Stel je persoonlijke vraag #53

Dat eerste zal zeker ook een rol spelen inderdaad. En koophuis is er gekomen vanwege de kinderen van mijn vriend. Is ook niet echt ideaal zo’n huisje met vier personen. Dus vandaar de keuze.

En het is ook gewoon proberen en ervaren natuurlijk. Er zijn ook zat mensen die het waarschijnlijk superleuk vinden om een huis in te richten en te klussen. Ik had het nog nooit eerder gedaan, maar mijn ding is het niet.

Er hoeft wat mij betreft niet weer een hele discussie over wat schoon is en wat niet te ontstaan maar ben wel nieuwsgierig.

Draag jij schoenen in huis? En zo nee: vraag je je gasten hun schoenen uit te doen bij de voordeur?

• Ik en m’n gasten dragen schoenen in huis
  • Ik draag geen schoenen in huis maar gasten mogen dat wel
  • Ik draag geen schoenen in huis en vraag gasten ze uit te doen

0 stemmers

1 like

Mijn kind en vrienden (inmiddels allemaal 15+) doen nog wel steeds de schoenen uit, maar dan uit zichzelf, van mij hoeft het niet

(Ik heb een rolstoeler in huis dus als je niet met je sokken door zand steentjes en andere zooi wil lopen zou ik mijn schoenen lekker aanhouden)

3 likes

Alleen als ik juist gedweild heb moeten de schoenen van gasten uit. Ik draag thuis pantoffels

4 likes

De meeste gasten weten dat wij geen schoenen in huis dragen en doen daarom ook hun schoenen uit. Sommige gasten willen dat niet en dan hoeft het ook niet.
Maar meestal gaat mijn partner wel gelijk de vloer dweilen als ze weg zijn :joy:

3 likes

Haha ja dat snap ik wel. Ik wil sinds een paar weken ook geen schoenen meer in huis maar vind het wel ongastvrij van mezelf om dat aan gasten te vragen. Vind dat nog wel lastig maar aan de andere kant: mijn huis

2 likes

Eet jij biologische groenten/fruit?

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Waar koop jij bio groenten/fruit?

• Bij een bio supermarkt (EkoPlaza, Odin oid)
  • Bij de grote supermarkten
  • Plaatselijk initiatief
  • Ik verbouw mijn eigen eten
  • Anders
  • Ik eet nooit bio

0 stemmers

Ik ken iemand die je eerst vraagt de schoenen uit te doen en daarna krijg je van die blauwe hoesjes die je wel kent uit het zwembad :rofl:

3 likes

Oh dus op sokken mag dan ook niet. Moet je dan die hoesjes over de sokken doen?!

Ik heb laatst serieus overwogen om die te kopen maarja niet echt duurzaam

Ik vind bij iemand op sokken in huis lopen echt het toppunt van goor trouwens.

4 likes

Ik heb echt nog geen nuttige toepassing van AI gezien

11 likes

Ja of je moet zelf sloffen meenemen
Ik snap de gedachte erachter niet maar deze persoon komt nu hier of we spreken buitenshuis af want erg welkom voel je je niet bij zo’n actie

@Xiomara Haha zweetvoeten alert

1 like

Ik om van die hotelpantoffels in bulk te kopen :rofl: uiteindelijk niet gedaan. Maar wat niet is kan nog komen.

1 like

Ik moet hier echt een keer een paar goeie filmpjes over kijken want ik snap gewoon niks meer van hoe ver de technologie nu is.

Want ai is heel breed (las ik gisteren haha) en het is meer de generatieve ai die het probleem is (dus filmpjes, stemmen, beelden) dan ai an sich die ook in heel veel apps die niets afbeelden op die manier zit. Heel veel toepassingen werken ook met ai, als dat weg valt is dat kennelijk wel erg (idk haha). Maar idd al die ‘kunst’, cryptodingen, chatGPT vind ik ook onnodig.

5 likes

Er ligt hier in de omgeving zoveel hondenpoep dat ik het liefst mijn schoenen uit wil maar dan vergeet ik weer wat en moet ik dat snel pakken en sta ik weer met m’n schoenen in de keuken of badkamer. Ik vond het zo niet praktisch. Nu probeer ik maar elke keer te checken of er niets onder m’n schoenen zit en dat vraag ik ook aan gasten. Ze kijken me wel we beetje raar aan maar dan leg ik het uit en is het oké.

1 like

Hou me tegen

@PiuPiu nee niet vanwege zweetvoeten, maar ik hoef je viezigheid niet op mijn sokken.

7 likes

Stylish :joy: Wie denken ze dat te kunnen wijsmaken?

En trouwens, als je dat echt vies vindt gooi je je sokken daarna toch lekker je de was?

4 likes

Ik mag hopen dat iedereen dat doet ja :skull:

4 likes

Oooh andersom, Sorry ik dacht aan de mensen die dan bij jou liepen

Als ik series kijk, dan
  • Kijk ik eerst altijd 1 serie uit voordat ik aan een andere begin
  • Kijk ik meerdere series tegelijkertijd
  • Kijk ik alleen meerdere series tegelijk (door elkaar) als ik die met iemand samen volg

0 stemmers