Daar ben ik wel bang voor dus daarom staat het raam open. Binnenkort worden de ramen vervangen dus dan is het niet meer zo koud, maar moet zeggen dat als je eenmaal in bed ligt het ook wel lekker is. Totdat je ‘‘s nachts eruit moet om te plassen, ja dan is het koud.
Ik woon aan een drukke steenweg en zelfs met het raam dicht word ik vaak wakker van voorbijrazende vrachtwagens Met het raam open slaap ik gewoon niet.
Verluchten doe ik overdag.
Slaap je met de slaapkamerdeur open
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoef de reden waarom niet te weten
In mijn vorige huis hielp ventileren helaas niet genoeg en zou ik in de winter echt flink moeten stoken om een temperatuur te behouden die schimmels voorkomt. Daar zou ik financieel echt aan ten onder gaan
Ohh dat biedt hoop! Zou hier echt tegenop zien mocht er ooit bij mij een baby op de kamer komen slapen. Ik bedacht me inderdaad ook dat ik een baby ken die relatief snel buiten is gaan slapen op de opvang in een (heel schattig) wollen pak.
Ok, nieuwe vraag! Ben je wel eens op een all inclusive vakantie geweest?
- Ja, was top
- Ja, viel tegen
- Nee, maar ik wil wel
- Nee, en nee dankje
0 stemmers
Het idee lijkt me altijd chill, maar vrees dat het in praktijk zo tegenvalt
Twee keer met m’n vader en z’n partner, die nodigden ons (hun kinderen) uit en we hoefden alleen zelf vlucht te betalen geloof ik. Geen heel luxe all inclusives hoor, maar gewoon voor tokkies in Egypte en Turkije. Zou het zelf niet zo snel boeken, maar vond het toen in m’n studententijd gratis voor een week wel heel chill - ontbijten, naar het strand en boek lezen, lunchen, naar het strand en boek lezen, avondeten, vroeg naar bed
Niet mijn idee, m’n ouders namen ons mee naar Egypte toen ik 17 was, never again
Als je een hele dure boekt kan het vast wel chill zijn, maar ik ben alleen maar een keer op mijn 18e geweest naar zo’n Turks hotel vol Russen die het buffet leegscheppen en daarna alles lieten staan, ik vond het de mens op z’n slechtst
Ik dacht altijd dat ik het verschrikkelijk zou vinden en hield echt van actieve (en lange) vakanties.
Tot we een keer 8 dagen naar Turkije gingen en ons ritme bestond uit slapen-eten-chillen op de hotelkamer-zwemmen-eten-slapen-chillen op de hotel kamer-eten-slapen.
Ik ben nog nooit zo uitgerust thuisgekomen en had het gevoel dat ik écht vakantie had gehad. Vooral het aanschuiven bij het eten vond ik heel fijn, nooit nadenken over waar je nu gaat eten en dat je zelf moet koken. Het was wel een hotel met veel afwisseling en veel keuze.
We hadden een all inclusive met een groot waterpark, alleen een zwembad zou ik wel een beetje saai vinden denk ik.
We zijn 1 keer naar een stadje geweest maar dat hoef je op die toeristische plekken echt niet te doen, mis je niets aan.
Ik vond het wel chill, we gingen gewoon hele dag op pad (hiken/hardlopen en excursies etc) maar er was wel goed ontbijt en avondeten.
Ik ben geen ‘‘hele dag in zon bakken’’ type maar een all-inclusieve bleek prima uitvalbasis als je sportief bent.
Ja dan is het heel chill!! Met goed eten, sport, chille (en genoeg) ligbedjes soort club med idee
Dat volk waar jij het over hebt wil je niet tussen zitten idd
Precies dit maar dan in Tunesië
‘Top’ vind ik heel groots maar we zijn een aantal jaar met de hele familie geweest toen ik 13, 15, 17 was en daarvoor was het prima. Gewoon praktisch met een grote groep met kids, hele dag een beetje vreten, geen boodschappen, niet koken, geen vaat, heb me altijd prima vermaakt. Nu zou ik ‘t niet gauw meer boeken.
Ja ik ben ooit in een kleinschalig adults only all inclusive hotel geweest en ben nog nooit zo uitgerust teruggekomen van vakantie. Was een bestemming waar we al vaker geweest waren en ook niet heel veel bijzonders te doen is in de omgeving. Onze dagen bestonden een week lang uit uitslapen, lekker eten, zwembad, zon, zee, strand, boekje lezen, spelletjes doen, podcast luisteren, cocktails drinken en goede gesprekken. Vond het heerlijk om niet te hoeven bedenken hoe je je dag in gaat vullen, op zoek te moeten naar leuke restaurantjes en fomo te hebben omdat er veel te doen is in de omgeving en je je eigenlijk verplicht voelt om wat te ondernemen want ‘je bent er nu dus dan moet je ook wat doen’. De enige keuzes van de dag bestond uit gaan we naar het zwembad of het strand of verplaatsen we halverwege de dag. Zijn twee keer naar een stadje gelopen en verder echt geen reet uitgevoerd. Was heerlijk. Inmiddels een paar jaar geleden en ik zei na een aantal jaar actieve vakanties dat ik inmiddels ook wel weer wat voel voor een weekje tot rust komen in een (kleine) all inclusive.
Ja, een wat luxer adults only en dan is het echt heel fijn. Alsnog wel elke dag even op pad geweest en ook nog paar keer er anders gegeten.
Toen ik 12/13 was en met mn ouders meeging was het ook fantastisch. Weet niet of ik het nu nog zo snel zou doen, al lijkt het me met een baby best ‘makkelijk’.
Ooit 1x op wintersport toen ik klein was. Toen vond ik het prima, maar was denk ik vooral fijn voor mijn ouders, die zagen me alleen bij het opstaan, eten en naar bed brengen
Dus snap het vanuit dat oogpunt wel met kinderen, vanwege het gemak en de rust die het voor ouders biedt. Als volwassene zonder kinderen snap ik er daarentegen niet veel van (ook niet na het lezen van de reacties hier), maar mijn vakantie bestaat dan ook (vrijwillig) voor zo’n 50% uit restaurants zoeken/ontdekken
1x Turkije in m’n studententijd en dat was echt verschrikkelijk incl mega foute animatie en 1x ultra luxe in de woestijn in Dubai en dat was echt een droom, ze hadden ook douchegel etc een geur van Byredo die speciaal voor daar was gemaakt en daar heb ik m’n halve koffer mee gevuld voor thuis.
Overigens viel in Dubai alsnog een dronken Engelse van de trap midden in het restaurant dus die heb je ongeacht budget overal I guess
Ooit een keer een all inclusive zonvakantie gehad, dat was afschuwelijk, met van die polsbandjes en mensen die alles wat ze te pakken konden krijgen op hun borden legden, om vervolgens alles te laten staan.
De afgelopen paar jaar een paar keer op wandelvakantie geweest in de bergen, en dan is all inclusive juist heel relaxed (vond ik). De hele dag op pad en 's avonds aanschuiven bij een heerlijk diner. Waren wel wat duurdere vakanties, maar zo relaxed, ook met kinderen.
Oh dit lijkt me eigenlijk ook wel chill ja! als je zo in de bergen zit is er qua verdere horeca of supermarkten vaak toch ook niet zoveel te ontdekken haha dus daar mis je dan denk ik ook niet veel aan
Hahahah trollen bestaan