Dat vind ik van hobby horsing ook, maar daar is kennelijk ook een organisatie voor die bedrijfsuitjes organiseert met stokpaardjes
Hahaha naast dat je dan in bikini o.i.d. moet wat ik al matig zou vinden: kun je je voorstellen dat je dan zo met je collega’s door de wildwaterbaan gaat of zo Je weet je toch geen houding te geven dan
Wij hebben elke zomer een opblaas stormbaan met water op ‘t werk, maar dan kun je gelukkig gewoon in je sportkleding als je zou willen.
Bij mijn huidige werk superleuk, bij vorige banen variërend van “eventueel met alleen mijn team wel ok” tot “over my dead body”
Ja! Een vriendin van mij doet dit ook! Mijn vriend en ik noemen elkaar gewoon vaak ‘idiot’ en dat soort dingen of maken grappen naar elkaar, maar dat is voor ons gewoon normaal, alleen zij snapt dat dan niet goed. Dan gaat ze tegen mijn vriend zeggen dat ie lief moet zijn en de situatie proberen te verzachten terwijl dat niet nodig is. Heel lief van haar hoor, maar het hoeft niet
Vind jij dat deze 5 mannen, die een groepsverkrachting hebben gepleegd, terwijl ze wachten op asiel, uitgezet moeten worden?
- Ja zeker weten
- Ja maar vind het niet heel belangrijk
- Nee die moeten we hier houden en helpen
0 stemmers
Collega’s die bij ons een aantal jaar geleden een uitje organiseerden hadden voor de grap in de save the date gezet “We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee”. Zij kregen direct allemaal gestresste mails van mensen die dus absoluut niet wilden zwemmen met collega’s
Ooooh ik weet dat dit is hoe het recht werkt maar de redenatie van de rechter maakt me woest. Jeugdstrafrecht is het meest passend omdat de daders nog onderwijs willen volgen. Tja misschien had je daar aan moeten denken voor je die arme vrouw een levenslang trauma bezorgde.
Ligt er imo vooral ook heel erg aan waar ze vandaan komen en waarom ze hierheen gevlucht zijn, en dat is niet bekend gemaakt. Dus ik ga er geheel tegen de bron in vanuit dat deze jongens niet tot de minderheid van opportunistische gelukszoekers behoort, maar jongens zijn die anders wellicht niet meer geleefd hadden en die hun leven ook niet zeker zijn als ze teruggestuurd zouden worden. En die dus behandeld moeten worden zoals hier geboren jongens ook behandeld zouden worden
Ik ben redelijk radicaal links en vind dat iedereen die vlucht om politieke, religieuze redenen of van oorlog in Nederland zou moeten kunnen komen. Maar mensen (jonge jongens?) die dan dit soort shit gaan uitvreten mogen van mij linea recta terug naar land van herkomst. Geef die plekken dan maar aan jongeren die zich wel aan gedragsregels en de wet kunnen houden.
Ja zou niks van waarde verloren gegaan zijn lijkt het
@Frambozentaartje ik ben meestal ook wel Linksig maar waarom de fuck gunnen we hun nog een leven hier? Kunnen we beter 5 betere mensen opvangen.
En echt zo’n dikke fuck u naar het slachtoffer ook, paar maandjes straf. Echt wtf. Geef ze tot ze 40 zijn minimaal of zet ze uit.
Het zijn allereerst al geen mannen, maar jongens. Daarnaast: zo werkt het simpelweg niet. What’s next? Verblijfsvergunningen weer afnemen? Nederlanders met een dubbele nationaliteit uitzetten als ze iets verkeerds doen? Niet etnische Nederlanders harder straffen? Het zijn allemaal ideetjes op dezelfde racistische neerwaartse spiraal.
Hoezo dubbele paspoorten? Deze zaten nog in asielproces dus je neemt niemands nationaliteit in. Ik ben ook tegen mensen met dubbele nationaliteit anders aanpakken want die hebben de Nederlandse nationaliteit itt deze mongolen.
En een verkrachter is een verkrachter, boeit me nul of ze 16 of 28 zijn.
Huh hoe lees je dat erin?
Nooooooooooooo!!!
We hebben een recht op asiel, als deze jongens daaronder vallen doen ze dat. OOK als ze iemand verkrachten tijdens die procedure. Daarom zeg ik; het is allemaal op dezelfde neerwaartse spiraal. Waar stop je dan? Dit zijn asielzoekers, die je ervoor wilt uitzetten. Hoe behandel je dan vervolgens mensen met een verblijfsvergunning? Wat ga je doen als mensen genaturaliseerd zijn, maar nog wel een tweede nationaliteit hebben? Wat als ze enkel de Nederlandse hebben, maar niet wit zijn? Elk experiment om mensen anders te behandelen dan witte Nederlanders is er een die we ons zeker in deze tijd gewoon niet kunnen veroorloven.
Daarnaast prima dat het jou niet boeit, dat meewegen is gelukkig ook jouw taak niet, maar feitelijk maakt 16 en 28 wel een verschil.
Waarom meteen een hypothetisch verhaal over mogelijke problemen als we het nu over een probleem hebben dat echt is gebeurd: een vrouw is verkracht door een groep asielzoekers en ze krijgen een paar maanden omdat het allemaal niet te heftig voor hen mag zijn, maar fuck het slachtoffer. Haar leven is niet significant.
Je ziet zelf toch ook wel dat zelf heel veel linkse mensen dit belachelijk vinden? Dit is toch achterlijk. Jammer dat jullie verkracht hebben, jammer dat vrouwen bang zijn, maar het zou een onkies signaal geven als we jullie uitzetten.
Idd. Het is geen kattenkwaad dat ze uitgehaald hebben. Iets pikken of een prullenbak vernielen is ook slecht, maar dat is iets wat kinderen wel vaker doen. Verkrachten (in een groep! Meerdere malen) is in mijn ogen een volwassen misdaad.
We hebben laatst met de maccabi-situatie al gezien hoe makkelijk deze politici flirten met het uitzetten van Nederlanders met dubbele nationaliteit. Het is niet hypothetisch, het is reëel gevaar. Prima als je het verband niet ziet, die luxe heb ik niet en eerlijk; ik heb ook het geduld niet om met Neerlands onderbuik te discussiëren.
Verder: ik heb niks met andere linkse mensen van doen, die bepalen mijn mening niet. Ik zeg ook niks over fuck het slachtoffer of de waarde van haar leven of whatever. Ik zeg ook niet dat deze jongeren geen straf verdienen, het is wat mij betreft heel simpel: je moet niet mee gaan lopen doen aan al die spierballentaal over uitzetten, strenger straffen, strengste asielbeleid ookt etc. Het is kortzichtig (want waar gaan die jongens dan heen? Stopt het leven buiten de Nederlandse grens), het is ineffectief (Nederland wordt er echt niet veiliger door) het is gevaarlijk (want het legitimeert een debat over de voorwaardelijkheid van het Nederlanderschap) en we kunnen het ons niet permitteren. De PVV is letterlijk aan de macht, ik heb andere dingen te doen.
Oneens maar ik snap waar je vandaan komt.