Schreeuwt hij nooit de verkeerde naam uit per ongeluk
nou ja vgm was zij niet de enige dus kan alsnog hahahaha
Maakt me niet uit met wie. Ik vind het vooral erg dat mijn partner tegen me liegt. Zeg gewoon eerlijk dat je me niet meer leuk vindt. Ja, is kut, maar daar kan ik mee leven.
Ja dit, heb het fatsoen om het tijdens een uitje ofzo in een hotelkamer te doen met een rando (en een condoom!!!). Ik hoef het niet te weten, win win.
Lijkt jouw handschrift op dat van je broer of zus?
- Ja best wel
- Nee
- Geen idee
- Wisselt per broer/zus
- Ik heb geen broers/zussen
- Ik wil hier graag iets anders over kwijt
0 stemmers
Ik kreeg een kerstkaart van mn moeder en een van mn tante (haar zus) en t verbaast me steeds weer hoe hun handschrift op elkaar lijkt
In tegenstelling tot de mijne, is de zijne leesbaar
Heb je de grootste kerstboom TER WERELD wel eens gezien in het echt? Mag ook uit de verre verte
- Ja regelmatig
- Ja wel eens
- Nee nog nooit maar ken t wel
- Nee nog nooit en ken t ook niet
0 stemmers
Ik werk er zo ongeveer naast dus ja: elke dag als in naar mijn werk en naar huis rijd en als het droog is ook nog tijdens een pauzewandeling.
Ja en ik vind stom om het een kerstboom te noemen.
Dit is toch geen kerstboom? Gewoon lampjes aan kabels vanaf een paal? Lichte teleurstelling na het klikken op de link.
Hahahaha ik bedenk het niet zelf hoor. Burgemeester van IJsselstein aanvallen aub!!
Ja ik weet nog dat mijn vader daar helemaal enthousiast over was terwijl mijn broertje en ik dachten: Oke dat is toch geen kerstboom? Daarna reden we over een brug dus ik zei: Kijk weer een kerstboom. Maar nee nee dat was dan weer géén kerstboom.
Ja even rotte eieren tegen het huis gooien brb
Eet je weleens voorverpakte tussendoortjes (proteïnebar, breaker, maiswafels, snelle jelle, dat soort dingen?)
- Ja dagelijks of vrijwel dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja sporadisch
- Nee vrijwel nooit
- Nooit
0 stemmers
Heb jij een chique kerstdiner waarbij iedereen netjes gekleed gaat etc?
- Ja
- Nee low key juist
- Iets ertussenin
0 stemmers
Heb jij hier weleens dingen gedeeld waar je achteraf spijt van hebt?
- Ja 1 ding
- Ja een paar dingen
- Nee hoor
0 stemmers
Mijn ex ging destijds vreemd met een voor hem 10 jaar jongere collega. Die woonde in een andere stad en ik hoef ze nooit meer te zien of tegen te komen. Die ene keer dat ik ze ben tegengekomen (omdat ze een date hadden mijn favo restaurant in mijn stad) was echt afschuwelijk. Dus vreemdgaan met iemand die je dagelijks tegenkomt of goed kent lijkt me erger dan leeftijd, uiterlijk oid.
Wij zijn als familie echt makkelijker en makkelijker gaan doen. Paar jaar geleden nog allemaal uitgebreid een gang koken en ons best doen om elkaar steeds te overtroeven. Dit jaar soep met worstenbroodjes.
Niet per se dingen gedeeld waar ik spijt van heb, maar wel dat er een loopje werd genomen met dingen die ik heb gezegd en totaal verkeerde conclusies getrokken.
Dit ja.