Stel je persoonlijke vraag #53

Toont echt weer aan wat voor slechte politica Vd Plas is. Zo typisch voor haar dit. Halve wereld staat in de fik en zij stelt vragen over een tv programma

5 likes

Misschien vergeleken ze het daarom met de nsb :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind het wel echt interessant, want waarom is er ooit unaniem besloten dat het dan clowns moeten zijn, inclusief opleiding? Ik kan me nl best voorstellen dat ik op m’n 85e best een leuke knappe nepprins voorbij zie komen. Gezellige prinses of mss zelfs een jolig konijn ofzo. Maar waarom voor fuck sake per se een clown.

23 likes

Omdat die clowns het vooral zelf heel leuk vinden om clown te zijn.

2 likes

Ja of gewoon een leuke stripper?

29 likes

Heb jij design meubels?

• Ja, echt design
  • Ja, maar knock off
  • Nee, maar wil ik wel
  • Nee boeit me niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Scrunchies

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Heb je vandaag bewust muziek geluisterd? (Dus niet radio die ergens aanstond ofzo)

• Ja
  • Nee, maar ga ik nog wel doen
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die een bijna dood ervaring heeft gehad?

• Ja, ikzelf
  • Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Als je een cappuccino of iets wat erop lijkt bestelt, dan wil je meestal

• Koemelk
  • Plantaardige melk

0 stemmers

Wanneer lees jij meestal?

• In de avond
  • In de middag
  • In de ochtend
  • Verschilt heel erg
  • Ik lees niet

0 stemmers

1 like

Plantaardige melk echt alleen omdat ik niet meer goed tegen lactose kan. Ik mis koemelk in mijn cappuccino want dat is echt zoveel lekkerder (maar allround beter voor de wereld om het niet te drinken, I know)

1 like

Smaakt je dat nog dan? Sinds ik ben gestopt met koemelk te drinken heb ik ontdekt dat het eigenlijk gewoon ranzig van smaak en geur is.

15 likes

Oh nee, ik vind dat nog steeds zoveel lekkerder dan ieder plantaardig alternatief. Maar thuis gebruik ik ook nog gewoon lactosevrije koemelk voor bv havermout. Dus ik ben de smaak niet ontwend.

Gewoon een glas koemelk drinken vind ik wel vies.

4 likes

Ja brr en ik ken ook eigenlijk niemand die dat nog besteld in hun koffie :bubbles:

3 likes

Dat ligt echt heel erg aan je omgeving! Waar ik werk (horeca) is echt 1 op de 30 cappuccinos maar met havermelk ofzo. De rest allemaal koemelk.

3 likes

Ja vandaar ook die bubble emoji :bubbles: En ligt natuurlijk ook aan de plek waar je het besteld, mijn vaste koffietent heeft niet eens koemelk

Vind het wel jammer dat kokosmelk nog niet overal geïntegreerd is

4 likes

Oh ik had die over die bubbels heen gekeken haha.

Ja eens met de kokosmelk. Dat vind ik lekkerder dan welke melk dan ook. Maar het is echt vrijwel altijd havermelk (wel prima opzich) of sojamelk (:face_vomiting:). Ik vind kokosmelk ook chiller met opschuimen dan havermelk.

1 like

Zou jij tegen vrienden of mensen waar je goed mee op kunt schieten en die iets voor je gedaan hebben nonchalant zeggen iets in de richting van ‘’ Thanksss, love you’’

• Ja, maar ik ben dan wel bloed serieus
  • Ja, lekker nonchalant maar stelt niet veel voor
  • Nee, Ik zeg zoiets niet op die manier / niet mijn taalgebruik

0 stemmers

‘’ love you ‘’ zeggen betekend voor mij minder diepgaand dan ‘’ Ik hou van jou ‘’ zeggen.

• Betekend voor mij hetzelfde
  • Ik hou van jou heeft voor mij meer betekenis
  • Love you heeft voor mij meer betekenis

0 stemmers

Ik probeer het best vaak tegen de mensen om me heen te zeggen.

2 likes

Ja ondanks dat ‘love you’ niet persé mijn taalgebruik is, behalve als ik ver aangeschoten / dronken ben, zou ik dat ten alle tijde dus makkelijker zeggen, ik vind het luchtiger of iets. Terwijl ik, ik hou van je, veel moeilijker vind om te zeggen, dan komt het bij mij van heel diep, of hoe leg je dat uit. :sweat_smile: terwijl het eigenlijk gewoon op hetzelfde neerkomt. Maar los daarvan, zou ik me daar sowieso beter in mogen (leren) uiten.

7 likes

En zeg jij wel eens “topper” tegen een collega?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het wordt wel eens tegen mij gezegd en het voelt altijd een beetje denigrerend ofzo, bah.

2 likes

Gij ben echhhe 'n topper :joy:

4 likes

Het voelt dan alsof ik mijn juf heel goed heb geholpen met schriften uitdelen ofzo

6 likes

Als mijn manager begint met “Hii topper!” weet ik al dat ik 10/10 een rotklus krijg.

11 likes