zijn er politici waarvan jij het jammer vindt dat ze bij een bepaalde partij zitten omdat je ze heel goed vindt maar de partij minder?
- ja
- nee
0 stemmers
ik
rob jetten en carola schouten (niet in alles natuurlijk)
zijn er politici waarvan jij het jammer vindt dat ze bij een bepaalde partij zitten omdat je ze heel goed vindt maar de partij minder?
0 stemmers
ik
rob jetten en carola schouten (niet in alles natuurlijk)
Mirjam Bikker en Rob Jetten
Henri!!
Wow gelijk worden hier de meest mid politici genoemd ![]()
Wie is er eigenlijk wel goed? Idk ik kan me er niks bij voorstellen.
Pieter!
Aiii
Hahah ik moet toegeven dat ik gelijk 2 mensen in m’n hoofd had die nu de Kamer uit zijn
Maar ze zullen er vast zijn, ik kan er nu even niet op komen
esther ouwehand
Had jij vroeger je echte naam als forumnaam?
0 stemmers
Bij welke partij zou zij dan moeten volgens jou?
Ik heb een aantal jaren geleden wat kasjmier truien van mn tante gekregen, ik vind ze echt prachtig en ze wist dat ik als klein meisje die al zo mooi en zacht vond. Nu vraagt ineens een vriendin of ze die mag lenen, ik begreep niet waarom of waarvoor. Dat blijkt voor een foto te zijn dus dat vind ik al helemaal random. Zie je dat echt op een foto?
Maar het staat mij dus tegen, wat ik ook weer stom van mezelf vind.
Zou jij die uitlenen?
0 stemmers
als ik m zelf had gekocht had ik m wel uitgeleend denk ik, maar ik durf onder geen voorwaarde dingen uit te lenen die ik van dierbaren heb gekregen
Op een foto moet je wel heel goed kijken mocht je het willen zien. Je kan het ook niet echt wassen, wat voor mij alleen al een reden is om het niet uit te lenen. Als ze hem (per ongeluk) versmeerd krijg je de vlek er niet zomaar uit. En alleen al dat het jezelf tegen staat zegt toch genoeg? Gewoon niet doen.
Ja dat zegt idd wel genoeg, toen we jonger waren als pubers leenden we altijd bovenkleding aan elkaar uit voor feestjes en alles. Maar die truien vind ik zo mooi en waardevol. Dus ja ik ga denk ik maar zeggen dat ik dat niet wil.
Ging jij vaak als tiener kleding wisselen met je vriendinnen voor het uitgaan?
0 stemmers
Maar dat is wel omdat ik maar één vriendin kan bedenken die dat zou vragen en die is super secuur op dingen, dus die zou ik het sowieso uitlenen.
Ik zou het dan weer niet uitlenen aan mij als ik haar was en het haar trui was haha.
groenlinks
Ik moet zeggen met haar ging het ook nooit verkeerd , en wij waren ook de enige 2 die uberhaupt dan in elkaars bovenkleding pasten. We haalden bijna wekelijks elkaars kledingkast overhoop en dat ging altijd prima. Alsof je ineens 2 kledingkasten had. Maar ja ineens staat die trui me tegen, misschien ook heel kinderachtig van mij.
En wat is dan de reden om niet naar PvdD overstag te gaan? Ik vind Esther alle ballen en standpunten innemen die ik tegenwoordig mis bij GL, ik ben intussen maar lid geworden van PvdD na altijd GL te hebben gestemd. Ik vind het links van GL in die hele samenwerking zo slap.