Stel je persoonlijke vraag #53

Love dit. Dan heb je waarschijnlijk ook niet zoveel stress als iedereen die opgeprikt met pannen vol eten naar een diner moet.

Bij ons mag je aantrekken waar je zin in hebt, dus mijn broer komt in een joggingpak. Helemaal priem.

4 likes

Zag zoiets vandaag nog gebeuren hier. Toch jammer.

3 likes

Ja, het draait gewoon om gezellig bij elkaar zijn, bordspelletje spelen, slechte kerstfilm kijken. Veel beter zo!

1 like

Als je partner zou vreemdgaan, zou je dit willen weten?

• Ja, altijd
  • Ja, als het een affaire/langere tijd vreemdgaan is
  • Ja, als het eenmalig is
  • Ja, als het met een bekende is
  • Ja, als het met een onbekende is
  • Nee, hoef ik niet te weten

0 stemmers

3 likes

Ja, als het onveilig is gegaan

14 likes

Wat staat hier precies?

13 likes

en de mensen die het niet hoeven te weten: is dat dan een afspraak met je partner - keertje vreemdgaan kan gebeuren en is ok maar hoeven we elkaar niet te vertellen?

1 like

Nee, we hebben hier geen afspraak over. Ik keur het ook zeker niet goed. Maar ik vind het laf en te makkelijk om mij er mee lastig te vallen als het voor hem niks voorstelt. Lekker zijn schuldgevoel wegpraten en mij een kutgevoel geven. Maak van jouw probleem niet mijn probleem, en neem zelf de verantwoordelijkheid over je daden.

6 likes

Wel nog op egf. Toen mijn zoontje net geboren was heb ik, kapot van de adrenaline en moeheid, in een vlaag van verstandsverbijstering, de volledige naam van m’n kind geplaatst in het zw/k topic. Fucking dom, schaam me nog steeds haha

3 likes

Heb je onlangs een serie opnieuw gekeken die je vroeger heel goed vond, maar nu bij het opnieuw kijken toch een beetje tegenvalt?

• Ja, maar alsnog is het nog steeds leuk om te kijken
  • Ja, en ik vind het nu niet meer zo leuk om te kijken
  • Nee, alle series die ik goed vond, zijn nog steeds goed.

0 stemmers

5 likes

Ik kijk nu naar the OC.

7 likes

Ik vond de televisieserie Lost in Austen erg tegenvallen de tweede keer.

3 likes

Nee, ik kijk series niet voor een tweede keer.

17 likes

Ik was vroeger als tiener echt een how I met your mother fan, dat keek ik een paar jaar terug nog eens en toen dacht ik echt: omg zoooo slecht :’)

2 likes

Neejoh, the OC wordt alleen maar beter

Al vond ik 20 jaar terug (dit voelt zo bizar lang haha) Seth helemaal geweldig maar bij het opnieuw kijken kwam ik er pas achter wat een irritant narcistisch ventje het eigenlijk is

Ik vind het wel jammer dat vrijwel alle series nu op Netflix zijn en in 1x gedropt worden ipv gewoon wekelijks een aflevering. Bij the OC dan 's ochtends vroeg kijken of er al een torrent was en dan na school snel naar huis om te kijken :smiling_face_with_three_hearts: good memories

9 likes

Oh nee echt? Jammer ik wil het binnenkort ook opnieuw kijken en keek er echt naar uit naar m’n childhoodcrush te herbeleven

3 likes

Ik kon Game of Thrones de tweede keer echt niet doorkomen

1 like

Haha ik had een beetje een crush op Ryan en die blijft leuk dus dat viel mee :sweat_smile:

Maar vind hem vooral heel egocentrisch rondom Summer, als die een nieuwe relatie heeft dat ie zich blijft opdringen, dat hele gedoe rondom Brown enzo. Nja. Blijft alsnog vermakelijk

3 likes

Neem aan dat er meer mensen op die boot zitten. Dan mag iemand anders de held uithangen.

8 likes

Jaa, Seth inderdaad! Destijds vond ik hem juist cool; strips lezen en indie muziek luisteren.

2 likes