Jawel. Die rij is er omdat er maar een paar dagen per jaar zijn waarop het kan. Niet omdat er zoveel mensen klimmen.
Wordt hier al vijf jaar lang bijna dagelijks gebruikt!
Ik zie de laatste tijd heel veel Mount Everest dingen voorbijkomen en hoewel ik zelf nooit ook maar in de buurt zou komen van die berg, is het blijkbaar al een hele prestatie om tot de eerste base camp te komen. Dus mensen die de top bereiken zijn wel een soort van gekke aliens, want zo vanzelfsprekend is dit helemaal niet? Nooit geweten ook haha
Ja prima, maar het gaat nog steeds om een paar honderd mensen per jaar (staat trouwens ook gewoon in jouw artikel) die een poging doen die top te halen. Dat ze samen veel troep maken (je beklimt die berg simpelweg niet met wat eten, drinken en een warme trui in je tas) is een ander gesprek. Beetje dwaze discussie dit.
Huh nee toch, die eerste basecamp is toch voor alle gewone sportieve tot onsportieve toeristen in Nepal bereikbaar
Oh dan was het misschien die tweede en is tot de eerste base camp komen ĂŒberhaupt al een opgave
Het blijft bijzonder, dit soort dingen zijn echt gigantische prestaties of nou 1 iemand of 1000 het er doen. Blijkbaar haalt maar de helft de top dus je mag er fucking trots op zijn wat mij betreft.
Maar tuurlijk is t leuker als je met een klein groepje op zon punt staat en niet met een hele rij, dat snap ik wel.
Lol ik had hier dus echt nooit bij stilgestaan, echt dom eigenlijk. Mindblown.
vind je dat mannen op dit forum zouden mogen zitten? (adhv discussie ander topic maar wel algemeen)
- ja hoor prima
- ja alleen als ze niet cishet zijn
- ja als het er niet te veel zijn
- nee ga lekker op 4chan ofzo
- boeit me niet
- ik weet niet/anders
0 stemmers
In eerste instantie dacht ik boeit me niet, maar zoals ik begreep werden er in bepaalde topics seksueel getinte vragen gesteld en dat vind ik dan weer niet okee. Dus als het op een normale gaat, boeit het me niet zo, maar ik vind het niet okee als bepaald soort vragen gesteld worden, zeker omdat hier, volgens mij, ook nog best een aantal behoorlijke jonge meiden zitten.
ja eens, ik weet zelf ook niet echt wat ik zou moeten stemmen. aan de ene kant denk ik wel van âlaat ons lekker deze space hebbenâ maar een enkeling zou me ook niet echt boeien. maar waar ligt dan de grens? want er is hier ook iemand die zich volgens mij vroeger identificeerde als man maar nu niet meer, en dat vind ik totaal niet erg (en toen vond ik diegene ook een leuke forummer)
Waarom zouden gay mannen wel mogen en heteroâs niet?
Sorry maar super veel gay mannen zijn ziekelijk misogyn, meer nog dan je standaard hetero.
oh ja zeker, ik zou er zelf ook nooit op stemmen. maar ik hoor wel vaker zulk sentiment dus ik verwachtte wel dat mensen dat onderscheid zouden maken (en er wordt ook op gestemd)
Aan de ene kant boeit het me niet en het is ook niet iets wat echt afgedwongen kan worden.
Maar aan de andere kant interesseren de meningen van mannen online me niet en zou ik hier niet posten als er teveel mannen zaten.
Heel eerlijk? Mannen hebben al zoveel online plekken. Ik vind het juist fijn dat ze hier niet zijn.
je ziet dâr echte haar aan de achterkant omdat al haar extensions naar voren hangen
Ja klopt
Ik vind alles wat zij zichzelf aangedaan heeft echt jammer. Die wenkbrauwen, die wimpers, die lippen, die te witte tanden, die matten haar, die grijze kleur blond.
Ze is echt precies alles wat ik lelijk vind. Sorry @Karl_Lagerfeld ik weet dat jij dit wel waardeert.
Jep ik zat me er tijdens het kijken ook aan te ergeren, zij is het schoolvoorbeeld van xxx blindness
- eyebrow blindness
- fake tan blindness
- extension blindness
- filler blindness
- etc
ik heb helemaal niks tegen de bovenstaande dingen in moderatie, maar bij haar is het geheel wat het echt over the top trekt en weer lelijk maakt. Terwijl ze denk ik best een leuk koppie heeft onder al die troep
Ahhaha ja klopt ik sta achter al haar keuzes behalve die haarband en die grijze kleur. Vind ik een beetje 2016. Net als die matte lipkleur