Geen idee! Moet je bij EenVandaag zijn
Mis ook detective. Is ook niet echt thriller
- Ja, op 90 graden
- Ja, op 60 graden
- Ja, op een koudere temperatuur
- Nee, ieuw
0 stemmers
Ik vind het heel vies dat mijn huisgenoot onze handdoeken samen met de schoonmaakdoekjes (keuken, badkamer, wc (!) mee schoongemaakt) in de wasmachine wil doen, maar misschien is dit heel normaal?
Ja maar wel alleen het aanrechtdoekje
Boven 60 graden gaan bacteriën dood dus dat is prima hygiënisch
In je handdoeken broeit ook vanalles hoor
Komt er toch allemaal weer schoon uit, hier kan ik me echt niet druk om maken
Je gaat er niet dood aan
Ik vind dit soort boeken ook heel leuk maar geen idee onder welk genre die vallen.
Misschien psychologie?
Dus:
- Psychologie
0 stemmers
Klinkt toch beter dan “zelfhulp”
Kookboeken lees ik niet. Daar kook ik gewoon uit. Tenminste, ik denk nog altijd dat ik dat ooit ga doen.
Ik vind dat echt de definitie van zelfhulp
Tja ik weet niet, ik lees zoiets niet om mezelf te helpen
Edit: @Nysmn ooooooh zijn dát ze? psychologie is toch ook gewoon waarom mensen doen wat ze doen.
Dus zelfs die “omringd door…” boeken.
Ik heb daar 1 van gelezen en vind dat niet bepaald psychologie, psychologie is namelijk wel een (sociale) wetenschap en die selfhelp boeken zijn vaak meer pseudoscience.
Wat zou je prettiger vinden
- Dat een dag 18 uur duurt
- Dat een dag 30 uur duurt
- Dat een dag 36 uur duurt
0 stemmers
Het aantal uren dat je slaapt blijft gemiddeld 1/3 van de dag (dus respectievelijk 6, 10 of 12 uur)
Je hebt helemaal gelijk, maar als je in een boekhandel gaat kijken bij de categorie psychologie dan zie je wel al die zelfhulp boeken erbij staan.
Ja dat zal best!!
Psychologie van de koude grond valt imo ook onder psychologie. Ik snap heus wel dat het niet wetenschappelijk is. En wetenschappelijk heeft ook nog eens een eigen categorie.
Niet mijn heuvel verder maar ik vind vooral “zelfhulpboeken” een hele vage term waar dit soort boeken ook niet helemaal onder vallen.
Maar als alles gemiddeld hetzelfde blijft. Dus 1/3e van de tijd slaap, 1/3e van de tijd werk etc. Wat maakt het dan uit?
Ik zei alleen dat de slaap hetzelfde blijft.
Ja, dat van de rest was inderdaad een aanname vanuit mij. Maar alleen slaap gaat mee in de verandering? Werk etc. blijft hetzelfde aantal uur als met 24u?
Ja