Hahaha lov deze random laatste vraag
Ik ben ook heel gestructureerd, vooral op werk, maar dit is wel echt het tegenovergestelde van hoe ik ben
Ik ben overigens wel vindingrijk en kan makkelijk keuzes/beslissingen maken, maar flexibiliteit is wel een puntje
Hebben jouw vrienden weleens ruzie met hun partner waar jij bij bent?
- Nee dit heb ik nooit meegemaakt
- Weleens gebeurd in een heftige situatie of tijdens het uitgaan ofzo
- Ja dit zie ik weleens
- Nee als er iets van conflict ontstaat wordt het geparkeerd of buiten het zicht besproken
- Ja dit gebeurt wel vaker
0 stemmers
En als jij een partner/partners hebt, hebben jullie weleens ruzie waar vrienden bij zijn?
- Ja, boeiend
- Heel uitzonderlijk in een stressvolle of extreme situatie
- Nee dat bespreken we dan later
- Nee wij hebben nooit ruzie
0 stemmers
Een bevriend stel wil altijd hun discussies met ons bespreken. Dan komen we daar gezellig eten en leggen ze ons de situatie voor waar ze ruzie over hebben gehad en dan willen ze van ons weten wat wij ervan vinden en wie gelijk had. Zo ongemakkelijk.
Ik vind het dus tering ongemakkelijk en niet super sociaal als koppels in gezelschap ruziĂ«n hahaha. Ik had het laatst weer een paar keer (gebeurt op zich niet vaak), een keer toen ik ook echt de enige andere persoon in de kamer was. Ik zat meteen in een noooo mom & dad donât fight!!! modus. En een andere vriendin heeft zoân heel ruzieachtige relatie maar ja elke keer dat ik dat weer zie vind ik die vent gewoon nog kutter. Ik vind heel reactieve mensen vaak ook best vervelend.
Echt ruzie is heel zeldzaam, wel gekibbel.
Nee niet met mijn partner.
Maar mijn moeder vroeger wel met mij, met mijn vrienden erbij.
Ja en dan loopt het soms ook uit de hand dat er eentje wegloopt en met de deur slaat echt doe normaal
Dit lijkt me echt heerlijk
Een vriendin en haar moeder deden dat ook vrij regelmatig en ik vond dat zo fascinerend. Want mijn moeder was totaal het tegenovergestelde, ruzie bleef binnenskamers en waag het niet de vuile was buiten te hangen. Dus toen ik een keer tijdens een ruzie op de fiets ben gestapt naar een vriendin toe, gewoon om even af te koelen, was mân ma totaal over de zeik en bozer dan de hele ruzie daarvoor, want wat zouden ze nu wel niet over ons denken?! en dat was dus diezelfde vriendin dus die keek juist helemaal nergens van op haha
Ik vind het altijd stiekem wel genieten als ik mensen in het openbaar ruzie zie/hoor hebben of zie/hoor kibbelen, maar zodra het bekenden zijn wordt het toch wel te ongemakkelijk.
Wat ik dan weer irritant vind is dat als je heel even kibbelt met je partner, dat vrienden dan direct roepen: âhee hee!! Geen ruzie maken!â.
Dan heb ik direct zin om wĂ©l ruzie te maken, maar dan niet met mân partner
Ja echt ruzies wel maar ik vind ook het ongemakkelijk als je voelt dat er wat is tussen partners en ze daar dan geen woord over zeggen of niet uitspreken als ze geirriteerd raken over wat de ander zegt âdat bewaren we voor thuisâ, hallo ik ben erbij en merk dit allemaal. Bij vrienden waar ik een goede band mee heb, vind ik het juist ook wel soort van verfrissend als er wel gekibbeld / gediscussierd wordt of wat dan ook tussen partners. Gewoon het echte leven haha. Wij gaan wel eens met vrienden op vakantie en dan krijg je dat soort momenten mee van elkaar.
Ik heb er bij goede vrienden zo vaak bij gezeten. Zij zijn beide super opvliegend en maken over elke scheet ruzie. Regelmatig dingen door het huis zien vliegen. Dan zat ik daar van ok ik ga maar even koffie pakken. Iemand nog koffie?
Een keer stonden ze midden op straat tegen elkaar te schreeuwen toen ben ik wel gewoon weg gelopen.
Ik vind nooit ruzie gewoon geen gezonde en vooral passieloze relatie, maar dit is gewoon gĂȘnant. Gedraag je hoor, je bent toch geen 5. Zou me plaatsvervangend schamen haha
Zwemmen als afdelingsuitje op je werk:
- Leuk!
- Aub niet zeg
- Mwah wel ok
0 stemmers
In het zwembad nooit van mijn leven, maar in de zee vind ik het wel kunnen, als het vrijwillig is.
Een afdeling op mijn vorige werk ging dit doen, vgm discozwemmen zoiets dus wel in een zwembad. Iedereen was heel enthousiast maar ik kon alleen maar denken hoe haal je het in je hoofd om zoiets te organiseren
En deze poll-uitslag bevestigt dat ook
Maar dat is⊠voor kinderen?
Ik zat er ook altijd maar heel stil in een hoekje hopende dat ze mij niet zouden zien. Ik zag het al gebeuren dat ze dan ineens tegen mij zouden schreeuwen
Ik vind het nu vooral heel erg voor de kinderen die er midden in zitten.