Stel je persoonlijke vraag #53

Wij mogen het aan de straat zetten en dan wordt het om 17:00 opgehaald. Maar 9 van de 10 keer waait en regent het op de ophaaldag waardoor je het niet voor je werk aan de straat kunt zetten want dan ligt het overal en dan na het werk vergeet je het weer en dan ben je te laat.

Dus we hebben nu een voorraad van 4 maanden aan oud papier in ons schuurtje liggen waardoor we bijna geen plek meer hebben voor onze fietsen.
In onze woonplaats zijn geen papiercontainers waar je het heen kunt brengen.

5 likes

Wat de fak hoe dan :sob:

Ik heb er dan wel echt 5 op 5 minuten lopen, maar helaas heb je altijd van die genieën die er diagonaal een pizzadoos in douwen en dan moet je weer worstelen met dat keiharde kleine klepje om je spul erin te doen. Heel zwaar leven. Ze hebben zelfs onderin van die speciale openingen specifiek om pizzadozen in te doen, maar toch zit de kleine opening elke keer weer geblokkeerd.

2 likes

Soms ben ik lui en dan prop ik er meer in. Maar dan regent het buiten en wil ik niet naar de container toe lopen.

2 likes

Ik had een keer wat repen van een spijkerbroek geknipt omdat ie te lang was en toen kreeg ik ook een waarschuwing voor textiel aan mn bak

Ja en ik moet er ook 5 minuten of zo voor lopen? En daardoor spaar ik het ook altijd mega lang op waardoor het een hel is :sob:

Also: pizzadozen mogen niet bij oud papier!!

3 likes

Bij ons zit ie 9 vd 10 keer vol met dozen van ondernemers (die het er niet in mogen doen) dus dan moet je weer terug naar huis met je papier.

3 likes

Ik heb een eigen papiercontainer, MAAR op mijn werk brengen we wel papier zo weg en afgelopen zomer vond ik het heel chill om daarvoor te zorgen (even naar buiten, naar de zee kijken, mensen die langsliepen en een praatje maken - ik werk op een best toeristische plek), waardoor ik het onbedoeld een beetje mijn persoonlijke taak heb gemaakt. :cry: :cry: We hebben vet veel gigantische kartonnen verpakkingen en ik voel me echt een beetje zielig als ik op dinsdag- en donderdagavond met mijn witte katoenen werkjas aan in de miezerregen door het donker loop te sjouwen zonder ook maar een ziel tegen te komen.

8 likes

Ja papiercontainers zijn juist voor de elite!! Ik moest het 1x pm op de hoek van de straat dumpen en dan werd het opgehaald (of zwierf de helft al door de lucht :tornado:)

2 likes

Hoeveel dozen krijg jij per ~2 weken gemiddeld binnen? Dus niet eet verpakkingen, maar echt karton van pakketjes.

  • Gemiddeld geen
  • 1-4
  • 5-8
  • 9-13
  • 13-16
  • 17-20
  • Ik ben een zieke zieke milieuterrorist en het zijn meer dan 20 pakketjes

0 stemmers

2 likes

Ze zijn echt streng hier :confounded:
Op zich goed, maar beetje idioot dit.

1 like

Sommige kringlopen zijn ZO DUUR geworden! Ik sta soms echt met mijn ogen te knipperen. Maar het klinkt wel alsof je hem leuk had opgeknapt!

Had laatst een grote metalen Karwei-hanglamp weggebracht naar de Rataplan (zelf ooit voor € 10 van marktplaats gehaald, paste niet meer in mijn interieur) en die zag ik een week later hangen voor zĂ©ventig euro.

3 likes

Geen elite want nog steeds gezamenlijke container, maar die staat wel droog inpandig naast de lift dus voelt toch een beetje middenklasse.

2 likes

Als je muziek hoort gespeeld door een orkest (live en ga er even vanuit dat het ook goed is)

  • Dan word ik heel emotioneel
  • Dan moet ik toch wel een klein traantje laten
  • Dan worden m’n ogen een beetje natter dan normaal
  • Dan voel ik geen tranen opkomen maar wel emotie
  • Dan voel ik daar niks bij

0 stemmers

2 likes

Ik huil gewoon hard

4 likes

Wat heb je weleens gegeten?

  • Aachener Printen
  • Antwerpse handjes
  • Gentse neuzen
  • Vlaardingse IJzerkoekjes
  • Fryske DĂșmkes
  • Groningse poffert
  • Arnhemse meisjes
  • Limburgse Nonnevot
  • Allemaal niet
  • Ik wil graag iets anders lokaals toevoegen aan deze totaal willekeurige lijst

0 stemmers

1 like

Ik voel me altijd extra zielig want de benedenwoningen hebben allemaal een pmd, papier en restcontainer en wij (de bovenwoningen) mogen allemaal met onze zakken lopen naar ondergrondse containers die een takke eind verderop staan. Ben er nog steeds boos over eigenlijk. Dichtstbijzijnde papier en pmd is 10 min lopen denk ik, rest 5 minuten.

1 like

Drentse turfjes, Groninger koek, Twentse Krentewegge

8 likes

haagse hopjes rip

@Zemraluani je had vorig jaar toch gelijk, de productie wordt gestopt

8 likes

Zaanse broeder en Zaanse duivekater

1 like

Is dit iets anders dan Hoornse broeder? Dat heb ik laatst voor het eerst gegeten en wilde het liefst dat halve ding opeten.

6 likes