Een van de weinige dingen waar je als Nederlander nog wel trots op kan zijn.
Ik kwam laatst in het Labubu-algoritme terecht en die dingen koop je in blind boxes en zijn dan alsnog hartstikke duur? Plus dat volwassen mensen er allemaal outfits voor kopen en alle kleuren willen verzamelen. Gekkenwerk.
love dat je haar volledige government name hiervoor gebruikt
Utrechter*
Is niet van de rest van jullie š«”
Zou jij het aantrekkelijk vinden als iemand tegen je zegt
āIk heb larfjes in mijn buik, die rupsen kunnen worden en dan vlinders kunnen wordenā
- Ja!! Ik ben verliefd!
- Nee bah dat klinkt vies?
- Doe niet zo overdreven
0 stemmers
Klinkt echt alsof diegene wormen heeft.
Heeft iemand dit tegen jou gezegd?
Nee gelukkig niet komt uit een aflevering van b&b/winter vol liefde
Ik was benieuwd wat jullie van die opmerking vonden want ik dacht echt dit is zo niet schattig maar eerder eng en vies haha. Terwijl de persoon die het zei het positief bedoelde
Mijn eerste reactie is
Wat een aansteller
Heb jij het idee dat jouw generatie slimmer/beter onderlegd is dan de generatie onder de jouwe?
- Ja ik merk echt verschil
- Nee is onzin
- Nee ze zijn juist slimmer
0 stemmers
Vlinders = lief
Larven = walgelijk
Als vader je dochter via een Instagram story feliciteren met haar verjaardag met de tekst āhappy birthday babeā:
- Raar
- Niet raar
0 stemmers
Ik hoor of lees zo vaak dat mensen hun lichaamstemperatuur weten. Ik heb echt 0 idee, al 15+ jaar nooit hoeven op te meten denk ik? Maar vooral het feit dat anderen eraan denken om hun lichaamstemperatuur op te meten lol. Nooit bedenk ik het om mijn temperatuur op te meten, ook niet als ik ziek ben of iets dergelijks. Vanochtend weer een collega die zei ja ik had zoveel graden koorts. Ik heb echt geen flauw idee als dat zo is.
- Nee ik ook niet
- Ik weet dit over het algemeen wel van mezelf door een app, horloge of iets dergelijks
- Ik meet mijn temperatuur wel altijd/vaak op als ik ziek ben
- Anders
0 stemmers
Maar, ik doe dit pas sinds ik kinderen en dus een oorthermometer heb
Ik meet mijn temperatuur alleen als ik denk dat ik koorts heb (wat dan meestal ook zo is). Het heeft alleen inderdaad niet zoveel meerwaarde om dat te weten, behalve misschien als je vermoedt ergens een ontsteking te hebben of zo?
No probs, wij zijn geen familie.
Ik houd mijn cyclus bij via temperatuur dus ik meet me 10 dagen per maand op ongeveer haha
Mijn toxic trait is dat als ik me beroerd/koortsig voel mān temperatuur meet en als ie dan normaal is zeg ik tegen mezelf: stel je niet aan, niks aan de hand. #selfcare
- Geen ongezonde dingen, alleen komkommer, paprika en wortels
- Gewoon chips, taart, alles
- Een mix hiervan
0 stemmers
moest hieraan denken door het ergenissen topic. Er was alleen maar komkommer, wortels, paprika .