Stel je persoonlijke vraag #53

Ik heb zelf nog nooit griep gehad als volwassene, maar hoor het ook echt veel om me heen nu & dat mensen dan echt minimaal 1.5 week uit de running zijn en zich heel ziek voelen. Hoor dat nu veel meer dan andere jaren voor mijn gevoel.

1 like

Ik heb dat sinds ik corona heb gehad. Kon me er eerder altijd prima overheen zetten. Maar nu lig ik echt een week plat op bed met de griep.

3 likes

Wtf, en toen? Heeft hij een nieuwe gekregen van die vriend? Of geld?

3 likes

Nee, helemaal niets. Blijkbaar zit dat hele gezin een beetje bijzonder in elkaar.

Dus nu maken we er vooral leuke en voor hem ongemakkelijke grappen over. En niemand leent ook nog maar iets aan die jongen uit.

2 likes

de laatste keer dat ik echt griep had ging mijn lichaam full drama mode: mijn eigen cellen vielen elkaar aan, ik belandde in het ziekenhuis en mocht een jaar revalideren. echt top

3 likes

ik ook niet maar er zit ook wel verschil in wat mensen griep noemen volgens mij. in mijn hoofd ben je echt heel erg ziek met griep, maar er zijn ook mensen die een zware verkoudheid al griep noemen.

5 likes

Er zijn ook mensen die een lichte verkoudheid al griep noemen :sweat_smile:

mannen

13 likes

Dit inderdaad. Griep = ontsteking van het slijmvlies van de bovenste luchtwegen wat veroorzaakt wordt door een influenzavirus. Soms ben je er heel ziek van, soms wat minder. Iedereen die hier bepaalt of iemand wel echt griep heeft heeft ineens een influenzadetector??

30 likes

Ik vind het gatekeepen van griep zo tering saai en onnodig

64 likes

Ik had dit twee jaar geleden en ik wist ook echt niet waar ik het moest zoeken, zo ellendig voelde ik me. Haal sindsdien een griepprik, die moet ik zelf betalen want ik ben geen risicogroep, maar dat vind ik prima als ik er nog een keer zo’n periode mee kan voorkomen.

4 likes

Hoe blij ben jij dat de 10 donkerste weken van het jaar voorbij zijn?

• Extatisch :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
  • Heel blij :grin::grin::grin::grin:
  • Ja echt wel blij :smile::smile::smile:
  • Mild blij :blush::blush:
  • Een klein beetje blij :slightly_smiling_face:

0 stemmers

2 likes

Extatisch binnen de proporties van de winterdip die die weken veroorzaakt hebben đŸ«Ą

29 likes

Heb jij een lievelingsmuseum in nederland?

Heb net mn museumjaarkaart binnen en ik zoek tips :handshake:

• Nee
  • Ja meerdere
  • Ja eentje

0 stemmers

Bakkerijmuseum in Hattem en in Medemblik maar ik weet niet zeker of dat helemaal je doelgroep is.

4 likes

M’n doelgroep is ik haha, love omroep Max dus het mag heel gezapig zijn hoor.

4 likes

Het is niet meer pikkedonker buiten en het is 17:36 :yellow_heart:

16 likes

het Bonnefanten

4 likes

Sluit me aan bij more in gorssel, als je een keer in de buurt bent wel de moeite waard

4 likes

De Mesdagcollectie, Kröller MĂŒller en museum Gouda.

2 likes

Mild blij omdat ik meer zon wil zien. Ellende mist en donkere wolken kkkkshhttttt.

2 likes