Ik vind het gatekeepen van griep zo tering saai en onnodig
Ik had dit twee jaar geleden en ik wist ook echt niet waar ik het moest zoeken, zo ellendig voelde ik me. Haal sindsdien een griepprik, die moet ik zelf betalen want ik ben geen risicogroep, maar dat vind ik prima als ik er nog een keer zoân periode mee kan voorkomen.
Hoe blij ben jij dat de 10 donkerste weken van het jaar voorbij zijn?
- Extatisch
- Heel blij
- Ja echt wel blij
- Mild blij
- Een klein beetje blij
0 stemmers
Extatisch binnen de proporties van de winterdip die die weken veroorzaakt hebben đ«Ą
Heb jij een lievelingsmuseum in nederland?
Heb net mn museumjaarkaart binnen en ik zoek tips
- Nee
- Ja meerdere
- Ja eentje
0 stemmers
Bakkerijmuseum in Hattem en in Medemblik maar ik weet niet zeker of dat helemaal je doelgroep is.
Mân doelgroep is ik haha, love omroep Max dus het mag heel gezapig zijn hoor.
Het is niet meer pikkedonker buiten en het is 17:36
Kunsthal!
het Bonnefanten
Sluit me aan bij more in gorssel, als je een keer in de buurt bent wel de moeite waard
De Mesdagcollectie, Kröller MĂŒller en museum Gouda.
Mild blij omdat ik meer zon wil zien. Ellende mist en donkere wolken kkkkshhttttt.
Catharijneconvent, zeker de tentoonstellingen soms. En de Middeleeuwenafdeling.
Weet jij uit je hoofd waar dit is?
Ik heb echt geen idee haha
- Weet ik precies
- Weet ik ongeveer
- Echt geen idee
0 stemmers
Mijn vriend en ik keken dames in de dop en hij vroeg aan mij waarom vrouwen altijd met hun handen wapperen voor hun gezicht wanneer ze gaan huilen. Doe jij dat?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik ken niet zoveel musea in Nederland helaas, maar ik ben dol op Boerhaave
ik doe dit als ik makeup draag om de tranen droog te wapperen, zonder makeup of als het me niet boeit dat het uitloopt wapper ik niet
Ik denk dat uitgelopen make-up er minder dom uit ziet dan je eigen gezicht toewapperen met je beide handen.
Hou met kroller muller wel rekening dat je alsnog entree voor de hoge Veluwe mag aftikken
Mijn favo is het openlucht museum Arnhem maar was laatst in Kunstmuseum Den Haag en dat gooide ook hoge ogen.