Ben jij vandaag op je bek gegaan?
- Nee
- Ja
- Ja, maar figuurlijk
0 stemmers
Ben jij vandaag op je bek gegaan?
0 stemmers
Oh damn dat heb ik allemaal niet gevolgd hoor, maar dacht dat ik jullie allebei over meerdere kinderen heb zien posten iig.
Wat lief dat je het vraagt! Ik woon gelukkig niet heel dichtbij een van de branden. Maar er is helaas wel brand dichtbij mijn werk. Het was niet meer veilig en alle kittens (37) moesten vandaag halsoverkop geëvacueerd worden.
Ik heb vandaag keihard gewerkt om ze allemaal in een foster huis te krijgen. Ondertussen was de luchtkwaliteit zo slecht dat we allemaal maskers op moesten en er as op ons regende.
Ik heb collega’s, een vriendin en een familielid in evacuatie zones waarvan er 1 in Pacific Palisades woont en dus waarschijnlijk haar huis gaat verliezen want de hele straat staat in brand
Het is echt heel kut allemaal.
0 stemmers
Edit: oh zie nu dat je wel een optie had voor geen goeie voornemens, het is nog vroeg
Ik begon na mn verjaardag (3 jan) en doe 60 dagen geen alcohol geen cafeïne geen instagram… die laatste is echt genant erg wennen
Sinds 1 januari gestopt met roken en vooral Dry January erbij gedaan omdat ik gelijk in de verleiding kom als ik erbij drink. So far so good met allebei.
Het ging prima, maar sinds dinsdag ben ik fulltime verzorger voor mijn moeder en komt het er niet van
haha ik vind ‘ik drink nooit’ ook geen dry january. maar ik heb gewoon gestemd voor de vibes
Ben je op dit moment moe?
0 stemmers
Heb je het forumbadje?
0 stemmers
Ik heb wel een onaangeraakte Tubble maar dat is niet hetzelfde dacht ik
Ik dacht dus dat mijn forumbadje echt een corona-aankoop zou worden die ik amper zou gebruiken, maar ik gebruik hem elke winter echt 2 of 3x per week
Door de vorm vind ik hem zelfs lekkerder zitten dan een normaal bad, daarin glij ik altijd onderuit en krijg ik het sneller koud. En hij is ook sneller vol. Ben echt dol op dat badje
Ik heb een tubble en die gebruikte ik in m’n vorige woning echt heel regelmatig in de winter, maar in mijn huidige huis past ie echt maar nét in de badkamer dus gebruik ik 'm maar heel weinig (ook omdat de badkamer dan volledig geblokkeerd is voor m’n huisgenoten). Echt jammer haha
Ken jij iemand persoonlijk die de Mount Everest heeft geklommen?
0 stemmers
Zou jij dit willen?
0 stemmers
Ik zag van die video’s en er liggen daar meer dan 300 lijken gewoon. En sommige kunnen ze nog naar beneden halen. Hoe gestoord ben je als je met amper zuurstof in je longen naar zo’n berg gaat en dan de top ziet, mwah ok’ish. En dan is de kans nog groter dat je tijdens de afdaling alsnog sterft. Mensen zijn echt fuckin gestoord. Ik zag 1 video en die vrouw bewoog haar hand/handschoen dus, nog heel ff, paar minuten daarna dood. Ja echt waar ben je mee bezig. Alsof dat cool is.
Gezellig in de rij staan op de top om je vlaggetje neer te zetten bij de 100.000 andere.
Knap gedaan hoor, jongons. Maar echt bijzonder is het zo ook niet meer.
Lijkt me toch een vervelende anticlimax als je zoveel geld hebt betaald.
Jawel. Die rij is er omdat er maar een paar dagen per jaar zijn waarop het kan. Niet omdat er zoveel mensen klimmen.
Wordt hier al vijf jaar lang bijna dagelijks gebruikt!
Ik zie de laatste tijd heel veel Mount Everest dingen voorbijkomen en hoewel ik zelf nooit ook maar in de buurt zou komen van die berg, is het blijkbaar al een hele prestatie om tot de eerste base camp te komen. Dus mensen die de top bereiken zijn wel een soort van gekke aliens, want zo vanzelfsprekend is dit helemaal niet? Nooit geweten ook haha
Ja prima, maar het gaat nog steeds om een paar honderd mensen per jaar (staat trouwens ook gewoon in jouw artikel) die een poging doen die top te halen. Dat ze samen veel troep maken (je beklimt die berg simpelweg niet met wat eten, drinken en een warme trui in je tas) is een ander gesprek. Beetje dwaze discussie dit.
Huh nee toch, die eerste basecamp is toch voor alle gewone sportieve tot onsportieve toeristen in Nepal bereikbaar