisd
Ik snap ook wel dat gentrificatie kut is
Ik woon niet in LA, ik denk verwarring met @Echo.
Ik zal de voorlopig de twee noordelijke provincies blijven vertegenwoordigen.
Hahaha shit, ik heb altijd moeite met jullie namen uit elkaar houden. Heb ik ook met iedereen hier wiens naam Mrs erin heeft
Heb jij daar last van?
0 stemmers