Stel je persoonlijke vraag #53

Dit lijkt me echt heerlijk

5 likes

Een vriendin en haar moeder deden dat ook vrij regelmatig en ik vond dat zo fascinerend. Want mijn moeder was totaal het tegenovergestelde, ruzie bleef binnenskamers en waag het niet de vuile was buiten te hangen. Dus toen ik een keer tijdens een ruzie op de fiets ben gestapt naar een vriendin toe, gewoon om even af te koelen, was m’n ma totaal over de zeik en bozer dan de hele ruzie daarvoor, want wat zouden ze nu wel niet over ons denken?! :scream: en dat was dus diezelfde vriendin dus die keek juist helemaal nergens van op haha

4 likes

Ik vind het altijd stiekem wel genieten als ik mensen in het openbaar ruzie zie/hoor hebben of zie/hoor kibbelen, maar zodra het bekenden zijn wordt het toch wel te ongemakkelijk.

3 likes

Ja echt ruzies wel maar ik vind ook het ongemakkelijk als je voelt dat er wat is tussen partners en ze daar dan geen woord over zeggen of niet uitspreken als ze geirriteerd raken over wat de ander zegt ‘dat bewaren we voor thuis’, hallo ik ben erbij en merk dit allemaal. Bij vrienden waar ik een goede band mee heb, vind ik het juist ook wel soort van verfrissend als er wel gekibbeld / gediscussierd wordt of wat dan ook tussen partners. Gewoon het echte leven haha. Wij gaan wel eens met vrienden op vakantie en dan krijg je dat soort momenten mee van elkaar.

8 likes

Ik heb er bij goede vrienden zo vaak bij gezeten. Zij zijn beide super opvliegend en maken over elke scheet ruzie. Regelmatig dingen door het huis zien vliegen. Dan zat ik daar van ok ik ga maar even koffie pakken. Iemand nog koffie?:joy:

Een keer stonden ze midden op straat tegen elkaar te schreeuwen toen ben ik wel gewoon weg gelopen.

1 like

Ik vind nooit ruzie gewoon geen gezonde en vooral passieloze relatie, maar dit is gewoon gĂȘnant. Gedraag je hoor, je bent toch geen 5. Zou me plaatsvervangend schamen haha

9 likes

Zwemmen als afdelingsuitje op je werk:

• Leuk!
  • Aub niet zeg
  • Mwah wel ok

0 stemmers

In het zwembad nooit van mijn leven, maar in de zee vind ik het wel kunnen, als het vrijwillig is.

Een afdeling op mijn vorige werk ging dit doen, vgm discozwemmen zoiets dus wel in een zwembad. Iedereen was heel enthousiast maar ik kon alleen maar denken hoe haal je het in je hoofd om zoiets te organiseren :joy:

En deze poll-uitslag bevestigt dat ook

8 likes

Maar dat is
 voor kinderen?

4 likes

Ik zat er ook altijd maar heel stil in een hoekje hopende dat ze mij niet zouden zien. Ik zag het al gebeuren dat ze dan ineens tegen mij zouden schreeuwen :joy:

Ik vind het nu vooral heel erg voor de kinderen die er midden in zitten.

3 likes

Dat vind ik van hobby horsing ook, maar daar is kennelijk ook een organisatie voor die bedrijfsuitjes organiseert met stokpaardjes :sweat_smile:

5 likes

Hahaha naast dat je dan in bikini o.i.d. moet wat ik al matig zou vinden: kun je je voorstellen dat je dan zo met je collega’s door de wildwaterbaan gaat of zo :joy: Je weet je toch geen houding te geven dan

13 likes

Wij hebben elke zomer een opblaas stormbaan met water op ‘t werk, maar dan kun je gelukkig gewoon in je sportkleding als je zou willen.

2 likes

Bij mijn huidige werk superleuk, bij vorige banen variĂ«rend van “eventueel met alleen mijn team wel ok” tot “over my dead body”

2 likes

Ja! Een vriendin van mij doet dit ook! Mijn vriend en ik noemen elkaar gewoon vaak ‘idiot’ en dat soort dingen of maken grappen naar elkaar, maar dat is voor ons gewoon normaal, alleen zij snapt dat dan niet goed. Dan gaat ze tegen mijn vriend zeggen dat ie lief moet zijn en de situatie proberen te verzachten terwijl dat niet nodig is. Heel lief van haar hoor, maar het hoeft niet :joy:

4 likes

Vind jij dat deze 5 mannen, die een groepsverkrachting hebben gepleegd, terwijl ze wachten op asiel, uitgezet moeten worden?

• Ja zeker weten
  • Ja maar vind het niet heel belangrijk
  • Nee die moeten we hier houden en helpen

0 stemmers

4 likes

Collega’s die bij ons een aantal jaar geleden een uitje organiseerden hadden voor de grap in de save the date gezet “We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee”. Zij kregen direct allemaal gestresste mails van mensen die dus absoluut niet wilden zwemmen met collega’s

7 likes

Ooooh ik weet dat dit is hoe het recht werkt maar de redenatie van de rechter maakt me woest. Jeugdstrafrecht is het meest passend omdat de daders nog onderwijs willen volgen. Tja misschien had je daar aan moeten denken voor je die arme vrouw een levenslang trauma bezorgde.

29 likes

Ligt er imo vooral ook heel erg aan waar ze vandaan komen en waarom ze hierheen gevlucht zijn, en dat is niet bekend gemaakt. Dus ik ga er geheel tegen de bron in vanuit dat deze jongens niet tot de minderheid van opportunistische gelukszoekers behoort, maar jongens zijn die anders wellicht niet meer geleefd hadden en die hun leven ook niet zeker zijn als ze teruggestuurd zouden worden. En die dus behandeld moeten worden zoals hier geboren jongens ook behandeld zouden worden

3 likes