Vind t kutste zo’n houten lepeltje bij je ijsje.
Ik heb in de zomer een metalen ijslepeltje in mijn tas om deze reden.
Genius
Wat is daar mis mee dan? Eet toch gewoon prima?
Ben en Jerry’s hebben dat al 890 jaar in die mini bakjes.
Voel jij je uitgerust en energiek als je ‘s ochtends wakker wordt en minimaal 8 uur hebt geslapen?
- Over het algemeen wel
- Over het algemeen niet
0 stemmers
De laatste keer dat ik écht uitgerust ben geweest was denk ik toen ik 10 was ofzo
Ja die gebruik ik dus ook nooit vind het gewoon een onprettig mondgevoel
Ik was gisteren op Noorderslag en daar hadden de artiesten van die pakjes water en ik dacht dus de heeeele tijd dat ze melk stonden te drinken en ging echt slecht
Beetje dubbel, want ik slaap de meeste nachten te kort of onderbroken (want ik heb een jong kind), dus als ik 8 uur aan één stuk slaap voel ik me 's ochtends als herboren), maar gedurende de dag voel ik me eigenlijk even moe als altijd en tegen het begin van de avond stort ik in. Denk dat ik een week lang iedere nacht meer dan 8 uur ononderbroken moet slapen om de dat een beetje vol te houden tot aan een normale bedtijd (na 21u bedoel ik dan).
heb jij een bioscoopabonnement?
- ja, Pathé
- ja, Cineville
- ja, Vue of Kinepolis of andere keten
- ja, lokale bios/filmhuis
- nee
0 stemmers
Geen abonnement maar wel een strippenkaart van het lokale filmhuis! Dan is de drempel om te gaan alsnog lager maar hoef ik me niet schuldig te voelen als het niet lukt om vaak genoeg te gaan om het eruit te halen (en het is goedkoper dan losse kaartjes)
Ik was vorige week jarig en heb Cineville voor m’n verjaardag gevraagd dus ik kan weer even vooruit!
CineLounge, 1x per 3mnd een film (voor €10). Het chille is dat je je tegoed kan opsparen dus als ik even een tijdje niet ga is dat ook prima. Had hiervoor Pathé maar daarvoor ga ik echt te weinig.
Ja is bij mij ook. Ook gewoon op maandagochtend, dat je denkt wie gaat er nu naar de film en dan zitten er zo honderd van die oude mensjes in zo’n zaal. Wel fijn voor het filmhuis maar ik ga nu echt nog maar heel weinig wat ook een beetje zonde is.
Wil wel als deze maanden voorbij zijn (heb goedkoop abo met die AH zegels nu voor 4 maanden) wel een Cineville pas. Vind het vaak meer mijn soort films en meer sfeer, alleen Pathé is zo makkelijk qua reserveren en zit vaak met heel weinig mensen lekker anoniem in een zaal op 10 minuten lopen van huis dus liefst wil ik allebei houden haha. Maar ze draaien zo weinig arthouse films.
In de zomer en vlak daarvoor zat ik op de populaire tijdstippen vaak alsnog in mijn eentje in de zaal maar ben nu al een tijdje niet geweest. Kan me ook wel voorstellen dat het dus een winter/herfstgolf is.
Ik had tot zo’n zeven jaar geleden Cineville en toen was het echt anders (woon in dezelfde stad). Ik heb een paar keer in m’n eentje gezeten en vaak was het doordeweeks echt zo rustig, ook bij heel populaire films. Maar inderdaad ik merk zo’n verschil als ik nu een keer op een doordeweekse dag naar een niet zo populaire film ga, het is echt altijd druk.
Mis wel die tijd dat ik daar überhaupt tijd voor had. Zo’n heerlijk tijdverdrijf.
Wel gehad van Pathé maar ik ging dan alsnog maximaal 1x per maand dus dat waren dure films
Ik zat Alien Romulus en Halloween Ends te kijken. Allemaal kut maar het liefst deal jij met…
- Aliens en/of Predators
- Geesten
- Massamoordenaar a la Michael Meyers
- Allesverwoestende natuurramp
- Dodelijk zombievirus
0 stemmers
Attentie @Zemraluani
Jongens, die massamoordenaar gaat niet dood hè. Eindeloze sequels waarin je iedere keer de sjaak bent!