Stel je persoonlijke vraag #53

@Fishing en @Ficus jullie zijn echt exact dezelfde persoon in mijn hoofd.

Volgens mij hebben jullie ook allebei veel kinderen en dat maakt het nog verwarrender voor me want niet alleen jullie namen maar ook jullie levens zijn bijna hetzelfde imo.

4 likes

Nee maar ik associeer mensen letterlijk met hun avatar, dus @Echo ziet er in mijn hoofd uit als Amanda Seyfried en bijv. @grace als Tina Fey. :sweat_smile:

10 likes

Jippiee

7 likes

Haha ja het levert ook kortsluiting op als iemand een avatar heeft van een wc-rol of spaarlamp of zo. :sweat_smile:

4 likes

Leiden is (nog) kleiner dan Nijmegen. En ook helemaal niet zo links.

2 likes

Bij mij is het vooral kortsluiting als iemand zijn avatar veranderd.

11 likes

Ah op die manier, ik dacht dat het over de hele zin “Nijmegen is wel kleiner dan Gent, ik zou het dan eerder met Leuven vergelijken” ging. Weet niet genoeg over Leuven om te weten of het vergelijkbaar is met Leiden, ben daar maar 1x geweest. Maar als Daelyss denkt dat het vergelijkbaar is met Nijmegen aan de hand van de beschrijvingen hier denk ik niet dat het op Leiden lijkt, Nijmegen en Leiden zijn heel verschillend.

En dat ik niet meer in Nederland woon betekent toch niet dat ik niets meer over Nederland weet? Ik heb er nog steeds 28 jaar gewoond (waarvan een deel in Leiden, en kwam via vrienden ook vaker in Nijmegen) en kom er ook nog regelmatig

De achterkant van mijn hoofd heb ik niks mee te maken

41 likes

Ik geniet echt van deze analyse.

4 likes

Wat is daar mis mee :full_moon_with_face:

4 likes

Niets, maar nu kan ik in mijn hoofd geen fysieke voorstelling maken van de persoon achter jouw account. :rofl:

2 likes

Het ligt ook meer aan de tijd waarover je spreekt, Amsterdam Noord maakt nu dit proces door de Pijp heeft dit proces zon 15 jaar geleden doorgemaakt en had toen al wel rijkere bewoners e ditto panden terwijl Noord toch echt een arbeiderswijk was.

2 likes

Ja de meeste Vlamingen in Brussel zijn ook in arbeiderswijken gaan wonen in Molenbeek, Ganshoren, Koekelberg. En de Dansaertstraat is het epicentrum van die Vlamingen en hoor je ook het meeste Vlaams. De dansaertvlamingen zijn ook het snelste boos als ze nergens terecht kunnen in het Vlaams want ja”Brussel is wel een tweetalige stad en hoofdstad van Vlaanderen”. Denk dat dit zo’n 20 jaar aan de gang is

3 likes

We gaan er vanuit dat je zo er in het echt uitziet

Maar dan met een spaarlamp kop

8 likes

Ik heb de neiging modeadvies enzo aan te willen nemen van profielen met mooie foto’s. En dan moet ik mezelf eraan herinneren dat achter die mooie actrice gewoon een creep kan zitten die op de zolder van zijn ouders woont

3 likes

De mannen worden hier toch super snel ontdekt? Maar het is inderdaad wel grappig dat we hier advies aannemen van een bende rando’s

12 likes

Ja dat denken we. Misschien zit er wel al sinds EGF een goed geïnfiltreerde vent mee te posten. Weten wij veel wie al die rando’s echt zijn

4 likes

Ik heb ooit 1x modeadvies hier gevraagd en toen dacht ik direct: wtf doe ik?? Hoezo vraag ik advies aan rando’s waar ik 98% niet van zou liken in wayrwt. Volgende keer pb ik @Daelyss of @VickyViolence wel.

2 likes

Komt wel in de buurt ja

3 likes

Biecht: ik heb wel eens een poll gemaakt in het interieurtopic om dan de verliezende optie te kiezen.

22 likes