Stel je persoonlijke vraag #53

Hahaha, klopt helemaal! Nu kan ik ze niet meer anders zien…

1 like

helemaal niet

14 likes

Fucking veel. Sorry als je ze niet kent.

Bovendien

ik in mijn twintiger jaren :handshake:🏼 Pol Pot WAAROM DOEN MENSEN NIET GEWOON LENZEN IN

1 like

Dit heet zelfvertrouwen oké

1 like

Ik bedoel iemand deed gister Hitler’s bekendste move, dus de vergelijking opzoeken is vrij logisch.

Denk niet dat dat per se is van omg yay love Adolf

11 likes

Hoe sta jij in het recente wereldnieuws?

• Boeit me niet
  • Vind het eng
  • Vind het leuk
  • Probeer de humor te vinden
  • Probeer positief te blijven

0 stemmers

4 likes

Vreselijk, van Palestina tot klimaatverandering en het opkomende fascisme en de moderne oligarchen. Ben er veel mee bezig. Ik denk echt dat we royally fucked zijn. Heb mezelf dit jaar gegeven om te bedenken hoe ik meer actief een (mini) positieve invloed kan hebben op de samenleving/mensen om mij heen om iig de hoop erin te houden.

Edit Oja en Oekraïne niet te vergeten. Hoe je het wendt of keert zijn het allemaal uitwassen van een systeem dat niet meer houdbaar is, veroorzaakt door een enorme kloof tussen de extreem rijken, en de rest van de bevolking.

6 likes

Met een vermijdende persoonlijkheidsstoornis sta ik erin

45 likes

Stel je maakt lasagne from scratch wacht je dan nadat hij uit de oven komt nog een kwartier om hem te laten afkoelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wie heeft hier geduld voor

11 likes

Aangezien ik altijd onderschat hoe lang het duurt om lasagne te maken, heb ik geen geduld om nog te wachten. Ik heb honger en verbrand liever mn mond.

10 likes

Ja ik heb ook elke dag minder het idee dat ik iets snap, ik weet nog dat iemand een paar jaar geleden een beangstigende column hier deelde over dat Trump weer zou meedoen en dan zou winnen van Biden en toen ging ik dat bagatelliseren van ‘nou nou zo’n vaart loopt het allemaal niet en dit is angst aanwakkeren en Biden doet heus niet meer mee in 2024 en bovendien heb ik vertrouwen in het rechtssysteem en dat Trump dan veroordeeld is en niet meer mee mag doen’.

Hahahahhaha hoe slecht is dat allemaal verjaard. Ik was ooo echt óvertuigd dat Harris zou winnen :clown_face: :clown_face: :clown_face: :clown_face: ik weet echt niks en ik snap niks.

14 likes

Ik denk dat als ik dat doe hij al te snel afgekoeld is als ik heb dan aan het eten ben

Het liefst had ze deze opgedaan

met het gordijntje volledig dicht

15 likes

Na een kwartier is ie ook nog wel heet, maar wel minder vloeibaar. Daarom doen we het toch? Toch??

2 likes

Heb je nu een vorm van winterdepressie?

• Nee hoor
  • Ik was al depressief
  • Ja beetje een dip
  • Ja full on

0 stemmers

1 like

Daglichtlamp kan dit niet voorwerken

Ik leg de lat gewoon steeds lager, ben al blij dat er vandaag geen mist meer is maar ‘gewoon grijs’.

11 likes

En regen :sweat_smile:

Ik had er even last van dus daarom besloten om op vakantie te gaan. Dus ik lig nu in mijn bikini op het strand in de zon. Beste medicijn :grin:

33 likes