Ja je ziet het nog niet eens zo goed op deze foto, maar haar hele gezichtsverhouding klopt niet meer. De ratio’s zijn heel raar, te veel ruimte tussen neus en lippen, te veel wang.
Ja en tbh die wipneusjes die iedereen krijgt… not my thing ik wil liever zo min mogelijk de neusgaten inkijken.
Stieglitz, het kledingmerk?
- Ja leuk en draag ik
- Ja leuk maar heb t niet in mn kast
- Meh
- Nee bedankt
0 stemmers
Walgelijk
Mis de optie ‘ken ik niet’. Heb ik dan onder een steen geleefd?
Frituur jij nog weleens?
- Nee heb niet eens een frituurpan
- Nee vrijwel nooit maar heb wel zo’n pan
- Ja regelmatig
- Ja een enkele keer bijvoorbeeld oliebollen met oud en nieuw
0 stemmers
Vind jij het belangrijk dat een cadeau mooi is ingepakt?
- Nee boeiend
- Ja vind ik leuk
0 stemmers
Haha durf ik nu bijna niet meer te zeggen maar 150+ flessen. Een groot deel om ouder te laten worden. Ik denk dat er (met vriend/vrienden/familie/bezoek) zo’n 1-2 flessen per week open gaan.
Denk jij bij opera zangeressen op tv vaker “hmm jij kan eigenlijk helemaal niet zo mooi zingen?”
- Nee juist heel mooi
- Ja ik verdenk een aantal op tv er van dat ze eigenlijk niet echt goed zijn
- Ja één specifieke
- die van André Rieu zijn sowieso niet echt opera zangeressen en kunnen weinig
0 stemmers
Ja en sorry maar ik denk dat Francis ook niet echt goed kan zingen
Love it dat we alledrie naar André hebben zitten kijken
Jaja kans om een limburger belachelijk te maken laten jullie niet schieten!!!
Excuse you, ik heb een paar keer gezegd dat ik zijn hussle respecteer! Alleen jouw, sorry ik bedoel zijn accent niet.
Nouja niet per se belangrijk maar vind het wel leuk als je kan zien dat iemand echt moeite erin heeft gestoken dat het cadeau mooi ingepakt is.
Weet jij elk jaar wat voor cadeaus je voor je verjaardag wil hebben?
- Nee echt geen idee
- Ja ik heb altijd een lijstje
- Verschilt nogal per jaar
0 stemmers
Ik heb niet standaard een wensenlijstje, maar als ik bijna jarig ben en iemand vraagt er naar, ga ik wel een lijstje maken
Ik wil geen cadeaus
Oh ben je zo’n type als mn ouders die zeggen “ik wil niets ik heb alles al!” Of geld? Haha
Nou eigenlijk ben ik een dikke mieperd en is het vaak net niet wat ik wilde, dus als ik iets zie wat ik graag wil dan haal ik het gewoon
Dat is trouwens niet vaak want ik hou ook niet van veel spullen
Echt veel, ingekocht op vakanties etc, gekregen als geschenk of zelf gekocht voor bezoek wat niet is opgegaan. Maar ik drink niet echt meer en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang die flessen goed zijn.
(Meteen een nadeel aan wijnflessen: voor mij zou een inhoud van 375 ml zoveel beter zijn. De standaard grootte is gewoon te groot als je maar een paar glazen wil drinken in een paar dagen tijd)
Dat wijn beter wordt met de jaren geldt niet voor elke wijn, maar ik heb niet uitgezocht hoe het zit met die flessen die ik heb.
Ik kwam er wel pas achter dat je wijn sowieso horizontaal moet bewaren en die memo had ik niet dus misschien zijn ze allemaal wel vies geworden Vooral zonde van de wijnen geproefd en gekocht op vakantie.
Meestal weet ik wel wat dingen die ik zou willen hebben (als ik er echt even over nadenk). Maar vind het wel altijd lastig in wat voor bedrag ik dan “moet” denken en het hele gedoe van dat je mensen niet hetzelfde lijstje kan geven. En ik echt niet zo’n online lijstje ga maken voor mezelf, want ik hou sowieso niet echt van cadeaus krijgen eigenlijk. Dus antwoord dan toch vaak dat ik niks weet of dat ik niks hoef.
Belangrijk niet, leuk wel
En ik vind het ook zo hebberig van mezelf als ik iets heel specifieks noem, alsof ik het dan bij diegene bestel ofzo