Stel je persoonlijke vraag #53

Vooral sat de pasta saus nog even in een bakje is gezet.

4 likes

En je hebt ook altijd verpakkingen die net niet in zo’n bakje passen (althans, dat heb ik), heb je alsnog een losse, open verpakking in een andere kast staan.

6 likes

Glazen voorraadpotten vind ik altijd wel mooi en rustgevend, maar dit zo in plastic 3x niks. En dan oa die pastasaus in een bakje vind ik ook wel overdreven, zet het lekker op de plank

4 likes

Die draaiplateaus lijken me wel echt heel handig. Ik heb wel dit systeem in mijn koelkast een beetje en moet zeggen dat het wel veel makkelijker werkt omdat het gewoon overzichtelijker is.

5 likes

Ben wel een beetje in shock dat josh jumbo huismerk chocolade pasta eet. En grand italia saus :confounded:

28 likes

Waarschijnlijk alleen als ze ‘cheat day’ heeft giechel giechel

3 likes

Maar zijn dat nou allemaal plastic bakken? Dan koop je toch mooie glazen potten. Oh @Zilver het is idd dus plastic

1 like

Ze mogen best mee eten en logeren maar ik moet dan wel ff schakelen hoor

24 likes

Stel je hebt een kopje thee gedronken, gooi je het papiertje van het zakje dan bij het papier afval?

• Ja tuurlijk is toch papier
  • Nee dat gaat bij het restafval

0 stemmers

Hoe vaak per week heb jij GEEN was te drogen staan?

• 0 - ELKE DAG HEB IK WAS
  • 1 dag niet
  • 2 dagen niet
  • 3 dagen niet
  • 4 dagen niet
  • 5 dagen niet
  • 6 dagen niet
  • 7 dagen niet

0 stemmers

1 like

Ik vind het altijd zo grappig dat ik heel veel mensen hoor die heel gastvrij enzo willen zijn, maar helemaal op tilt slaan als een vriend/familielid spontaan langskomt.

En iedereen haat al dat gesteggel met data prikken want ‘spontaan is zo leuk’ maar eindstand vinden mensen dat dus niet.

8 likes

Als ik zou willen heb ik wel elke dag genoeg was om wat te draaien. Maar ik wil dat niet.

2 likes

Nee ik moet echt even een headsup hebben van minimaal een dag om op te ruimen etc. Mijn vrienden hoeven niet blootgesteld te worden aan mijn trollen bestaan haha.

8 likes

In de zomer zou het een ander antwoord zijn, maar in de winter hangt er wel (bijna) elke dag was te drogen, omdat het voor geen meter droogt.

9 likes

Jaaaaaaa zo irritant ik zat te denken wat zou ik liever hebben een thuis bioscoop of een waskamer maar ik denk toch het laatste :flushed:

6 likes

Is ook vooral omdat ik de was er in de praktijk vaak afhaal op het moment dat er nieuwe was moet hangen. :joy:

12 likes

De was droogt zo langzaam in de winter :sob:

2 likes

Maar niet omdat we iedere dag wassen. Maar het rek staat bijna altijd in de bijkeuken en daar pak ik dingen af als ik het nodig heb of als er nieuwe was op moet.

2 likes

Ik heb bij de waterkoker een afvalbakje staan waar ik alle papiertjes van de theezakjes indoe en eens in de zoveel tijd leeg ik die in de papierbak!

3 likes

Maar dat hoeft helemaal niet! Mag gewoon bij het gft

3 likes

Verschilt denk ik per vuilinzamelaar. In onze gemeente mag het bij GFT.

3 likes