Ik ga alleen op vakantie in landen waar geen druiven groeiden en drank nóg duurder is (Scandinavië)
Omdat mn wijnrek er gevuld beter uitziet dan leeg
Deel jij je nieuwe baan op LinkedIn?
- Ja met een uitgebreide post
- Niet met een post maar connecties krijgen wel een melding met dat ik een nieuwe baan heb
- Nee doe ik niet
0 stemmers
Nu vraag ik me af hoeveel wijn jij in huis hebt en hoe vaak je wijn drinkt! Wij 5 flessen en trekken max elke maand een fles open. We drinken thuis niet veel en áls we drinken eerder een biertje.
Wij kopen ook altijd dozen vol op vakantie. Daarom nu wel zeker 30 wijnen in de kelder liggen. Die komen tevoorschijn met etentjes of als cadeautjes.
Ik heb vorige maand mijn LinkedIn profiel verwijderd en het voelt zo heerlijk
hebben jullie ouders ook een obsessie met het nagaan van wat er nu en vroeger in welk pand in de stad/dorp zit
- ja
- nee
- ik ook
- nvt
- één ouder wel
0 stemmers
zo vermoeiend omg
Wel in het hele proces meegenomen van de verbouwing van de supermarkt. ‘De ingang zit nu links en er zit nu een Primera in! In de Deka! Je moet er maar eens langs als je in de buurt bent!’
ja exact dit hahaha
en dan ook altijd midden in een ander gesprek als toevallig iemand “ja ik was even boodschappen doen” zegt ofzo
Wel met m’n vader die een eigen bouwbedrijf had en dan in elke random stad overal langs zijn oude bouwprojecten wil rijden.
Ja ik kom op mijn wandelingen vaak updates tegen en maak dan ook foto’s voor mijn vader hahaha.
Ja en het steevast bij de oude naam noemen. Zo hebben mijn ouders het altijd over ja bij Ter Meulen ( blijkbaar een iconic warenhuis in Rotterdam) daar. Het zit er sinds de jaren 90 al niet meer. Maar mijn vader zegt ook nog steeds PTT en GEB rekening
Mijn vader verwacht van elk gebouw in mijn stad dat ik weet wat erin zit. Of bij alle wegwerkzaamheden wat ze gaan doen. Want ja dat weet hij over zijn dorp van 2500 inwoners dus waarom weet ik dat niet over mijn stad met 400.000 inwoners.
Mijn vader heeft dit met random wegwerkzaamheden. Dan appt hij me wat ze in een dorp bij hem in de buurt aan het doen zijn. Ja want jij werkt toch in de wegenbouw??? Alsof ik daardoor tot in detail elk werk in Nederland ken .
De mijne zegt Super de Boer tegen de Jumbo
terecht
Mijn moeder rekent nog stug om naar guldens
Dit ben ik wanneer ik in Nederland ben, Super de Boer, Digros en De Tuinen
Ken jij iemand die lelijker is geworden van een nosejob? Van die mensen die hun neus te smal maken waardoor ze op zo’n Who uit Whoville gaan lijken.
Zag deze influ bijvoorbeeld:
Echt uncanny Vibes, neusgaten veel te groot voor het nieuwe neusje ook.
- Ja ken ik
- Ja ikzelf
- Nee ken ik niet
0 stemmers
Lijkt op een neus van die alien uit mars attack