We hebben laatst met de maccabi-situatie al gezien hoe makkelijk deze politici flirten met het uitzetten van Nederlanders met dubbele nationaliteit. Het is niet hypothetisch, het is reëel gevaar. Prima als je het verband niet ziet, die luxe heb ik niet en eerlijk; ik heb ook het geduld niet om met Neerlands onderbuik te discussiëren.
Verder: ik heb niks met andere linkse mensen van doen, die bepalen mijn mening niet. Ik zeg ook niks over fuck het slachtoffer of de waarde van haar leven of whatever. Ik zeg ook niet dat deze jongeren geen straf verdienen, het is wat mij betreft heel simpel: je moet niet mee gaan lopen doen aan al die spierballentaal over uitzetten, strenger straffen, strengste asielbeleid ookt etc. Het is kortzichtig (want waar gaan die jongens dan heen? Stopt het leven buiten de Nederlandse grens), het is ineffectief (Nederland wordt er echt niet veiliger door) het is gevaarlijk (want het legitimeert een debat over de voorwaardelijkheid van het Nederlanderschap) en we kunnen het ons niet permitteren. De PVV is letterlijk aan de macht, ik heb andere dingen te doen.