Is het ook vintage IKEA als je gewoon oud bent en het al heel lang in je huis hebt staan?
nee
Vanaf 30 jaar oud wordt iets vintage
damn ik word dit jaar vintage
Ja ik vind veel van die deelnemers aan Kamp van Koningsbrugge woest aantrekkelijk en aantrekkelijker worden naarmate ze verder komen. Precies wat jij zegt heb ik ook: ik vind luiheid, gebrek aan doorzettingsvermogen, snel piepen/zeuren als het moeilijk wordt etc allemaal erg onaantrekkelijk. De goede deelnemers beschikken dus allemaal juist over eigenschappen die ik blijkbaar heel aantrekkelijk vind. Als ze dan ook nog hun medekandidaten helpen, zowel fysiek door bijv. extra spullen te dragen als mentaal door ze er met aanmoedigingen doorheen slepen kan je me helemaal opvegen.
Ik heb vaak 3x per week verplichtingen op werkdagen en vind dat helemaal prima, maar op zondagavond ben ik vanaf etenstijd altijd heel graag thuis. Begin echt niet lekker aan m’n week als ik niet zondagavond gewoon op m’n eigen bank heb kunnen chillen.
Jouw leven in een parallel universum
Heb je vogels geteld dit weekend?
- Ja
- Was er een vogeltelling?
- Nee
0 stemmers
Tenminste: heb meegedaan aan de vogeltelling maar … nul vogels gezien Maar ‘ook dat is van belang!!!’ hebben we het hele weekend maar geroepen
Ik kom hier altijd weer te laat achter. Ik ga zo direct opzoeken wanneer en hoe en wat dit altijd is. Lijkt me echt leuk!
is dat ik geen tuin heb, anders had ik denk ik wel mee gedaan. lijkt me best leuk.
ik kan alleen meeuwen en duiven tellen hier dus no thanks
Als je een balkon hebt mag je ook vanaf daar tellen!
Volgensmij is het altijd de laatste week van januari
ja maar ik word chagrijnig van duiven en meeuwen
ouders die cijfers kunnen inzien van kinderen in een app (nav een artikel over een school die het afschaft)
- goed idee
- slecht idee
- ik zou dat checken als ouder
- ik zou dat niet checken als ouder
- mijn ouders keken hier ook naar
- mijn ouders keken hier niet naar
- bij mij op school bestond dat niet
- ik vind dat het afgeschaft moet worden
- ik vind dat het moet blijven
- soms goed, soms slecht
0 stemmers
Slecht idee want ik zou dat checken als ouder en wil tegen dit soort impulsen beschermd worden aub
Wat vind je van smartwatches die lichaamsbeweging bijhouden?
- Heb ik!
- Heb ik niet!
- Wil ik!
- Wil ik niet!
- Echt iets voor neuroten
- Echt leuk
- Echt stom
0 stemmers
Ik vond het zo afschuwelijk als ik een onvoldoende haalde en dan naar huis moest met de wetenschap dat mijn ouders het al hadden gezien. Dat er bij binnenkomst al meteen zo’n opmerking kwam van ‘nou vandaag maar even extra focussen op je wiskunde huiswerk he’.