Niks zo smerig als de verwarming aan op je slaapkamer. Daarbij heb ik het nu ook warm ‘s nachts met het raam open. Dus boeit me nul.
Zijn hier mensen met vloerverwarming boven? Wat doe je daarmee? Ik zou hem het liefst uitdoen maar volgens mij wordt dat afgeraden, plus weet eigenlijk niet of je hem deels kan afsluiten (badkamer is wel fijn als hij aan is en beneden natuurlijk ook). Heb hem nu maar altijd op 17 graden staan maar van mij hoeft hij helemaal niet aan te slaan.
echt mensen koop gewoon een elektrische onderdeken voor je bed?? dan lig je nooit in een koud bed en kan je slaapkamer lekker -200 graden zijn. en kom niet met die sTrAkS vLiEgT iE iN dE fIk onzin
Yes. Ik heb mijn crappy one uit 2011 vorige week toch maar eens vervangen, nu eentje met een timer, ideaal, na een uur laat ik hem al uit gaan.
Ook een vraag aan deze mensen: hebben jullie geen schimmel in je slaapkamer als het zo vaak kouder dan 15 graden is?
Of een lekkere ouderwetse kruik. Als ik er ‘s avonds mee ga slapen is ie ‘s ochtend nog lauwwarm.
Ventileren
En als er echt vocht op de ramen staat 's ochtends dan ventileer én stook ik even.
Altijd raam open en heb nog nooit de verwarming in mijn slaapkamer aangehad, heerlijk! Alleen kut dat je hand zo koud wordt als je nog even wilt lezen ofzo.
Vriendinnen slapen met hun pasgeborenen babies op dezelfde kamer en ik vraag me echt af hoe, want dan moet de verwarming natuurlijk aan, maar dan lig je zelf ook in dat warme zweterige hok.
Hoe is dit chill? Een elektrische deken maakt bijna je hele liggedeelte warm maar zo’n kruik toch niet
Met pasgeborene idd verwarming aan, maar ook kruiken bij de baby. Dus hoeft niet mega te stoken. Met oudere baby gewoon goed warm aankleden. Dan hoeft verwarming niet aan.
Júíst daarom chill: warmte precies waar je het nodig hebt zoals je buik of je voeten.
Ik sliep dit weekend in een huis waar de verwarming niet uit kon en het was echt niet lekker slapen
Ik kan me ook niet herinneren dat we ooit de radiator in onze slaapkamer aan hebben gehad incl met pasgeboren baby maar misschien hebben mijn hormonen me dat laten verdringen ofzo
Ik heb het liever gewoon overal warm
Jaa iets van tevoren onder de dekens aan het voeteneind zodat het fijn is m’n voeten daartegenaan te doen, en zodra m’n voeten het daar behaaglijk hebben de kruik even in de holte van m’n rug
Dit heb ik ook, zo vervelend. Slaap echt het beste met het raam op een kier. Moet nu elke avond eerst ruiken of de kust veilig is om mijn raam open te zetten. En soms gok ik mis, en word dan wakker in een enorme stank van houtkachel lucht. Zo ongezond ook.
Ik heb ook zo’n hekel aan warmte in de slaapkamer. Dan word ik gewoon met een soort kater wakker, bah.
In hotels ook vaak dat het zo warm is en je de temperatuur niet goed kan instellen. Dan betaal je je scheel en dan lig je ‘s nachts in een droge sauna.
Met newborn hebben we de eerste dagen iets bijgestookt volgens mij, maar kan ik me ook niet echt herinneren. Ik sliep toch niet langer dan 2.5 uur achtereen, dus dan is een warme slaapkamer een van je minste problemen.
Ooit hebben we in een tochtend huis gewoond met enkel glas en daar stonden de ijsbloemen ‘s ochtends vaak in de ramen. Kruik in bed en een extra deken en ik sliep prima. Wel een koude neus, dat vond ik wel altijd irritant. In de keuken blies ik in dat huis ‘s ochtends van die rookwolken uit omdat het zo teringkoud was, dat vond ik wel kut, want ben geen ochtendmens en een koukleum.
Airco vind ik trouwens weer geen fijne kou, te droog ofzo.
Ik heb dat ook in de badkamer maar heb dat opgelost met een tochtstrip die je normaal onder de deur plakt. Misschien is dat nog een optie.
Daar ben ik wel bang voor dus daarom staat het raam open. Binnenkort worden de ramen vervangen dus dan is het niet meer zo koud, maar moet zeggen dat als je eenmaal in bed ligt het ook wel lekker is. Totdat je ‘‘s nachts eruit moet om te plassen, ja dan is het koud.
Ik woon aan een drukke steenweg en zelfs met het raam dicht word ik vaak wakker van voorbijrazende vrachtwagens Met het raam open slaap ik gewoon niet.
Verluchten doe ik overdag.
Slaap je met de slaapkamerdeur open
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoef de reden waarom niet te weten