Stel je persoonlijke vraag #53

Haha dat is dan weer het voordeel van een reactieve hond :joy:

Haha, gelukkig ben ik vaak genoeg zo vroeg dat er nog niemand is, kan echt zo overprikkeld raken (soms zelfs in meltdown) van de ‘‘goedemorgens’’ en gekletst van mensen (niet overdreven). Soms doe ik het om hond een plezier te doen de route waar meer honden komen, daar niet van.
Hond komt niks tekort hoor, dagen dat partner de hond doet is er voor hond veel meer sociaal verkeer. :joy:

2 likes

Ja ben er wel afgekomen, vooral doordat ik het zelf nu goed heb en er niet meer bang voor hoef te zijn dat ik niet rond kom als ik eens iets extras uitgeef.

Maar ik heb nog best lang gehad dat ik dan bijv het goedkoopste bestelde ipv waar ik gewoon zin in had met uit eten, of het bij 1 drankje hield. (Wij gingen ook bijna nooit uit eten) . En nooit koffie to go haalde als ik moest reizen terwijl ik daar wel zin in had. Dat is er nu wel helemaal af gelukkig.

Dit jaar zal ik een nieuwe (2e hands) auto moeten kopen en daarbij merk ik wel dat ik dat heel moeilijk vind nog, zoveel geld. Ik schuif het ook al jaren voor me uit. Geeft me nog wel stress dan (zo lang voor gespaard en dan is het ineens op en ben ik voor mijn gevoel terug bij af, terwijl je er natuurlijk ook iets voor terug krijgt, maar zo voelt dat niet).

4 likes

Wat vind jij van de militaire man? Dus zo’n Ray uit wie is de mol/ Guus van Judith in winter vol liefde?

• aantrekkelijk
  • Neutraal
  • Onaantrekkelijk
  • Echt ongelofelijk onaantrekkelijk

0 stemmers

1 like

Ik vind het belerende neuroten. Ik zou het geen dag volhouden zonder ruzie. Die Guus ken ik trouwens niet.

8 likes

Ik vind Guus erger dan Ray, met z’n belerende toon maar ingestudeerde gesprekjes

6 likes

Ik vind dat ze allebei HINDERLIJK militair praten, zo heel precies en niets te veel of te weinig.

Ik vind de militaire man één van de ergste types die er is.

8 likes

kan niet zo goed tegen prikkels dus kost mij beide wel moeite.
maar ligt ook beetje aan wie, bij vrienden of zus vindt vaak wel gezellig.

1 like

Ik vind dat stellige echt niet te doen, alsof die Ray alles beter weet dan iedereen

6 likes

Ja het lijkt ook altijd een soort act te zijn. Zo duidelijk aangeleerd. Echt irritant

9 likes

Poeh, voor Ray zou ik nog door de modder gaan tijgeren :hot_face:

9 likes

Girl ik kruip met je mee.

Vraag me niet waarom, normaal totaaaaaal niet mijn type.

5 likes

Het enige wat ik er niet onaantrekkelijk aan vind is een gevoel van discipline en doorzettingsvermogen wat zulk soort mannen dan ongetwijfeld hebben (wat ook wel een aanname is maar is iets wat me logisch lijkt als je militair bent/bent geweest?). Ik vind luiheid, kleinzerigheid en overmatige uitingen van hoe zwaar je het hebt/hoe moe/zielig/whatever je bent echt intens onaantrekkelijk. Een gezonde balans tussen kunnen praten over je gevoel maar ook weten wanneer je ff gewoon door moet pakken vind ik wel essentieel. Vond de reactie van Guus op de afwijzing van Judith namelijk wel echt een goeie, volwassen en nette reactie, ondanks dat het misschien wat ingestudeerd overkwam, dat is dan maar zo.

12 likes

Totaal geen vage topics maar ik lees het rouwtopic, niet lekker in je vel en psychische problementopics om mensen in mijn omgeving beter te kunnen begrijpen en misschien ergens ook wel enigszins voorbereid te kunnen zijn op wat mij ook ooit kan overkomen. Ik leef dan uiteraard ook mee met de forummers maar reageer nooit.

9 likes

In kamp van koningsbrugge echt een zwak voor hem. Maar in widm heel irritant alsof hij een draaiboek afwerkt heel onnatuurlijk komt het op mij over.

1 like

heb jij een favoriete acteur/actrice?

• ja, één
  • ja, meerdere
  • nee, wel een minst favoriete:
  • nee

0 stemmers

als in, je doet je best om een nieuwe film/serie te gaan kijken wanneer diegene er in speelt

1 like

Heb jij veel vintage meubels?

• Ja veel
  • Nee niets
  • Ja een paar
  • Nee maar heb wel veel tweedehands meubels
  • Nee maar heb wel een paar tweedehands meubels

0 stemmers

Soms lees ik in bewust kinderloos. Dan denk ik ‘ha blijf ook kinderloos, lekker’ maar heb gewoon al een kind rondlopen. Om een of andere reden denk ik soms echt dat ik in dat topic pas. Maar ik heb echt nul spijt van mn kind en ben super moeke geworden en trots. Denk gewoon even error in mn brein ofzo.

19 likes

Ja een paar én veel tweedehands. Zit even in mijn woonkamer rond te kijken en alleen mijn eettafel en één boekenkast zijn nieuw. Heb een vintage kast, bijzettafels en plafondlamp, en verder veel tweedehands spul (bank, tv-kast, salontafel, eettafelstoelen, andere boekenkasten).

1 like

heb je vintage ikea

• ja
  • nee

0 stemmers

geloof je in vintage ikea?

• nee, ik ben een snob
  • ja, ik ben een hipster

0 stemmers

2 likes