Tuurlijk. Yt staat ook alweer vol bekeerde extreme minimalisten.
Ik vermoed wel dat het eigenlijk dezelfde copingstrategie (controle willen behouden) is als bij hoarden maar dan omgekeerd.
Ben je eerder een
- Extreme minimalist. Ik slaap op een matje en heb geen meubels en maar 1 bord. Mogelijk voel ik me verlicht hierdoor.
- Hoarder. Ik kan amper door mân huis lopen en er ligt mogelijk een overleden kat ergens tussen de stapels kranten van 2005.
- Ik heb geen verbeeldingskracht en kan me absoluut niet tot een van deze extreme groepen rekenen.
0 stemmers
Wat vind je van de muziek van:
Wende
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
Eefje de Visser
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
Spinvis
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
Froukje
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
S10
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
Wat vond je van de (zorgvuldig uitgezochte) smileys in deze pollvragen?
- VET LEUK
- Wel leuk
- NMSMVPE
- Gewoon stom
- CRINGE
0 stemmers
De muziek weet ik niks van zo specifiek maar de smileys zijn enig
Ik heb nog nooit een nummer van wende gehoord maar ga er volgende week heen dus hoop dat ik het leuk vind
Ik vind Rondé ook wel in het rijtje passen dat is ook zo cringe.
Froukje is wel echt mijn girl crush
Ik vind al deze artiesten (en ook bijv. Rondé) echt tering cringe, maar op een of andere manier vind ik Eefje de Visser echt de shit. Ik heb het idee dat mensen vaak maar 1 of geen van deze artiesten leuk vinden.
Verder vind ik de smileys ook cringe en ik zou het heel irritant vinden als dit in elke poll zou zijn
Eefje de visser is echt de soundtrack van mijn leven, luister al sinds het eerste album van haar naar haar muziek. Bepaalde albums doen me ook weer denken aan een specifieke tijd in mijn leven. Ben echt zoân enorm fan, en de muziek blijft mooi. Heb altijd in mijn leven wel gehad dat als ik een bepaalde artiest leuk vond dat het dan maar een aantal jaar zo bleef en dat ik er daarna op uitgekeken raakte, maar dat heb ik bij haar muziek niet.
En tering goed live ook
Ik was laatst gevraagd of ik meewilde naar een concert van Eefje de Visser want die trad hier op, altijd leuk als een NLse artist voorbijkomt. Kende haar niet echt dus had daarvoor haar laatste album eens aangezet. Na een half uur of zo moest ik echt checken of ik niet per ongeluk het eerste nummer op repeat had gezet⊠elk nummer klonk gewoon precies zoals het vorige Heb dus maar vriendelijk bedankt voor de uitnodiging
Ah jammer dat je niet mee bent gegaan, live is ze inderdaad echt heel goed! Met Eefje de visser vind ik wel dat je het een aantal keer moet luisteren om het te waarderen.
Ik ken al dat soort muziek niet
Ik heb haar laatst live gezien en vond het heel tof!
Love haar!
Ga meteen liefde van de vloer weer luisteren
Een kennis van mij heeft haar eerste kind haar eigen achternaam als voornaam gegeven en haar tweede kind een naam die maar 1 letter verschilt met haar eigen naam. Dus (fictieve namen) ze heet Sanne Fleur (Fleur is dus de achternaam). En ze krijgt kinderen met Piet Jansen. Dan heet haar eerste kind dus Fleur Jansen en haar tweede kind Sanna Jansen. Dus Sanne Fleur heeft twee dochters: Fleur en Sanna.
Ik vind dit:
- Heel normaal
- Een beetje vreemd
- Heel raar
- IJdel
- Nmsvpe
0 stemmers
Overigens heeft ook haar zus haar kind dezelfde tweede naam gegeven als zij zelf heeft.
Van alle miljoenen beschikbare namen vind ik het toch zo suf om die van jezelf door te gevenâŠ
Ja ik moet zeggen dat ik het bij de eerste wel bijzonder vond maar nog wel oké. Dit was ook voor het tijdperk dat je je kind twee achternamen kon geven. Al dacht ik zelf toen al wel van goh ik had Fleur dan als tweede naam gedaan ipv als roepnaam. Maar toen ze haar tweede kind ook nog vrijwel dezelfde naam als ze zelf heeft gaf vond ik het wel echt raar. Ook als je dan je kinderen roept om te eten dan sta je gewoon praktisch je eigen naam te roepen (Sanna!! Fleur!! eten!!) kan me daar gewoon zo weinig bij voorstellen.
Good for her. Mannen hebben honderden jaren hun voornaam doorgegeven aan hun zoons, en dat gebeurt ook nog steeds regelmatig, daar heeft niemand een probleem mee. Waarom zou dit dan ineens raar zijn?
Dat vind ik ook raar! Hope this helps