Stel je persoonlijke vraag #53

Het gaat op zich wel snel tot iemand een andere kraan gaat gebruiken dan is de douche van slag en heb ik of heel koud water of helemaal niks meer

1 like

Kan prima maar gewoon ontzettend kinderachtig en niet grappig

12 likes

ik sta echt altijd aan de kant van winkelmedewerkers bij zulke dingen omdat ik dat zelf ooit was. toen ik bij hema werkte kwamen er altijd op zaterdag nog mensen binnen terwijl het al sluitingstijd was (echt op de minuut). ā€œja sorry het is echt heel belangrijk!!!ā€ en dan was het echt een fƶhn ofzo :sob:

22 likes

Niet perse haat, maar heb laatst op Sophie Ousri haar Snap gereageerd omdat ze net doet alsof het zó erg is om bietensap weg te krijgen :rofl: maar ik maakte er ook meteen een grapje bij want ze dronk onlangs ook per ongeluk beschimmelde bietensap… dus ik zei, het smaakt letterlijk gewoon naar gekookte bieten en je doet net alsof je schimmel opdrinkt - ohh waitt :joy: hahahah

2 likes

Ik had dit altijd bij AH en Jumbo :sob::sob: mensen die vijf voor negen nog rustig hun weekboodschappen gingen doen. Als iemand nog een fles wijn ofzo wil halen, go your gang maar tyf op met je weekboodschappen.

13 likes

Zou je een kind maken met iemand met wie je niet getrouwd bent?

• Ja, er is voor mij niks anders aan wel of niet getrouwd zijn
  • Ja, ik wil überhaupt niet trouwen
  • Ja, maar wel als we verloofd zijn
  • Al gedaan
  • Nee volgens mijn geloof is dat niet gepast
  • Nee want ik denk dat het meer zekerheid geeft om eerst te trouwen
  • Nee want ik wil eerst officiĆ«le commitment

0 stemmers

1 like

Ik vind een nee op deze vraag in 2025 echt verbazingwekkend.

49 likes

Wij zijn nog aan het kijken of het wat wordt op de lange termijn

13 likes

Ja want hoe is trouwen meer commitment dan een kind

45 likes

Al gedaan. En wil ook niet trouwen. En zie niet in wat het verschil is.

1 like

Nou ja er zijn zoveel mensen die een kind maken maar daar geen commitment aan geven, maar goed er zijn waarschijnlijk nog meer mensen die scheiden (en wellicht dan ook nog eens geen commitment geven).

@Shaaar er zijn zelfs (niet gelovige) mensen die niet willen samenwonen voor ze gaan trouwen. Kan je je voorstellen dat je iemand trouwt van wie je geen idee hebt of je daar überhaupt mee kan leven :sob:

1 like

Naja nee, maar dat is meer omdat ik graag wilde trouwen zonder kinderen erbij en graag op huwelijksreis wilde naar het land van mijn man zonder kinderen :sweat_smile:. Dat laatste had natuurlijk ook zonder huwelijk ervoor gekund, gewoon reis.
Maar dat trouwfeest wilden we graag zonder kinderen. Maar niet vanwege een commitment of geloof ofzo

8 likes

Zet jij wel eens bewust het weerbericht op tv op, om te weten wat het weer wordt aankomende dagen?

• Nee, dat zoek ik op een andere manier wel op
  • Komt wel eens voorbij maar niet bewust gezocht
  • Dat kijk ik bewust/zoek ik op

0 stemmers

Aanleiding: mijn vriend zet regelmatig het weerbericht op en dan vraag ik me echt af: je bent toch sneller/effectiever als je het even online opzoekt? Vind ik echt ouderwets haha.

1 like

Ja eens, vind echt niks zo saai als het weerbericht. Ergste vind ik dat ze altijd gaan terugkijken wat voor weer het vandaag is geweest, alsof we daar niet allemaal bij waren en dat allang weten :roll_eyes:

17 likes

Alle sterrenbeelden hebben karaktereigenschappen die ik ook heb, het zijn altijd van die intens banale eigenschappen.

3 likes

Ik doe dat, maar ik ben een boomer at heart. Ik lees ook Teletekst op televisie.

7 likes

Teletekst was toch afgeschaft? Of niet

Op de publieke omroep (nog?) niet!

1 like

Hou je van lijstjes?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Waar hou je lijstjes/overzichten van bij?

• Boodschappen
  • Verlanglijstjes (voor jezelf/anderen)
  • Favoriete namen
  • Films/series die je gezien hebt
  • Films/series die je nog wil zien
  • Boeken die je gelezen hebt
  • Boeken die je nog wil lezen
  • Recepten die je favoriet zijn
  • Recepten die je nog wil maken
  • Sportactiviteiten die je gedaan hebt
  • Routes die je nog wil lopen, fietsen, rennen, rijden
  • Bedpartners
  • Gewoontes (als in habit trackers)
  • Gedronken bieren/wijnen
  • Plekken waar je geweest bent
  • Plekken waar je nog heen wil
  • Iets anders leuks, namelijk…

0 stemmers

Ik hou lijstjes zo bij:

• Papier/notitieboekje
  • Speciaal boekje zoals bullet journal of invulboek
  • Algemene notitie app op telefoon
  • Notion
  • Specifieke app per soort lijstje (bijv Vivino, Untapped, Google maps, etc)
  • Anders

0 stemmers

Ik hou van lijstjes, maar ben toe aan meer overzicht en merk dat ik niet overweg kan met Notion terwijl ik overal lees dat dat zo handig is voor lijstjes. Dus op zoek naar een tip haha.

2 likes

Whatsapp gesprek met mezelf haha

17 likes