Stel je persoonlijke vraag #53

Ik haat niet! Ik doe niet aan knuffels, gooide ze idd als kind al uit bed, maar ik slaap wel met dekens over m’n hele hoofd dus ik snap het gevoel van comfort.

1 like

Tja geen idee haha, misschien dat hij nog herrijst uit de bijna-dood. ik heb hem nog wat dichter naar het raam verplaatst.

1 like

Zit denk ik vooral tussen je oren, want zelfs wasbare luiers kun je op 60 graden wassen (met handdoeken enzo) en dat wordt ook schoon.

• Púúrol
  • Puról

0 stemmers

Oh helpen die plantenlampen?! Hoor echt zoveel verschillende verhalen. Heb 1 hele grote maar boven op de gang voor het raam gezet, de andere grote is al nagenoeg dood :cry:

Gebruik jij plantenlampen?

• Ja en dit werkt wel goed
  • Ja maar ik merk geen verschil
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Dit vraag ik me ook echt vaak af! Ik wilde vroeger altijd zo graag een volwassen leven en lekker zelf beslissen over alles. Nou het voelt meer alsof mijn leven bestaat uit werken en dingen regelen en dan nog kom ik er zo vaak achter dat ik iets niet heb gedaan wat wel had gemoeten (dit ligt ook vast aan mijn chaotische manier van dingen doen).

Mijn vriend woonde aan het begin van onze relatie op een camping en dat was echt niet ideaal. Maar we hebben het er wel eens over dat we misschien wel gelukkiger waren. Weinig te regelen, geen onderhoud en klusjes in huis, en we waren superfit omdat we niet veel anders konden dan naar buiten.

2 likes

Maar ik heb dan ook geen plant in huis :grimacing:

4 likes

Niet een?

4 likes

Nee, en ook nooit bloemen

2 likes

Omdat ik hier zie dat iemand geen planten in huis heeft en ik verder niemand ken die geen enkele plant heeft:

• Ik heb geen planten in huis
  • Ik heb alleen echte planten in huis
  • Ik heb alleen neppe planten in huis
  • Ik heb echte en neppe planten in huis

0 stemmers

2 likes

Ik heb 1 neppe hangplant in de badkamer zonder daglicht op het muurtje bij de douche :joy: verder alles echt!!

8 likes

Ja, haha! Hier ook in de badkamer.
Heb ook nog een groot zijden boeket, maar dat telt niet als plant :tipping_hand_woman:

1 like

o wacht wel legobloemen, die zijn nep

10 likes

Hier een op de wc waar geen daglicht komt, rest is echt.

Bij mij in de bieb kan dit ook staan bij “Persoonlijke ontwikkeling” (of bij psychologie inderdaad). Vind ik ook veel leuker klinken dan zelfhulpboeken!

2 likes

Ik slaap nu sinds 2 weken met een knuffel (zacht konijn van de action) en vind het echt heerlijk slapen. Slaap sindsdien ook beter.

4 likes

Daar hadden we het inderdaad ook over. Dat we nu een koophuis hebben en dan willen we ineens alles mooi: keuken en badkamer verbouwen, tuin, schilderen. Hele lijst aan materiële dingen waarvoor we moeten sparen. En dan? Ja, dan ziet het er mooi uit en heb je spullen, maar je vrije dagen bestaan uit alleen maar nuttige dingen en het kost een vermogen. En waarom willen we het eigenlijk, want op de camping zonder luxe waren we ook gelukkig.

7 likes

Als het aan jou lag, had AI dan mogen bestaan in de vorm dat het nu ontwikkeld/beschikbaar is?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Dit impliceert dat de schoonmaakdoekjes ook niet echt schoon worden in de was (anders zou je het wel gewoon mixen met de handdoeken). Heb je dan een was voor doekjes waar je de plee mee schoonmaakt en doekjes waar je de rest van het huis zoals de keuken mee schoonmaakt? Of mix je alle schoonmaakdoeken? Dat zou dan namelijk eigenlijk ook niet kunnen: je pleedoek gebruiken om het aanrecht mee schoon te maken 🫨

Ps in handdoeken zit naast vele soorten schimmels ook vele soorten bacteriën waaronder de E. coli bacterie. Gaat kapot bij 60 graden schijnbaar.

2 likes