Stel je persoonlijke vraag #53

Ik woon in dezelfde stad en het lijkt de laatste tijd ook steeds erger, zelfs op een random dinsdagochtend oid

2 likes

Ik kill mezelf de eerste seconde en dan wens ik jullie allemaal een grammetje succes. :crossed_fingers:t3:

7 likes

Ik ben zo pussy dat ik bang word van deze vraag zo voor het slapen gaan :skull::skull::skull::skull: denk dat ik voor massasuïcide met @Zemraluani ga

3 likes

Jellycat

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Smiski

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Labubu

• Ja
  • Nee

0 stemmers

IMG_1159
Sylvanian Familie

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nijntje

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Oh ik ben deze nog vergeten

Sonny Angel

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wat is het allemaal? Voor kinderen? Of voor volwassenen zoals die gare poppen die hier wel eens voorbij komen?

14 likes

Ik wou wel zeggen dat mijn ja alleen geldig is voor kinderen. Voor volwassenen nmsmvpe.

27 likes

Weet niet of het helemaal dezelfde categorie is maar ik heb wel een Squishmallow. Ik slaap op mijn zij maar daar krijg ik altijd zere knieën van, en die dingen zijn echt precies een chille textuur en dikte om tussen je knieën te doen

Edit: oh en ik heb een Sylvanian Families poppetje aan een tas hangen. Gekregen van iemand maar vind 'm wel echt leuk

6 likes

image

23 likes

Ik snap Jellycats niet. Een dure knuffel dat door iemand wordt ingepakt als een gebakje?

3 likes

Ik vind die knuffels heel schattig maar dat hele theater eromheen is zo cringe

3 likes

Ja en dan die Beanie Babies-achtige drops en linited editions vind ik ook stom

1 like

Ik ken ze niet allemaal maar in ieder geval Sonny Angels en Smiski’s zitten in van die blind boxes en worden door volwassenen gekocht met het idee om ze allemaal te verzamelen of omdat ze op zoek zijn naar een hele specifieke (en dan moet je dus hopen dat je die krijgt).

En Sylvanian Families zijn geen blindboxes maar gewoon een soort poppenhuis-beestjes die veel mensen leuk vinden. Ze zijn volgens mij een stuk bekender geworden door dit account op instagram/tiktok dat hele absurde en niet kind-appropriate verhalen met die beestjes verzint en filmt (dat ze vreemdgaan en/of de georganiseerde misdaad ingaan enzo) https://www.instagram.com/sylvaniandrama/

Edit: Ik googlede even en Sylvanian Families heeft ook blind bags, oeps. (Maar niet alleen maar)

6 likes

ik vind die sylvian family poppetjes echt extreem creepy en alleen in context van dat account vind ik ze logisch. snap echt niet dat mensen ze zouden verzamelen voor de cuteness, ze zien eruit als zombie konijnen in een sekte die ‘s nachts tot leven komen en in een circel om je slapende lichaam heen wause dingen gaan chanten

8 likes

Haha ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik vind ze juist daarom wel leuk :grin:

3 likes

haha ja dat snap ik wel! maar ik denk dat heel veel mensen zijn die ze gewoon echt schattig vinden? net als mensen die van die enge porseleinen poppen verzamelen

2 likes

Mijn nichtje is gek op sylvanian families en paarden. Dus ik dacht dat zo’n paardenpoppetje ervan hartstikke leuk zou zijn. Nou nee

Dit ziet er toch niet uit

6 likes

Wtf is dit allemaal. Maar nijntje is gewoon freaky, het lijkt alsof ie een hitler snorretje heeft. Of dat zn mond wordt gesnoerd.

1 like

Love dat Nijntje Pluis als enige wel een Ja krijgt van de meerderheid.

Niet dat ik er zelf dingen van heb, maar vind Nijntje wel echt een goed merk haha, het ziet er gewoon allemaal leuk uit zonder overdreven gedoe.

23 likes

She’s :sparkles:bonita​:sparkles:

3 likes