Oh dan was het misschien die tweede en is tot de eerste base camp komen überhaupt al een opgave
Het blijft bijzonder, dit soort dingen zijn echt gigantische prestaties of nou 1 iemand of 1000 het er doen. Blijkbaar haalt maar de helft de top dus je mag er fucking trots op zijn wat mij betreft.
Maar tuurlijk is t leuker als je met een klein groepje op zon punt staat en niet met een hele rij, dat snap ik wel.
Lol ik had hier dus echt nooit bij stilgestaan, echt dom eigenlijk. Mindblown.
vind je dat mannen op dit forum zouden mogen zitten? (adhv discussie ander topic maar wel algemeen)
- ja hoor prima
- ja alleen als ze niet cishet zijn
- ja als het er niet te veel zijn
- nee ga lekker op 4chan ofzo
- boeit me niet
- ik weet niet/anders
0 stemmers
In eerste instantie dacht ik boeit me niet, maar zoals ik begreep werden er in bepaalde topics seksueel getinte vragen gesteld en dat vind ik dan weer niet okee. Dus als het op een normale gaat, boeit het me niet zo, maar ik vind het niet okee als bepaald soort vragen gesteld worden, zeker omdat hier, volgens mij, ook nog best een aantal behoorlijke jonge meiden zitten.
ja eens, ik weet zelf ook niet echt wat ik zou moeten stemmen. aan de ene kant denk ik wel van ‘laat ons lekker deze space hebben’ maar een enkeling zou me ook niet echt boeien. maar waar ligt dan de grens? want er is hier ook iemand die zich volgens mij vroeger identificeerde als man maar nu niet meer, en dat vind ik totaal niet erg (en toen vond ik diegene ook een leuke forummer)
Waarom zouden gay mannen wel mogen en hetero’s niet?
Sorry maar super veel gay mannen zijn ziekelijk misogyn, meer nog dan je standaard hetero.
oh ja zeker, ik zou er zelf ook nooit op stemmen. maar ik hoor wel vaker zulk sentiment dus ik verwachtte wel dat mensen dat onderscheid zouden maken (en er wordt ook op gestemd)
Aan de ene kant boeit het me niet en het is ook niet iets wat echt afgedwongen kan worden.
Maar aan de andere kant interesseren de meningen van mannen online me niet en zou ik hier niet posten als er teveel mannen zaten.
Heel eerlijk? Mannen hebben al zoveel online plekken. Ik vind het juist fijn dat ze hier niet zijn.
je ziet d’r echte haar aan de achterkant omdat al haar extensions naar voren hangen
Ja klopt
Ik vind alles wat zij zichzelf aangedaan heeft echt jammer. Die wenkbrauwen, die wimpers, die lippen, die te witte tanden, die matten haar, die grijze kleur blond.
Ze is echt precies alles wat ik lelijk vind. Sorry @Karl_Lagerfeld ik weet dat jij dit wel waardeert.
Jep ik zat me er tijdens het kijken ook aan te ergeren, zij is het schoolvoorbeeld van xxx blindness
- eyebrow blindness
- fake tan blindness
- extension blindness
- filler blindness
- etc
ik heb helemaal niks tegen de bovenstaande dingen in moderatie, maar bij haar is het geheel wat het echt over the top trekt en weer lelijk maakt. Terwijl ze denk ik best een leuk koppie heeft onder al die troep
Ahhaha ja klopt ik sta achter al haar keuzes behalve die haarband en die grijze kleur. Vind ik een beetje 2016. Net als die matte lipkleur
Neee joh dat is 155 km en 7/8 dagen lopen met heel weinig zuurstof in de lucht. Is echt niet voor onsportieve toeristen :’)
Is er bij jou sneeuw?
- Ja in NL/Belg
- Ja buiten NL/Belg
- Nee maar wil ik wel
- Nee dankjewel
0 stemmers
Mensen hier lijken echt niet te bevatten dat je echt niet zomaar op een berg van 8km+ hoog (of een basecamp ruim over de helft) belandt.
Als jij vermoord zou worden door je (hypothetische) partner omdat je wil scheiden en die zichzelf daarna omlegt, hoe groot is dan de kans dat je eigen familie een gedeelde begrafenis organiseert voor jullie samen?
- 0% dat zouden ze NOOIT doen
- Kleine kans
- Toch wel 50/50
- 100%
0 stemmers
Jaaa hier hetzelfde. Het ziet er niet uit, maar ik ben er dol op!