Ik zie Elon Musk niet als autist, maar als een manbaby die zijn autisme -oh nee, asperger- gebruikt wanneer het hem uitkomt.
ja sorry als je dat filmpje ziet van trump en musk die aan het dansen zijn en dan bedenkt dat dat 2 van de machtigste mannen zijn van de wereld krijg je toch kortsluiting
ook alle mannen die in het artikel genoemd worden hebben het de hele tijd over mannelijkheid terwijl het de allergrootste mannenkontlikkende en oncharismatische mannen ter wereld zijn. echt geen vrouw die er heet van wordt hoor incl andrew tate. hun leven staat letterlijk in het teken van indruk maken op andere mannen?
Het gaat er niet om of hij autistisch is, maar dat het een heel specifieke autistische cringe is die je meestal niet ziet bij wereldleiders.
Hij kan gewoon niet cool overkomen, en dat maakt dat ik niet naar hem kan kijken, het doet me echt fysiek pijn om hem te zien. Ik haat Trump, Trump is slecht, maar hij heeft niet die fysiek pijnlijke cringe, ik kan snappen hoe hij in de ogen van sommige mensen âcoolâ is, maar niemand kan Elon toch zien en niet denken gvd wat cringe man
ja echt he ze zijn niet eens coole supervillains maar gwn incels met geld?? kk saai geef mij maar vlad de spietser dan
Omdat ie diep in zichzelf gelooft, idk hij is comfortabel zelfs als ie aan het blaten is, dat vergt echt coolheid. Niet ons soort cool maar kan me voorstellen dat mensen die denken geld=cool hem oprecht heel cool vinden. Hij kan zân lame dansje doen, praat altijd op dezelfde toon, kijkt altijd hetzelfde.
Elon kan zân ledematen niet beheersen, ook als ie loopt loopt ie gewoon als iemand die heel zân leven gepest is, je ziet het gewoon in alles. Hoe zân toon steeds omhoog schiet, hij klinkt heel vaak piepend of zân stem slaat over, hij kan niet normaal lachen zonder als butthead te klinken.
Is echt een ander soort cringe, alleen die van Elon doet fysiek pijn.
ja precies, dit is niet de apocalyps die de mensheid verdient. alleen een stel verveelde miljardairs die alles verkloten uit pure middelmatigheid. wat een anti-climax.
al die familie, vrienden, aanhangers nou gewoon al die mensen rondom trump is toch 1 op 1 dit.
ik zie echt steeds die rich white elite van the purge voor me. maar dan in realiteit voor ieders ogen
Die bijeenkomst waar ie drie kwartier lang liedjes liet horen en daar dan een beetje op stond heen en weer te swayen is echt nachtmerriemateriaal.
Maar welke dictator of fascist in de geschiedenis was niet cringe? Misschien Stalin in zijn jonge jaren, maar die foto van hem is ook bewerkt
Pol Pot was al helemaal gĂȘnant. Hij dacht dat alle brillen dragers intellectueel waren en daarom een gevaar voor zijn regime. Volgens mij werkt intelligentie niet zo
Hahaha, klopt helemaal! Nu kan ik ze niet meer anders zienâŠ
helemaal niet
Fucking veel. Sorry als je ze niet kent.
Bovendien
ik in mijn twintiger jaren đŒ Pol Pot WAAROM DOEN MENSEN NIET GEWOON LENZEN IN
Dit heet zelfvertrouwen oké
Ik bedoel iemand deed gister Hitlerâs bekendste move, dus de vergelijking opzoeken is vrij logisch.
Denk niet dat dat per se is van omg yay love Adolf
Hoe sta jij in het recente wereldnieuws?
- Boeit me niet
- Vind het eng
- Vind het leuk
- Probeer de humor te vinden
- Probeer positief te blijven
0 stemmers
Vreselijk, van Palestina tot klimaatverandering en het opkomende fascisme en de moderne oligarchen. Ben er veel mee bezig. Ik denk echt dat we royally fucked zijn. Heb mezelf dit jaar gegeven om te bedenken hoe ik meer actief een (mini) positieve invloed kan hebben op de samenleving/mensen om mij heen om iig de hoop erin te houden.
Edit Oja en OekraĂŻne niet te vergeten. Hoe je het wendt of keert zijn het allemaal uitwassen van een systeem dat niet meer houdbaar is, veroorzaakt door een enorme kloof tussen de extreem rijken, en de rest van de bevolking.
Met een vermijdende persoonlijkheidsstoornis sta ik erin
Stel je maakt lasagne from scratch wacht je dan nadat hij uit de oven komt nog een kwartier om hem te laten afkoelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wie heeft hier geduld voor