Stel je persoonlijke vraag #53

Toen ik slachtoffer werd van seksueel geweld vond m’n moeder het belangrijker om een goede band te houden met de dader omdat ze dat een ongemakkelijk onderwerp vond :smiling_face_with_tear: echt zo’n wegkijker

Vind het echt zieeeek hoe erg die man van het verhaal waar jij naar verwijst online verdedigd wordt

5 likes

Mijn broer heeft het gedaan, maar kan niet aanklikken dat ik iemand kén maar niet bén.

2 likes

En anders ga ik bij ze spoken

3 likes

Jezus, sorry wat erg dat je dat hebt meegemaakt, hoop dat het goed met je gaat 🫶🏼

En echt?! Verdedigen mensen hem? Las ook dat ze 15 was toen ze zwanger was en hij was 10 jaar ouder. Yikes.

5 likes

Mannen zijn stom.

7 likes

Ehm, dit is echt een verhaal? Heeft iemand een linkje?

3 likes

Ja! Omdat zij “zijn kinderen af zou pakken”

tweets

Onder een tweet over de moord staan alleen maar dit soort reacties

IMG_6936
IMG_6937

3 likes

Ben jij een hoarder?

• Nee, tegenovergesteld echt een minimalist
  • Gewoon nee
  • Ik ben gemiddeld
  • Ik ben wel een beetje een hoarder
  • Ik ben echt een hoarder

0 stemmers

Ken je een extreme minimalist?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je een extreme hoarder?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ken dit verhaal trouwens niet. Maar begrijp ik nou goed dat er mensen dit een beter idee vinden dan scheiden? Arme kinderen. Die hebben nu helemaal geen ouders meer.

2 likes

Ik denk juist van wel, naja als ik voor mezelf spreek. Denk dat maar misschien max 3 procent van de forumleden het zouden kunnen halen. Of zelfs dat nog niet eens. In 2015 zijn op 1 dag alleen al 17 mensen overleden. En als je die mensen ook echt hoort happen naar adem. Ook naar dat het merendeel altijd op die fuckin berg blijft liggen.

4 likes

Wat is een externe minimalist? Dat je je omgeving minimaal houdt? Introvert?

3 likes

Edit: oh lol zie het nu pas maar extreme dus inderdaad niet externe

2 likes

Extreme, neem ik aan. Maar ik ga mezelf vanaf nu een externe minimalist ipv anti social noemen.

14 likes

Ik denk dat de enige forummer die het mogelijk zou kunnen halen @anon81378386 is

17 likes

Ja die zou het nog in een sprintje kunnen doen.

5 likes

Oh dat is wel heel extreem, dus die zit op de grond?

2 likes

Wauw. Dat zulke mensen bestaan. Wat doe je jezelf aan.

7 likes

Lol overdrijven is ook een vak :joy:

3 likes

Haha ik begrijp de reactie “Dat zulke mensen bestaan” wel, ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand geen meubels maar een mat zonder deken heeft. Als ik aan een minimalist denk, zie ik een sobere leefstijl voor me, niet een compleet leeg huis

28 likes

Ja ik ben dan altijd wel benieuwd naar iemands motivatie. Ben je dan aan het oefenen voor de gevangenis of oorlog of wat? En of dat dan net zo goed een mentaal probleem is als extreem hoarden.

19 likes