Stel je persoonlijke vraag #53

Al heb ik de Handmade tail niet uitgezien omdat ik het te naar vond worden.

9 likes

De laatste paar jaar is het steeds iets van Pandora. Lekker makkelijk voor mijn ouders.

Voor mijn kerstpakket van het werk kon ik iets bestellen in een webshop. Ik heb mijn gekozen cadeau (draadloze oortjes) vorige week ontvangen, maar gister heb ik hem nog een keer ontvangen. Ik ben wel benieuwd, wat zou jij doen?

• Direct terugsturen
  • Melden bij verkoper
  • Houden
  • Verkopen
  • Weggeven

0 stemmers

Ik heb overigens mijn keuze al gemaakt en ze gemaild om het te melden

5 likes

echt waarom zou je dat doen. hoop echt dat ik nooit zo burgerlijk word sorry, hou die dingen gewoon of geef ze weg ofzo

34 likes

:yawning_face:

3 likes

Ik heb een zero tolerance beleid ontwikkeld voor (grote) bedrijven die mijn tijd willen of zouden moeten krijgen omdat ze een fout maken die mij niet schaadt. Ik ga niks melden of retourneren en ik ga NIKS!!! recenseren. Ben ik bij je in dienst? Nee!!! Goodbye

66 likes

haha nou grappig ben je in ieder geval al wel

3 likes

Stoer hoor

5 likes

ja iddddd ik zou t alleen niet doen bij een kleine onderneming. maar jbl ofzo boeie

8 likes

Oh ik ben ook zo burgerlijk dat ik het zou melden. Ik zou het ook melden als het andersom was en ik iets niet zou ontvangen wat ik had besteld, dus nu ook. Of het nou een grote of kleine ondernemer is: het is gewoon niet eerlijk.

7 likes

Ik had laatst een babypakje gekocht bij prenatal voor een baby van een vriendin en toen kreeg ik een gigantische doos thuisgestuurd. Dus ik al schelden hoe belachelijk zo’n grote doos voor een mini pakje. Zaten er iets van 15 mini pakjes, shirtjes, rompertjes en broekjes in. Maar ook het babypakje dat ik had besteld. Snap niet hoe het kan maar ze hebben denk perongeluk 2 bestellingen samengevoegd. Ik heb het niet gemeld :scream: Maar mijn broer, zus en schoonzus gevideobeld want die krijgen allemaal een baby in dezelfde maand. En toen een hele unboxing gedaan en om en om mochten ze iets uitzoeken haha. Ik kan het niet goedpraten voor mezelf helaas maar het was wel heel leuk want het waren echt heeeeele schattige dingen

87 likes

Ik googelde ‘prenatal omzet’ en zag als eerste resultaat een omzet van 92 miljoen een paar jaar terug

You’re fine

44 likes

Ik heb ook eens een heel duur 100ml parfum 2x ontvangen :smiling_face_with_three_hearts::handshake: mooie tijden
Mijn pianolerares had laatst te weinig gefactureerd en dat heb ik wel gezegd dus ik ben verder wel een goed mens

19 likes

merken/bedrijven sturen elke middelmatige influencer zoveel zooi op, zou me alleen daardoor al nooit schuldig voelen (tenzij klein bedrijfje etc etc)

en kans is groot dat als je iets terugstuurt het toch wordt weggegooid

12 likes

Ik vind het grappig dat het burgerlijk wordt genoemd. Dan denk ik meer aan aardappels, groente en vlees om 17:30.

24 likes

Typisch burgerlijke waarden waren bijvoorbeeld spaarzaamheid, gematigdheid, fatsoen, eerlijkheid en nuttigheid.

:ghost:

1 like

Ik heb een keer bij de Hema een verkeerde bestelling bij mijn eigen bestelling gehad. Ik wilde het netjes terug sturen, maar na 4 verschillende mensen bij de klantenservice aan de telefoon die allemaal heel moeilijk deden heb ik het maar gehouden en deels weg gegeven aan vriendinnen.

Een medewerker stelde voor om het gewoon in de winkel terug te leggen. Ja goed plan zonder bon of ander bewijs dat het verkeerd is geleverd :joy:

18 likes

Toen ik per ongeluk 2 fullsize Diptyque parfums kreeg t.w.v. 300 euro heb ik mooi mijn mond gehouden hoor. Soms gunt het universum je ook eens wat

52 likes

Archetypes boeien me niet zo, maar ik denk dat een affaire met iemand waar we beiden contact mee hebben echt het meest pijnlijke zou vinden. Wil zegmaar niet in een gtst scenario leven.

56 likes

mijn ex ging vreemd met iemand met dezelfde naam als ik :skull_and_crossbones: ook echt gaar haha

3 likes