Stel je persoonlijke vraag #53

Ben benieuwd of je daar over 40/50 jaar ook nog zo over denkt.

1 like

Vast niet, maar dat zien we dan weer

1 like

Een croissantje met bitterballen

• Lijkt me lekker
  • Lijkt me vies
  • Ik heb dit gegeten en

0 stemmers

Mocht jij als kind vroeger zeggen dat je het eten vies vond?

• Ja hoor
  • Weet ik niet meer
  • Nee dat mocht niet

0 stemmers

Ik mocht wel zeggen, “ik vind dit niet lekker” maar eten vies noemen was echt uit den boze.

3 likes

Geen idee maar het is er eigenlijk gewoon ingeramd altijd te complimenteren (als je ergens eet/als je moeder voor je gekookt heeft) of in elk geval te bedanken. Ik kan mij dus niet voorstellen dat ik ooit zou zeggen dat ik het vies vind, behalve misschien in een restaurant maar dat komt dan weer nooit voor (misschien dat het minder smaakt dan verwacht maar nooit vies).

5 likes

Deed Elon de nazigroet?

• Ja overduidelijk
  • Ja maar hij wijkt er bewust ietsjes vanaf zodat er twijfel ontstaat
  • Nee hij gebaarde alleen “my heart goes out to you” en had geen bijbedoelingen
  • Weet ik veel

0 stemmers

1 like

We gaan echt ten onder als we daar nog over moeten discussiëren.

27 likes

31 likes

Ik ben het met je eens hoor maar ik zie het zoveel onlineđŸ„Č ook van mensen die links/democratisch zeggen te zijn

1 like

Nee, zwaarder

2 likes

Mijn kind mag best zeggen dat iets niet lekker ruikt of iets als ik vind hier niks aan maar het wilde ook nog wel eens roepen dit is supergoor en daar pas ik voor. Laat maar staan als je het niet lust maar ik sta niet te koken voor zulk commentaar.

5 likes

Ja doodeng. Alsof er niet letterlijk razzia’s aangekondigd zijn, er uren daarvoor niet publiekelijk is gezegd dat er een maatschappij gecreĂ«erd gaat worden die kleurenblind en merit-based is en slechts twee genders kent. Maar alle dommies maar discussiĂ«ren of de rijkste man ter wereld per ongeluk twee keer zijn hand precies zo uitschoot dat hij per ongeluk hihi sieg heil deed.

43 likes

Ik ook. Heb er echt buikpijn van. Kijk om nou de hele tijd te gaan denken dat de bommen morgen vallen winnen we ook niks mee, maar als de president van een van de machtigste landen letterlijk zegt de internationale rechtsorde te gaan negeren, 1500 mensen vrijlaat die alle bereidheid hebben getoond om zijn coup te plegen als het nodig is en hardop zegt welke onheilspellende dingen hij van plan is met achter zich de rijksten en de fascisten der wereld vind ik discussie of een hitlergroet een hitlergroet is wel een hele matige reactie die precies verklaart hoe het zo ver gekomen is.

37 likes

Ja wtf dacht het NRC ook met dit artikel?

Laatste zin “Uiteraard is de uitgestrekte rechterarm ook erg populair bij neo-nazi’s.” ??? noem het beestje gewoon bij de naam zeg tering

8 likes

Ik heb niet eens zo’n ding in huis, altijd feest als de huisarts of HAP vraagt of ik koorts heb haha

1 like

fijn dat een watermeloen of ‘from the river to the sea’ zonder enige twijfel antisemitisme is en een volledige hitlergroet een ‘opvallend handgebaar’

66 likes

Of AD met “gevoelig” handgebaar

omg

lijkt me echt zwaar als je bij south park werkt nu want de wereld lijkt wel een parodie, hoe kun je hier nog tegenop boksen

17 likes

Ik hoop op een Cartman liedje iets in de trant van ‘I told you so fuckers’

Eens?

Ik had echt niet gedacht dat iemand er lamer dan Himmler uit kon zien terwijl ie een hitlergroet bracht, maar yikes die cringe man, ik kan het niet aan. En die zoon van Trump ook, en Zuckerberg, naast hun lijkt Donald Trump bijna cool omdat hij niet zo’n fysieke cringe opwerkt als Elon die echt geen enkel cool molecuul in zijn lichaam heeft.

• Nee had dit ĂŒberhaupt niet gedacht
  • Nee wist dat het losers zouden zijn
  • Ja idd waarom is iedereen zo autistisch en cringe, buiten hun verschrikkelijke plannen

0 stemmers

1 like