Mijn voornaam komt niet zo vaak voor dus kiezen ze meestal die.
Merk bijvoorbeeld wel in het buitenland dat ze naar mijn achternaam kijken en dan een poging doen en toch mijn voornaam kiezen want dat is makkelijker.
Mijn voornaam komt niet zo vaak voor dus kiezen ze meestal die.
Merk bijvoorbeeld wel in het buitenland dat ze naar mijn achternaam kijken en dan een poging doen en toch mijn voornaam kiezen want dat is makkelijker.
Ik begeleid zelf sollicitatieprocedures dus weet daarom wel hoe het werkt, niet door eigen sollicitaties.
Maar dat is dan toch evengoed ervaring?
Vind ik meer ervaring dan werken als recruiter of in de sollicitatiecommissie zitten oid @Whistle @Zeester dat telt niet!
Maar wat bedoel je dan met ervaring en wanneer heb je het wel? Ik snap ook niet wat je bedoelt met wel weten hoe het werkt (en dat je dat dan pas hebt als je veel heb gesolliciteerd) - hoe wat werkt?
Ik heb in 15 jaar tijd voor een paar (3?) bijbanen tijdens mân studie gesolliciteerd en aangenomen en een afwijzing gehad na een gesprek, en rond/na mn afstuderen een paar sollicitaties verstuurd (denk 5 totaal?) Aantal keer niet door de briefselectie gekomen en een keer wel en toen aangenomen.
Ik vind zelf niet dat ik dan echt heel veel gesolliciteerd heb maar heb ook wel het idee dat ik weet hoe het werkt? Heb gesprekken gehad bij start ups en bij grote instellingen met caoâs en heb drie keer over mân salaris onderhandelt.
Nee je hebt op basis van deze uitleg toch echt te weinig ervaring om op die optie te stemmen sorry
lol oké dan heb ik denk ik goed gestemd maar ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt!!!
Rond/na afstuderen binnen 5 sollicitatiebrieven een baan gevonden, holy shit wat is deze sector en zijn er nog vacatures.
Maar heb je veel ervaring als je weinig solliciteert omdat je snel succes hebt of heb je veel ervaring als je veel solliciteert omdat je maar matig succes hebt?
Laat ik het zo zeggen: Ik heb weinig ervaring en wil dat graag zo houden.
Ja ik denk het eigenlijk wel? Misschien 12-13 nu. Heb gewoon geluk gehad met fijne bijbanen naast studie waar ik lang ben blijven plakken en rond/na mn afstuderen dus een paar brieven gestuurd maar ook geluk met vrij snel een baan. En nu ben ik weer aan het solliciteren en heb nu drie brieven gestuurd en één uitnodiging voor een gesprek. Zou heel chill zijn als dat wat wordt maar ik bereid mij er ook wel op voor dat het nu kutter wordt en er heel veel afwijzingen komen voordat ik ergens een plek vind.
Maar daarom ik vind zelf ook niet dat ik veel ervaring heb maar ik denk wel te weten âhoe het werktâ.
Maar wat is âhoe het werktâ dan en wanneer âweet je datâ.
Genoeg vacatures in de zorg
Ja dat vraag ik mij dus ook af
Daarom had ik er ook bij gezet, nav het sollicitatietopic. Ik verbaas me over 90% van de vragen die daar gesteld worden. Maar misschien ook wel logisch als je dus bent blijven plakken bij je bijbaan of een stage en dus weinig ervaring hebt
Als kind zijn de CliniClowns ook niet veel beter Ik lag op de IC met gebroken ribben, het laatste wat verstandig zou zijn was lachen. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo ongemakkelijk gevoeld. Het was niet grappig, niet leuk en als het dat wel geweest zou zijn dan was het schreeuwen van de pijn geweest. Had vooraf nog aan mijn ouder gevraagd of ze mijn bed konden overslaan, maar dat was niet beleefd en ze bedoelden het toch goedâŠ
Begrijp me niet verkeerd, ze zullen ook veel goeds doen. Maar de afstemming kan in sommige gevallen beter
Op welke toon lees jij dit bericht? Context: Kerreleijn dacht dat een soap op tv kennelijk echt was en wilde kamervragen stellen over een scĂšne
Het bericht van de AVROTROS
0 stemmers
De eerste optie en volledig terecht
Als daar kamervragen over stellen. Kunnen ze dan gelijk vragen stellen waarom er zo waardeloos geacteerd wordt en niemand een Twents of Achterhoeks accent kan nadoen?
Als we toch tijd en geld gaan verspillen
Wordt er ooit niet waardeloos geacteerd op de Nederlandse tv dan?
Sorry maar Angela en Victor kunnen ook niet acteren, even als de eeuwige Frank Lammers.
Alleen films en series over de tweede wereldoorlog kunnen we redelijk. De rest is niveau groep 8 musical