Wij mogen het aan de straat zetten en dan wordt het om 17:00 opgehaald. Maar 9 van de 10 keer waait en regent het op de ophaaldag waardoor je het niet voor je werk aan de straat kunt zetten want dan ligt het overal en dan na het werk vergeet je het weer en dan ben je te laat.
Dus we hebben nu een voorraad van 4 maanden aan oud papier in ons schuurtje liggen waardoor we bijna geen plek meer hebben voor onze fietsen.
In onze woonplaats zijn geen papiercontainers waar je het heen kunt brengen.